Reply on: luky1 #137931:
Ale u akého percenta liniek sú cez prázdniny redšie intervaly ako cez šk. rok a o koľko a či iba v čpičke alebo aj sedle (v sedle iba všetky el., z t-busov 201 202 208 a z busov 34 84..kdežto plno bus liniek premávajú iba cez prac. dni a cez víkend je podstatne väčšie percento obmedzenia oproti prac dňu ako prac dni prázdniny oproti šk. roku..)
Bubak
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/
Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?
Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.
Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/