Proste "viac spojov = prázdnejšie vozidlá" nie je pravda, pokiaľ to nevyšpecifikuješ. Keď niekde jazdia tri páry spojov a ty pridáš na dvojhodinový takt, tak tie vozidlá budú plnšie.
Dobra rada nad zlato - neries kraviny, pokial v tej oblasti nezijes aspon mesiac aby si vedel ako to chodi (zrusit linku, ktora je plna-preplnena je fakt "logicke")
Rozmysli si za čím si vlastne stojíš. Najprv sprdneš Pežota, že zastáva všetky tie hovädské linky na DD a teraz pre zmenu do mňa rýpeš. Dám ti dobrú radu : "Nerob si z úst análny otvor."
Na DD by som ponechal len L32,L33 (ako hlavnú linku s odvozom k električkám, interval 3/6/3//7-8) a minibusL35 v trase BORSKÁ - Púpavová - Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská - Veternicová - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ s intervalom 20/20/20//30
A akože L17 jazdí na DD, prečo chceš silou mocou všetko na DD rušiť, keby si obyvateľom DD zrušil L133 tak ťa ukameňujú. Mala by sa dostavať trolejbusová trať ktorá by spájala DD-hlavná stanica a DD-autobusová stanica lenže na to potrebuješ peniaze.
Neviete niekto kedy sa bude rekonštruovať električková trať v dúbravke?
FireFox:
Stránku sa nepodarilo správne presmerovať
Firefox zistil, že server smeruje požiadavku tejto stránky spôsobom, ktorým sa presmerovanie nikdy neukončí.
* Tento problém môže nastať pri nepovolení, resp. odmietnutí cookies.
Chrome:
Táto webová stránka sa presmerúva sama na seba.
Webové stránky na adrese http://branislavzahradnik.sk/ obsahujú priveľa presmerovaní. Tento problém možno vyriešite odstránením súborov cookie pre tieto stránky alebo povolením súborov cookie tretej strany. Ak nie, je to možno chyba konfigurácie servera a nie problém s vaším počítačom.
Opera:
Moved Permanently
The document has moved here.
Safari:
Safari can’t open the page.
Too many redirects occurred trying to open “http://branislavzahradnik.sk/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
No.Ev.Di:
K*** j**** taku by som mu p**** ze by k**** vy***** uvidel ?
lenže pri prestupnom systéme je najlepšia garancia jeho fungovania krátky interval a vidíš, že DPB neviem intervaly liniek v centre preložiť tak aby sme nezkysli na zastávkach. Ako príklad uvediem, že z L5 môžeš prestúpiť na L13 bez dlhého čakania, lebo ide 2min po L5, avšak ak chceš ísť z L13 na L5, tak sa načakáš 10min, lepšie je potom ísť na Floriánske nám. Ja osobne vidím riešenie v zredukovaní počtu liniek a kratších intervaloch.
ja to ovladam, ale co z toho, ak mi ujde L5 - ja pojdem na L4/L12 hned za tym, pridem na safko a L11 mi ujde? Potom mam ist zase zo Safka na Malu scenu a tam cakat X minut na spoj kym mi pojde smerom na Racko? (nehovoriac o zapche, co moze predlzit moje cakanie). POKIAL by bol prestupny system urobeny systemovo, tak by som bol ticho a bolo by mi jedno, ci je interval mojho priameho spoja 12 minut alebo 20.
Aj tak môžeme sa tu hádať koľko chceme, nič nevyriešime. Bez tak si nepomôžeme. L133 nieje problém. Problém je v kvalite električkovej trate, prípadne riešenie extrémnych situácii, viď. zapadnutie Tedomu do koľajiska. Z KV sa ináč ako po ceste dostať nedalo. Tá bola preplnená. Ja som práve v ten čas šiel za Weiglom na prax. No bohovi riešené. Posielali tam vozy zo 7Otky, ktoré ostali stáť okamžite pri otočení cez koľajisko, nakoľko tam bolo plno. Takže chcelo by to zvýhodniť MHD v celom meste. Hlavne čo sa týka autobusov a znížiť počty križovania cesty a električky, resp. skvalitniť prejazdy a možno aj pridať semafory (ako na vlakovom priecestí), nedávať tam tie gumové debiliny, minule som skoro skončil v koľajisku s autom, nakoľko pri jemnom pribrzdení sa to kĺže a dosť výrazne ☠
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023