FireFox:
Stránku sa nepodarilo správne presmerovať
Firefox zistil, že server smeruje požiadavku tejto stránky spôsobom, ktorým sa presmerovanie nikdy neukončí.
* Tento problém môže nastať pri nepovolení, resp. odmietnutí cookies.
Chrome:
Táto webová stránka sa presmerúva sama na seba.
Webové stránky na adrese http://branislavzahradnik.sk/ obsahujú priveľa presmerovaní. Tento problém možno vyriešite odstránením súborov cookie pre tieto stránky alebo povolením súborov cookie tretej strany. Ak nie, je to možno chyba konfigurácie servera a nie problém s vaším počítačom.
Opera:
Moved Permanently
The document has moved here.
Safari:
Safari can’t open the page.
Too many redirects occurred trying to open “http://branislavzahradnik.sk/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
No.Ev.Di:
K*** j**** taku by som mu p**** ze by k**** vy***** uvidel ?
lenže pri prestupnom systéme je najlepšia garancia jeho fungovania krátky interval a vidíš, že DPB neviem intervaly liniek v centre preložiť tak aby sme nezkysli na zastávkach. Ako príklad uvediem, že z L5 môžeš prestúpiť na L13 bez dlhého čakania, lebo ide 2min po L5, avšak ak chceš ísť z L13 na L5, tak sa načakáš 10min, lepšie je potom ísť na Floriánske nám. Ja osobne vidím riešenie v zredukovaní počtu liniek a kratších intervaloch.
ja to ovladam, ale co z toho, ak mi ujde L5 - ja pojdem na L4/L12 hned za tym, pridem na safko a L11 mi ujde? Potom mam ist zase zo Safka na Malu scenu a tam cakat X minut na spoj kym mi pojde smerom na Racko? (nehovoriac o zapche, co moze predlzit moje cakanie). POKIAL by bol prestupny system urobeny systemovo, tak by som bol ticho a bolo by mi jedno, ci je interval mojho priameho spoja 12 minut alebo 20.
Aj tak môžeme sa tu hádať koľko chceme, nič nevyriešime. Bez tak si nepomôžeme. L133 nieje problém. Problém je v kvalite električkovej trate, prípadne riešenie extrémnych situácii, viď. zapadnutie Tedomu do koľajiska. Z KV sa ináč ako po ceste dostať nedalo. Tá bola preplnená. Ja som práve v ten čas šiel za Weiglom na prax. No bohovi riešené. Posielali tam vozy zo 7Otky, ktoré ostali stáť okamžite pri otočení cez koľajisko, nakoľko tam bolo plno. Takže chcelo by to zvýhodniť MHD v celom meste. Hlavne čo sa týka autobusov a znížiť počty križovania cesty a električky, resp. skvalitniť prejazdy a možno aj pridať semafory (ako na vlakovom priecestí), nedávať tam tie gumové debiliny, minule som skoro skončil v koľajisku s autom, nakoľko pri jemnom pribrzdení sa to kĺže a dosť výrazne ☠
no kde konci zastavane uzemie dlhych dielov, tak tam zacina katastralne uzemie Devina ? takze DD sa jednoznacne uz rozsirovat nemozu, a urcite nie podla rozhodnutia karloveskeho zastupitelstva, kedze od obratiska kuklovska par krokov, do lesa a je to oficialne katastralne uzemie Devina ☺ nastastie chranena krajinna oblast, ak nie aj vyssi stupen chraneneho uzemia... ale kto vie ako dlho, ale uz to nebudu DD ale Devin ?
to sú ľudia v KV tak blbí, že ak idú povedzme do Ružinova, tak čakajú všetci na L9?! ? na čo sú potom lístky na prestup? To ako len tí čo sú odkázaní na autobusy prestupovali (najmä Petržalka) a zvyšok môže mať linky odvšadia všade? Už mi je jasné prečo sa nenájde vôľa na redukciu počtu liniek, lebo "električkári" nevedia prestupovať ? Zvláštne, že, keď som nadával, že pri ceste do Rače zo Šafka, musím čakať 12min na L11 (teraz L5) a bol som za debila, že neviem prestúpiť na niečo čo ma zavezie na Floriánske alebo pri ceste na Vajnorskú, že nepoužijem L14 ale čakám na L4. Narozdiel od "električkárov" niesom zhýčkané trdlo a prestupujem skor pri každej ceste do centra. Takže to, že máte viac liniek logicky znamená horší interval a najlepšie je nasadnúť na prvú linku do centra. Čakal som od teba, že toto ovládaš... ?
