Reply on: no.ev.di. #137704:
"Určite veľmi osožné na takej L39 keď sa polovica autobusy na nábreží prediera von " - Väčšinou sa to rieši zhustením intervalu. Aj keď možno práve L39 (alebo skôr L31) je linka, kde by som si ešte vedel päťdverové kĺbáky predstaviť. Budúcnosť je vo väčšom podiele sediacich cestujúcich, aspoň na linkách dlhších ako 10 minút. Nie je normálne, keď v T3 zo 44 cestujúcich polovica musí stáť.
hoppusmark
Hehe, no napriklad ja.. Ja si okrem kozenkovych sedadiel na ziadne sedadla v mhd BA nesadam. Jedine minule som si sadol na latkove sedadla v nejakom trolejbuse tusim 6301, lebo som vedel, ze je len velmi kratko v premavke (hm inak kto presadil latkove sedadla s BA reklamou namiesto kozenkovych?), ale keby som uz s nim isiel teraz, tak si nesadnem..
Inak podla mna pohodlne cestovanie nespociva len v sadnuti si.. Pre mna je napriklad pohodlne cestovanie to, ked mozem zostat stat a okolo mna je relativne volne miesto, a nemusim sa tlacit.. napriklad v Karose su prve dvere uzke, a este aj sedadiel je tam brutalne vela, takze ked je tlacenica, nemas sancu sa tam pohnut alebo sa dostat von.. zazil som to aj dnes.. to je podla mna nepohodlne, a nie ci si mozem sadnut alebo nie..
Preto som za to, aby bolo v autobusoch v prednej casti menej sedadiel, a viac miesta, lebo prvymi a strednymi dverami nastupuje najviac ludi a teda by tam mal byt vacsi priestor aby tam nebola tlacenica, a teda vacsie pohodlie (neobtieras sa o inych ludi a nemusis vystupovat ked chce niekto vystupit).. v tomto ma prijemne prekvapili nove citelisy, ze su tam sedadla len v jednom rade...