Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes sa na L39 objavil nizkopodlazny Man (asi ako zalozne vozidlo). Ma dost vysoko umiestnene sedadla a na nich blbe bocne opierky. Takze cela nizkopodlaznost je tu z pohladu starsich a menej mobilnych ludi na figu - co z toho, ze sa lahsie dostanu do vozidla, ked vovnutri pri pokuse sadnut si musia podat horolezecky vykon?
Reply on: 810zssk #137458:
čo je v mojom prípade čierne a biele vo videné MHD? V prípade DD, konkrétne uznávam posilnenie premávky L32 (dokonca by som cez víkend dal 20min), na L33 by sa mal podla mňa klásť dôraz. L133 ak bude len dočasné riešenie - no problem. Obsluha ťažšie dostupných častí DD a KV minibusom - schválená, avšak dalo by sa to robiť racionálnejšie ako dvomi linkami a plytvaním minibusmi. L36 - zbytočnosť na maximum, radšej mohli vrátiť L41 do pôvodného stavu. Takže nenadávam na všetko čo sa spravilo pre DD. Irituje ma to, že napr. ťažšie dostupné časti Rače alebo Dúbravky nemajú obsluhu a nikto sa tým ani nezaoberal.
Reply on: MatejBA #137453:
L93 a 94 sú autobusové linky, ktoré sa dopĺňajú počas pracovných dní a vôbec niesú v súbehu so žiadnou linkou elektrickej trakcie, ak nerátam úsek Hodžovo nám. - SAV, kde má L93 súbeh s L206+212.
Reply on: S499.1023 #137468:
Na grafikonové + dispečing ?
Reply on: MatejBA #137450:
L133 ale nie je riešenie, ktoré by bolo plnohodnotné. Je to len záplata, resp. dočasné riešenie diery v kapacite električiek. Avšak na Karloveskej radiále nie je tak tesno aby sa tam nedali nejaké spoje pridať. Viem, že električky nesiahajú k SND a Malej scéne (aj keď Šafko je čoby kameňom dohodil), ale treba niečo robiť s traťami v centre. Ak sa má Dúbravská radiála predlžovať na sever, určite sa budú musieť pridať aj spoje, čo už KV radiála nemusí zniesť, preto by som uvažoval o električke z Dúbravky cez Patrónku od mesta, rovnako ako o novej trati v centre.
Reply on: Pežot #137463:
Robíš v DPB čo? A za Weiglom si išiel na akú prach? Do zácviku na voz ? ?
Reply on: Pežot #137463:
"robím v Dopravnom podniku, tak o tom aj niečo viem" ?
Reply on: toldo #137465:
Hádajte sa koľko chcete, ale kým nebudú nové kĺbové vozy môžete len snívať o postačujúcej kapacite vozidiel ... prečo to nikto nedokáže pochopiť? ?
Reply on: Mischo1 #137370:
pocuvaj najprv si pozri cestovny poriadok 184 a potom pindaj. vsimni si ze chodi tak aby sa ludia z hopy dostali na prednasku/cviko a potom spat... a ver mi ze plne tie busy su... mozno tie druhe odchody uz nie ale aj tak tam kratas nema co robit...
Reply on: hoppusmark #137462:
oprava: pismenova, nie ciselna linka J..., a linka J bola nahradena linkou 2, nie linkou 1.. Ale to je jedno, zmysel prispevku ostava ?
Reply on: AAA #137461:
Závidíš, že Ty si sa k takému nedostal? Ámen s Tebou potom ak sa tam dostaneš 🙂

BTW. robím v Dopravnom podniku, tak o tom aj niečo viem. Nie ako väčšina diskutujúcich. Ak by mali rozhodovať o tom čo sa bude diať v BA, tak potom ámen s nami, normálnymi občanmi tohto mesta. ☠
Reply on: AAA #137459:
to bol povodny system, ale ani ten uz poriadne nefunguje.. teda nie som si 100%ne isty, ale viem, ze niekde som to cital.. Co ale viem urcite, je, ze po zmene liniek na Ringu sa zrusila ciselna linka J (teda diameter), a nahradila ju linka 1. Takze uz len tymto krokom by sa porusil ten system, ak teda uz nebol poruseny skor.. Nasledne sa mali precislovat aj elektricky 71 a D na 3 a 4 (aby to akoze splnalo nejaky "system", aby na Ringu boli len elektricky 1, 2, 3, 4).. To ale narazilo na velky odpor verejnosti, takze zostali 71 a D, co je velmi spravny krok. Proste ludia su zvyknuti na tie cisla a nechcu to menit. Tak to tak treba nechat. Oblastne cislovanie je BLBOST.
Reply on: Pežot #137435:
Ak ty a tebe podobní praxujú v akejkoľvek dopravnej firme, tak potom dobré s nami a zlé preč. A inak tú 133 si si náhodou nevymyslel ty a nepodstrčil Braňovi?
Reply on: MatejBA #137429:
Z KV ide do mesta ráno 6 liniek, takže 12 minút to nie je.
Reply on: Ámos #137418:
Ja som doteraz nevedel, že tam niečo také je. Len sa mi marí, že električky s písmenkom jazdia diametre a číslové električky jazdia po radiálach.
Reply on: no.ev.di. #137449:
Tvoja debilita spociva v tom ze v tvojom veku nevies ze veci nie su ciernobiele. Jednoducho to prehanas.
Reply on: no.ev.di. #137448:
Dobre píšeš, až mi je to divnô. ? DD by mali fungovať hlavne na lepšom intervale linky 33 na úkor ostatných volebných DD liniek. Linka 133 ako priama linka priam nabáda využívať ju, čím zároveň budí dojem, že sa bez nej nemožno zaobísť. Hustejší interval linky 33 by znamenal lepšie prerozdelenie cestujúcich do prichádzajúcich električiek z Dúbravky a KV. Chcelo by to však ešte skutočnú preferenciu a prestup na úrovni.
Reply on: MatejBA #137441:
?
Reply on: no.ev.di. #137432:
Konkrétny príklad z mesta, ktoerému som sa teraz venoval - Würzburg. Najväčšie stúpanie 9,1%, aké u nás ani nie je povolené.
Staré dvojnápravové vozy bez nezávislej brzdy jazdili v Liberci a v Jablonci nad Nisou na stúpaniach viac ako 10%.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.