Po svete by si našiel prípadov neúrekom kde sú električkové trate budované v podobnom stúpaní. Všetko záleží od vôle. Celkovo výsledkom dokumentácie, resp. uzavretie a konštatovanie pre všetky varianty bolo, že nie ani tak kopcovitý terén, ktorý by sa dal riešiť polozapustením alebo zapustením pod terén, ale priestorové podmienky vďaka zástavbe, sa stali katom týchto projektov. Teda v najpotrebnejších úsekoch dochádzalo k tomu, že električka nemala miesto kam uhnúť, nakoľko už tam bola zástavba. ? a jediné čo sa na DD hodí je trolejbus. Autobusy mali podľa mňa z DD po zavedení trolejbusovej trate DD opustiť, a DPB nemal vymýšľať s neoskúšanými Solarismi a nakúpiť radšej zvyšný počet 25Tr. Tým by sa doprava DD - Molecova vyriešila. Krokom č.2. mala byť L17, ktorá má žalostne málo spojov a práve podľa mňa L17 mala byť riešením a mohla pomôcť aj na Račianskej radiále - bohužial, nestalo sa tak. Napokon, sťažovatelia z DD a samotný Gardenescu & Kadnár považujú za prednostné nejaké nezmyselné kraviny typu L35,36 a 135 za spásu MHD na DD. Takže také niečo ako systémové riešenie v podobe posilnenia premávky L17 alebo vložené spoje na L12 v úseku KV - Šafko týmto pseudoodborníkom nehovoria nič.
L4: (miesto L1 a L4) Zlate Piesky - Nove mesto [zachadzka mimo spicky, alebo kazdy vybrany spoj by koncil na novom meste] - Trnavske - Jesenskeho/Safarikovo - Karlova Ves - Dubravka
L5: (miesto L13, L8, ciastocne miesto L2) Hlavna Stanica - Nam. SNP - Americke - Trnavske - Ruzinov
Ľuďom vadí kombinácia aj kvôli prestupu na Molecke. To je asi najhoršie upravený prestupný bod v Bratislave. Ani sa nečudujem, že tam ľudia prebehujú atď. Chodci tam majú krátke intervaly na semafóroch a samorejme keď niekto vidí ísť svoju električku začne bežať. Iné je zase keď vidí 33 a začne bežať lebo tá jadzí často... Najlepšie by bolo kebyže urobia spojené zastávky, ale toho sa tak skoro nedočkáme.
O L75 a L59 povedal niekto mudry, ze su posilnenim na racianskej radiale, aby elektricky neboli plne - to nikomu nevadi - ale ked sa zavedie posilnenie ja pravdepodobne este vytazenejsej radiale v podobe linky 133, tak uz je zle ?
A viete preco vadi ludom z DD kombinacia 33+tram ? Lebo ak vam ude elektricka, mozete si 12 minut piskat na zastavke (a nevyhovarajte sa na moznost prestupu - v BA MHD je to castokrat horsie, ako cakat tych 12 minut na dalsi spoj, a pri ceste do prace je casto aj tych 12 minut dlha doba) ?
Za čo nám kandiduje? ?
Re #137412 Mischo1: CP na nových zastávkach nie je ba ani žiaden letáčik o posilnení takže očakávam aj zajtra taký veľký "nápor".
Posilnenie by bolo riešenie taktiež. Ale určite jedna linka tiež nieje na škodu. L35, L135, L36 nekomentujem, necestujem. Viem, že tieto linky sú len polievočkou od Záhradníka.
L17 odvezie na viacero miest, ale prečo by som mal ísť L33+L17+L50/70(+L88), a navyše bez bližšej nádväznosti, keď chcem ísť na Landererovu, kam chodím najčastejšie. A niesom jediný. Prvou 133 chodí na Landererovu cca. 20 ľudí. Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky. Ale ľudia cestujú aj na Malú scénu, kde prestupujú na L78+L50.
Re #137410 mali pridať aj semafor pre BUS pruh, ktorý by umožnil výjazd z tohto pruhu o istý čas skôr, ale nato by chcelo iné hlavy v projektovaní takýchto projektov.
BTW. určite bude lepšie ak všetci z DD prestanú používať MHD a začnú jazdiť autami, aby nové autobusy jazdili aj v iných častiach mesta, keď už to toľkým ľuďom vadí a sú zaslepení len týmto faktom ?
samozrejme, najlepsie by bolo, ak by vsetko zostalo postarom, este pred zavedenim oblastneho oznacovania. Totiz uplne najlepsie je nechat povodne cisla, na ktore su ludia zvyknuti.. Lenze ked uz je ta blbost oblastne oznacovanie zavedena, trebalo by to trochu upravit.. Niektorym linkam vratit povodne cisla, linkam ktore zmenili medzicasom trasy vymysliet nejake nove, lahko zapamatatelne..
nemusi sa to precislovat naspat, ale moze sa praveze spravit system, ktory bude prehladny.. neviem sice este, ako by to mohlo vyzerat, ale napr. by sa mohli nosne linky cislovat inak ako doplnkove, a pod. Samozrejme, neurobit to vsetko naraz, ze v tom bude uplny zmatok, ale prehodnotit cisla urcitych liniek..
V kazdom pripade Cechom mozme gratulovat. Za 20 rokov zo zaostaleho nevzdelaneho naroda spravili narod, schopny viest stat samostatne. Hm hm hm, nechceli by to prist skusit znovu na nasich ciganov - hadam budu rovnako uspesny.
Re #137421 Papyr: Mas pocit, ze co je vacsie ma aj vacsi vyznam? Zaujimave co vsetko na seba neprezradis...
? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.