Reply on: luky133 #137726:
"V súčasnosti je stále poslancom Miestneho zastupiteľstva bratislavskej mestskej časti Karlova Ves, Mestského zastupiteľstva hl. mesta Bratislavy aj Bratislavského VÚC, je členom Občianskeho klubu, ktorý založili odídenci z SDKÚ-DS." hmm to kedy vsetko stiha? ?
Bubak
Ako som už napísal, v čase krízy vybaviť takého zákazky je pre výrobcu skvelá vec. Samozrejme, poskytnúť výrobné kapacity. Je to podpora ekoniky a výrobcu, takže svoj zmysel by to mohlo mať. Ja som v tomto smere pozitívne zmýšlajúci. Ak sa chce, tak sa dokáže všetko. Pravda, ak sa na tom niekto nechce iba nabaliť a pri tom zaplátať pár chýb (v tomto prípade aspoň nejak obnoviť vozový park).
SOR samozrejme primárne uprednosní Prahu, to je jasné.
Re #137711 no.ev.di.: V neposlednom rade SOR ponúka aj verziu NC18 (tri dvere, takz. prímestská verzia, má automatickú prevodovku). Aktuálne jazdí jeden kúsok v okolí Pardubíc (tunajšia Veolia ho kúpila začiatkom roka, 3. vyrobená NB/C, Nitra má 4.). Eventuelne by mohol na niektorých linkách slúžiť aj ten.
5 na výmenu super, preto taký bus do centra mesta. Ostatné nech aj NC18. Alebo taký hybrid čo by nemal druhé dvere. Pokiaľ viem, tak sa dá objednať. ?
Re #137712 Petto: V čase krízy = super vec. Byť na Slovensku, tak mu vláda dá aj dotáciu. ?
Re #137703 no.ev.di.: Van Hool ponúka verziu "New" práve od tých rokov 2000/2, vlastne by to mal byť akýsi facefilt staršej. Ten bus má dobrú koncepciu, ako Ikarus 280. Nie je taký maximalistický, všetko s mierou, bez očakávaní, že sa do neho napratá dosť ľudí, taká pohoda by som povedal. A je to aj pekná kráska tá verzia NEW.
Čo sa týka 13 AG300NEW pre Nitru, tak Veolia si dala záležať aby vyzerali ako nové. Tie busy neboli až také čisté (každopádne nie však echt špinavé a počarbané, takže všetko čo sa dá jednoducho spraviť keď sa chce.). Kompletne ich vydezinfikovala, vymenila pneumatiky (a namalovali im disky na bielo), dostali "Veolia kvapku", namontovali im informačné displeje. Do NR prišli 17.3.2009 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/tags/newag300/). Prvé 3 či 4 išli do premávky 21.4.2009 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157617172866264/ ). Medzičasom dostali všetky klimatizáciu z toho dôvodu, že nemali vetráky a v lete tam bolo strašne teplo. Prvá bola práve NR-148EZ ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3742780688/ ) Koncom Júna dostali všetky. Preto to vzbudzoval dojem, že sú nové, pretože majú ešte aj klimatizáciu.