Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #137883:

Díky za ten výpis z obchodného registra! Takže ten občiansky kandidát, človek ako my, okrem toho, že je trojitý poslanec, vystriedal aj 13 ďalších flekov. Úžasné, asi sa doňho zamilujem, neviete, či je voľný?
Reply on: M3go #137884:
Farba ako popradske Many.
Reply on: Andy #137880:

V tlači sa priznal, že v rodnom liste má dva dĺžne ... Takže ja ho pre istotu volám Záhrádník, čo ak nám tajil ešte jeden?
Reply on: 810zssk #137886:

Mobilná komunikácia je u nás jedna z najdrahších v Európe. Takže operátor by mohol mať trochu menšiu províziu, najmä ak sa jedná o prilákanie ľudí na vec, ktorá šetrí životné prostredie. Ale nie o to mi išlo - mňa proste hnevá, že každú samozrejmú vec, ktorá sa v bratislavskej MHD urobí, istý pán okamžite využíva v médiach na robenie si predvolebnej reklamy. A to za peniaze DPB, čiže mestské peniaze, čiže peniaze nás všetkých...
Reply on: luky133 #137848:
svojmu teritóriu určite nie ?
Re #137886 810zssk: len by ma zaujímalo, či provízia tých cca 30-40% (niekde tuším v trende bol raz článok o sms službách) nezdražela aj 24 hod. lístok, keď hodinový cez sms zražel o viac ako 10%...
Reply on: luky1 #137873:
Pretoze sa nesetri nic - myslis ze operator a prevadzkovatel nemaju proviziu?
Toto som objavil na jednom diskutnom fóre nachádza sa to pri zjazde s dialnice do Devinskej neviete kam by mohol mať namierene? Značka autobusu je PRE-OS
> na imhd odsek vystrihovačky by sa mohly pridať nove vystrihovanky.konkretne tedomu
mam original z firmi tedom.cz
odpovede na tuto spravu posielajte na e-mail zaki823@azet.sk
alebo skype:tedom_bus_klub_ba
Reply on: Andy #137880:
To som ani nevedel. ?
Reply on: Emo #137879:
On nie je Záhradník, ale Zahradník.
Reply on: kecho #137736:
"to je taký zaslúžilý všeumelec... branislav zahradník-len on to dokáže btw. všimli ste si, že na bilboarde (už som dnes jeden ráno videl v Pe pri TPD, hneď ma to ráno prebralo) má napísané "Záhradník" on už ani nevie, ako sa volá?"

Však "Záhradník" je správne, či nie?
Reply on: kecho #137825:
"inak, toto dnešné logo nie je náhodou z polovice trasa 16tky?"

Ty máš ale predstavivosť. ? A áno, bola už zaňho.
Reply on: Petto #137811:
Máš aj linku 50.
Reply on: vlado13 #137875:
pokiaľ viem tak ľudia v KV si sťažujú aj na to, že do Karlovky prichádzajú električky z Dúbravky už plné, preto by bolo rozumné uvažovať o vybudovaní električkovej trate Harmincova - Lamačská cesta/Polianky (alternatívne) - Patrónka - Pražská - Hl.st. Viem, že som to tu spomínal ale treba aj s týmto vážne počítať, lebo teraz je frekvencia električiek v KV skoro 30spojov/h v rannej špičke, podľa mňa by aj poobede mala L17 premáva a ráno namiesto L7. Ešte keď sa pridá predĺženie Dúbravskej radiály do DNV a Lamačskej brány, tak určite by toto číslo porástlo na 40-50spojov/h počas špičky a keď už teraz nevie DPB zabezpečiť plynulosť jazdy električiek pri 2min odstupoch spojov, ako to dokáže pri 60-90sec.?!
Reply on: no.ev.di. #137868:
nemávam dojmy, ani pri Molecovej,
o termináli v tomto uzle sa hovorieva a píše najviac, aj teraz to nebolo z mojej iniciatívy, iba som reagoval,
terminál by sa hodil aj na daľších miestach, stačí dať príklad, už sa niekto nájde, kto bude pokračovať,
DD nemajú problém s MHD, to mali pred rokmi, teraz už sú na tom veľmi dobre v porovnaní s inými OS, problém s MHD a IAD má KV, je miestom tranzitu, ktorý jej nesvedčí, prináša trápenia ľuďom, ktorí tam bývajú,
Reply on: Preßburg.Germane #137872:
ŽIADNE rušenie trolejbusov nespomínaj ani z tej najprimitívnejšej srandy... 😶
Reply on: 810zssk #137871:


Tak potom nech netvrdia, že to zavedenie nič nestalo... Aj náklady na propagáciu nového produktu sú súčasťou zavádzacích nákladov. Ozaj, a prečo SMS lístky nie sú trochu lacnejšie? Veď sa šetrí papier, tlačiaci automat, a aj značkovacie strojčeky sa menej opotrebovávajú...
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #137845:

"v praxi RUTINNE využívaný palivový článok" - presne to som mal na mysli. ?
Ono zase netvrdím a vonkoncom nepreferujem aby sa trolejbusy zrušili už zajtra hlavne v SR nie. Ja tomu odhadujem tak 10 rokov, čo sa autobusy na tie vodíkové palivové články tak rozšíria a vylepšia, že klasické trolejbusy potom stratia opodstatnenie.
Ono autobus na vodíkové palivové články sa niektorými vlastnostami, napr. jazdnými ponáša dosť na trolejbus. Zatiaľ výroba týchto vozidiel je predsa len v plienkach a neviem či by ten prototypový Citelis bez problémov zvládol napr. stúpanie na Kolibu. Musím porovnať výkony motorov.
Napriek tomu, osobne čo preferujem prepojenie trate na Dlhé Diely so zvyškom siete. Ale daľšie úplne nové dlhé trate by som už nestaval, napr. čo tu niekto iný spomínal na Devín - to nemá rentabilitu.
Trolejbusy hlavne v Nemecku a dokonca aj v EKO krajine Rakúsku už dlhšiu dobu rušia. Jedine kde sa držia je mesto Salzburg + Solingen a možno ešte 2-3 mestečká...
Čo sa týka električiek, tam naopak vidím rozvoj pretože je to vhodný kompromis medzi autobusmi a metrom. Metro je predsa len príliš nákladné a autobusy + aj trolejbusy predsa majú obmedzenú dlžku a tým aj kapacitu ktorá može byť niekde nedostatočná. Niekde sú, samozrejme, tie trojkĺbové vozidlá ale
podľa mňa to nie je bohviečo už len pre vodičov. Riadiť taký kolos to chce značné skúsenosti a premávať môžu len po širokých uliciach.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.