Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Preßburg.Germane #137872:
Trolejbusy v Nemecku sa vo veľkom rušli hlavne po prevrate. Už dlhý čas sú tam stabilne 3 prevádzky - Solingen, Esslingen, Eberswalde a žiadna z nich sa nechystá na rušenie.
Rakúšania nech si robia, čo chcú, ich pseudoekologické cítenie najlepšie dokumentuje postoj k jadrovej energetike.
Reply on: no.ev.di. #137854:
Videl si film Knoflíkáři?
Reply on: hoppusmark #137531:
Vieš, ono tu nejde len o cyklocesty a ich (ne)využívanie. Po meste sú mizivé možnosti normálneho pohybu s bicyklom - niet ho kde zaparkovať, o čo ho uzamknúť, zastaviť sa niekde na kávu alebo pokecať pri koláči ako cyklista je u nás v meste takmer nemožné, ak nie je leto a nesedíš niekde na terase... A mnohé aj fungl nové cyklocesty (tie výhradne pre cyklistov, nie kombinované s chodcami) sú niekedy kľučkujúcim labyrintom, lebo na výhodnejšie situovanú cyklocestu ako chodník sa razom nasťahujú chodci, psíčkari (konkrétne napríklad cyklocesta Antolská). A myslím, že je jasné, že ak bude mráz a poľadovica, alebo "len" prietrž mračien, nebude využitie permanentné...ale prečo by nemala byť možnosť? Ja napríklad jazdím celoročne a určite nie som v meste jediná...
Reply on: Peto02 #137659:
Nový prepravný poriadok čosi nové umožňuje, dovolím si ale pochybovať, či sa táto vcelku veľmi sympatická novinka ujme s porozumením.

Vysvetlím:
1. zatiaľ je cestovať s bicyklom umožnené počas víkendov a sviatkov. Predpokladám, že sa tu odhaduje asi menší počet cestujúcich, v reále je však plných 8 vozov z 10tich.
2. máme žalostne málo NP vozidiel - vynášať bicykle po schodíkoch, ktoré sú v prestárlych vozoch v žalostnom stave bude neveľmi praktické.
3. nemám pocit, že teraz sa cez voľné dni do MHD pohrnú cyklisti. Ak to celé pojmú realisticky, bude takéto cestovanie s dávkou stresu, pretože naložiť bicykel/kle (rozumieť vyteperiť ich cez tri schody) a uložiť sa s nimi nie je polminútová záležitosť.
4. Predpokladám konflikty. Nový prepravný poriadok nijak nešpecifikoval "úroveň" prepravovaného bicykla - takže cítim z toho zazeranie cestujúcich na mokré kolesá, ktoré niekomu môžu zašpiniť drahý kabát, sťažovanie sa cestujúcich vodičovi, ak niekto nastúpi so špinavším bicyklom, konflikt platiaci cyklista, ktorý bude povinný uvoľniť svoje miesto kočíku, čiže vystúpiť.
5. Ako reálnu skupinu cestujúcich s bicyklom si viem predstaviť akurát rodinu s deťmi = detské bicykle. Pravoverný biker takúto možnosť nevyužije. A ak bude mať čo do toho povedať aj vodič, neviem, či aj niekto unavený alebo s defektom bude riskovať tlačenie bicykla na zastávku, a bude podľa pravidiel odmietnutý vodičom, lebo bude plno, lebo bude kočík....
Reply on: Peto02 #137830:
K Baumaxu by ani nebolo treba,stacilo by po APOLLA 1,2 ( len zase neviem kde by tocili ) .Ale rozhodne bude treba dačo zriadit, možno to odľahčí aj tá linka,čo sa plánuje urobiť z Letiska cez ASMN k New Bridge. (Tipujem L60) ?
Reply on: TeBeCe #137883:
V mene majú chaos aj na ORSR, viď: http://www.orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=Zahradn%EDk&MENO=Branislav&SID=0&T=f0&R=0
Alebo sú to dvojníci?
Reply on: Petto #137893:
no hej, ak aj pri AS MN ešte dorastie to čo tam stavajú (neviem čo to je), tak bude dobré možno rovno uvažovať o električkovej trati Šafárikovo nám. - Dostojevského rad - Karadžičova s napojením na trať na Krížnej a dalo by sa tak vynikajúco cestovať na Trnavské mýto a nie len L78 (ktorá už prešla niekoľkými oslabeniami intervalu) a aj to cez pracovné dni.
Reply on: no.ev.di. #137892:
Pritom funguje zatiaľ len AS MN, ale keď aj otvoria TWIN SHITY a EUROVEU, tak počet áut narastie o milión percent, počet cestujúcich detto ?
Reply on: Emo #137877:
Keď vidím ako sú autobusy využívané v úseku Šafárikovo nám., resp. Malá scéna po Autobusovú stanicu, tak ma napadná len jedno - nová električková trať v tomto úseku.
Reply on: TeBeCe #137883:

Díky za ten výpis z obchodného registra! Takže ten občiansky kandidát, človek ako my, okrem toho, že je trojitý poslanec, vystriedal aj 13 ďalších flekov. Úžasné, asi sa doňho zamilujem, neviete, či je voľný?
Reply on: M3go #137884:
Farba ako popradske Many.
Reply on: Andy #137880:

V tlači sa priznal, že v rodnom liste má dva dĺžne ... Takže ja ho pre istotu volám Záhrádník, čo ak nám tajil ešte jeden?
Reply on: 810zssk #137886:

Mobilná komunikácia je u nás jedna z najdrahších v Európe. Takže operátor by mohol mať trochu menšiu províziu, najmä ak sa jedná o prilákanie ľudí na vec, ktorá šetrí životné prostredie. Ale nie o to mi išlo - mňa proste hnevá, že každú samozrejmú vec, ktorá sa v bratislavskej MHD urobí, istý pán okamžite využíva v médiach na robenie si predvolebnej reklamy. A to za peniaze DPB, čiže mestské peniaze, čiže peniaze nás všetkých...
Reply on: luky133 #137848:
svojmu teritóriu určite nie ?
Re #137886 810zssk: len by ma zaujímalo, či provízia tých cca 30-40% (niekde tuším v trende bol raz článok o sms službách) nezdražela aj 24 hod. lístok, keď hodinový cez sms zražel o viac ako 10%...
Reply on: luky1 #137873:
Pretoze sa nesetri nic - myslis ze operator a prevadzkovatel nemaju proviziu?
Toto som objavil na jednom diskutnom fóre nachádza sa to pri zjazde s dialnice do Devinskej neviete kam by mohol mať namierene? Značka autobusu je PRE-OS
> na imhd odsek vystrihovačky by sa mohly pridať nove vystrihovanky.konkretne tedomu
mam original z firmi tedom.cz
odpovede na tuto spravu posielajte na e-mail zaki823@azet.sk
alebo skype:tedom_bus_klub_ba
Reply on: Andy #137880:
To som ani nevedel. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.