Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #137444:
Farba toho Soríku? Veolia, Praha, alebo testovací? ?
Reply on: MatejBA #137450:
To je ako kebyze ja chcem zrusit L94 - ved je v subehu s L93
Reply on: no.ev.di. #137448:
A tak sa budeme riadiť tým čo píšeš a zrušíme linky do Petržalky, na Dolné hony a tak ... vlastne zrušme DPB 😉
Reply on: Emo #137409:
Proste "viac spojov = prázdnejšie vozidlá" nie je pravda, pokiaľ to nevyšpecifikuješ. Keď niekde jazdia tri páry spojov a ty pridáš na dvojhodinový takt, tak tie vozidlá budú plnšie.
Reply on: no.ev.di. #137448:
Dobra rada nad zlato - neries kraviny, pokial v tej oblasti nezijes aspon mesiac aby si vedel ako to chodi 😉 (zrusit linku, ktora je plna-preplnena je fakt "logicke")
Reply on: 810zssk #137447:
Rozmysli si za čím si vlastne stojíš. Najprv sprdneš Pežota, že zastáva všetky tie hovädské linky na DD a teraz pre zmenu do mňa rýpeš. Dám ti dobrú radu : "Nerob si z úst análny otvor."
Reply on: Mischo1 #137445:
Na DD by som ponechal len L32,L33 (ako hlavnú linku s odvozom k električkám, interval 3/6/3//7-8) a minibusL35 v trase BORSKÁ - Púpavová - Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská - Veternicová - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ s intervalom 20/20/20//30
Reply on: Mischo1 #137445:
Lebo je de.b.il
Reply on: Mischo1 #137445:
ono ako som pisal, uplne by stacilo spojit trolejovu trat DD - zvysok a potom L133 premenit na L33 a L33 miesto Molecovej ukoncit na ASMN
Reply on: no.ev.di. #137432:
A akože L17 jazdí na DD, prečo chceš silou mocou všetko na DD rušiť, keby si obyvateľom DD zrušil L133 tak ťa ukameňujú. Mala by sa dostavať trolejbusová trať ktorá by spájala DD-hlavná stanica a DD-autobusová stanica lenže na to potrebuješ peniaze.

Neviete niekto kedy sa bude rekonštruovať električková trať v dúbravke?
ďalší skúšobný Capacity na Slovenských cestách http://imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=52563

Inak predvčerom som videl SOR 18 NB CITY uháňať po diaľnici v Mlynskej doline smerom na Petržalku, pri STV okolo 17:30. Nevie niekto niečo bližšie?
Reply on: 810zssk #137442:
Ten "dokonaly, flexibilny, najlepsi a najkrajsi" - ako nas Branko - IE 😃
Reply on: MatejBA #137441:
Megaplus za ten koniec ?

Btw.: skuste si tipnut ktory prehliadac mi nehadze ziadnu chybu? ?
Reply on: TeBeCe #137438:
FireFox:
Stránku sa nepodarilo správne presmerovať
Firefox zistil, že server smeruje požiadavku tejto stránky spôsobom, ktorým sa presmerovanie nikdy neukončí.
* Tento problém môže nastať pri nepovolení, resp. odmietnutí cookies.

Chrome:
Táto webová stránka sa presmerúva sama na seba.

Webové stránky na adrese http://branislavzahradnik.sk/ obsahujú priveľa presmerovaní. Tento problém možno vyriešite odstránením súborov cookie pre tieto stránky alebo povolením súborov cookie tretej strany. Ak nie, je to možno chyba konfigurácie servera a nie problém s vaším počítačom.

Opera:
Moved Permanently
The document has moved here.

Safari:
Safari can’t open the page.
Too many redirects occurred trying to open “http://branislavzahradnik.sk/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.

No.Ev.Di:
K*** j**** taku by som mu p**** ze by k**** vy***** uvidel ?
Reply on: TeBeCe #137438:
Keď to preložím do MHD reči, tak z toho vychádza, že Branko linky nepresmeruje ale zavenie v KV nové radu 13x a 23x 😃
Reply on: TeBeCe #137438:
to je ako nejaká čierna diera alebo Bermudský trojuholník ?
www.branozahradnik.sk

Chyba: Slučka pri presmerovaní
Firefox zistil, že server smeruje požiadavku tejto stránky spôsobom, ktorým sa presmerovanie nikdy neukončí.

? ? ?
Reply on: MatejBA #137436:
lenže pri prestupnom systéme je najlepšia garancia jeho fungovania krátky interval a vidíš, že DPB neviem intervaly liniek v centre preložiť tak aby sme nezkysli na zastávkach. Ako príklad uvediem, že z L5 môžeš prestúpiť na L13 bez dlhého čakania, lebo ide 2min po L5, avšak ak chceš ísť z L13 na L5, tak sa načakáš 10min, lepšie je potom ísť na Floriánske nám. Ja osobne vidím riešenie v zredukovaní počtu liniek a kratších intervaloch.
Reply on: no.ev.di. #137433:
ja to ovladam, ale co z toho, ak mi ujde L5 - ja pojdem na L4/L12 hned za tym, pridem na safko a L11 mi ujde? Potom mam ist zase zo Safka na Malu scenu a tam cakat X minut na spoj kym mi pojde smerom na Racko? (nehovoriac o zapche, co moze predlzit moje cakanie). POKIAL by bol prestupny system urobeny systemovo, tak by som bol ticho a bolo by mi jedno, ci je interval mojho priameho spoja 12 minut alebo 20.
Aj tak môžeme sa tu hádať koľko chceme, nič nevyriešime. Bez tak si nepomôžeme. L133 nieje problém. Problém je v kvalite električkovej trate, prípadne riešenie extrémnych situácii, viď. zapadnutie Tedomu do koľajiska. Z KV sa ináč ako po ceste dostať nedalo. Tá bola preplnená. Ja som práve v ten čas šiel za Weiglom na prax. No bohovi riešené. Posielali tam vozy zo 7Otky, ktoré ostali stáť okamžite pri otočení cez koľajisko, nakoľko tam bolo plno. Takže chcelo by to zvýhodniť MHD v celom meste. Hlavne čo sa týka autobusov a znížiť počty križovania cesty a električky, resp. skvalitniť prejazdy a možno aj pridať semafory (ako na vlakovom priecestí), nedávať tam tie gumové debiliny, minule som skoro skončil v koľajisku s autom, nakoľko pri jemnom pribrzdení sa to kĺže a dosť výrazne ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.