Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: martiner #13656:
Jezis, ten Horsky to je ale ******. Za to, ze on mozno vidi MHD ked ide rano (v spicke) na Mileticku kupovat o 10 halierov lacnejsi chlieb a na obed, ked sa z nej vracia, nemusi chciet, aby sa po osmej vecer stalo z Blavy mesto so samymi nocnymi spojmi - inak sa totiz spoje s intervalom 30-45 minut nazvat nedaju...
Dnes rano som to Citaro videl jachat po Sancovej smerom hore na Prazsku. Oci som si siel vyocit!
Ale potom som sa zasa vratil na zem.
Prifrcala si to linka 21, na vsetkych transparentoch svietilo "AS Mlynske nivy", dokonca tam tusim bol aj nakresleny maly autobusik.
Otvorili sa dvere a zrazu jedna pani, co stala doteraz celkom pokojne na zastavke, zacala zmatene pobehovat od jednych dveri k druhym a vypytovala sa ludi, co vystupovali: "Prosim vas, Prosim Vas, ide to na autobusove nadrazie!?"
A jasne som pocul dve slecny, ako jej povedali, ze nevedia a taka starsia cestujuca jej zasa povedala, ze nie! Skoda reci...
http://www.pravda.sk/dennik/2003/02/18/bratislava/68/article.95938.html - napiste panovi Horskemu nieco vy, ja by som mu rovno vyto...
Co viem o Nitrianskom Citare, tak je stoji tolko co Citybus, ale jedna sa o vystavny model, takze moze byt lacnejsi ako normalne. A servis robi vyhradne autorizovany servis, vodica ani dnu nepustia.

Solarisu aj Citybusu sa konkurencia zide, trh sa este len nizkopodlaznych sa este len bude rozdelovat. Na trhu standardnych autobusov stale kraluje Karosa, aj ked odspodku sa tlaci SOR.
Ozaj, je ten MB nizkopodlazny ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#13650> V prvom rade treba postaviť vozovňu Dúbravčice. V západnej časti mesta by bolo treba jednu vozovňu ako soľ. Ušetrilo by sa tým oveľa viac kilometrov ako stavaním vozovne pri Slovnafte.
Reply on: Martin Fundárek #13640:
Hm, máš pravdu ... nejako to nemôžem nájsť. Ale určite aspoň na doplňujúcich výkresoch som videl nakreslenú trasu medzi Vajorami a Račou (Vajnory to obchadzalo podobne ako budovaný obchvat) ... bohužial, už si to presne nepamätám 😞
Reply on: J #13648:

Kedy pride 21Tr ??? A preco iba jedna ??????????????
Reply on: Andy #13647:

Ved som pisal okrem 15trM...
Ja by som prijal, Solaris Urbino 18. Tie sa mi naozaj pacia vyzeraju byt podla popisu kvalitne, ale boh vie aku si pytaju kvalitnu udrzbu a servis.

Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
Heem? To kam som sa nabural, hups... toto neni moj rajon (Dispecing). ???
Ale veď príde jedna 21Tr a prišlo aj T6A5 2 a 3 séria. A treba aj busy. Ak by dali dobrú cenu tak prečo nie aj Mercedesy.
Reply on: KLF #13646:
Tych trolejbusov sa kupilo 13... z toho jeden bural..
Reply on: martiner #13645:

Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.
mna zaujima, kolko ten mercedes bude stat, ake budu prevadzkove naklady - nafa/plyn, udrzba (o tom ze udrzba mizerna radsej neuvazujem) atd...

IMHO realnejsie vidim nakup solarisov ako mercedesov, mercedesy su drahe palky
Reply on: Andy #13643:
To by mohol byť on, veď SAD Nitra kupovala Citaro na mestké linky. Sakra to by bolo keby sa kupovali v 2004 Citara. Júúúj, to potom keby sa niekto sťažoval na BA MHD tak už potom mu asi vybavím klistír 🙂 (just joke) Som zvedavý, či ho zajtra uvidím, síce doobeda som v škole ale potom, neviete nietko kde bude zajtra jazdiť, idem sa spýtať na dispečera. Dúfam, že sa nepomýlili v jednom mesiaci, a bude jazdiť len jeden deň. Bo minule namiesto 2-3 mil EUR napísali 2-3 mld.EUR. Trochu rozdiel.
Reply on: J #13642:
TY KOKOS!!!! Neviem, ale dnes som videl nieco 15 metrove modre a pekne na Gagarinke a bolo na nom, ze SAD Nitra... Ale to asi nebol on..
Čo otom viete, Mercedes v BA, z ktorej vozovne bude jazdiť.
Reply on: ja #13622:
Návrh ani tak nechcel riešiť kultúru cestovania ako racionálnosť trasovania liniek. Pre cestujúceho by sa počet spojov nezmenil a dopravca by tom mohol šetriť pekné prachy.
Predlžovanie autobusových liniek z Východného na Trnavské mýto odmietam z dôvodu súbehov s elektrickou trakciou (ako sa vyjadrili aj iní). Mimochodom v Tvojom návrhu si zabudol obslúžiť Studenú ul., ktorej si vzal L56 a nezaviedol náhradu 😉
Vrátim sa ešte k môjmu návrhu: bola to ukážka "štandardného prešovského riešenia"... ak vedia vodiči vymeniť tabuľku v Prešove, nevidím dôvod prečo by takými schopnosťami nemali disponovať bratislavskí vodiči. A vôbec, je smiešne sa o takejto otázke baviť v dobe, kedy má plno vozidiel displeje.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#13632> Aký územný plán? To, čo sa pripomienkovalo pred dvoma rokmi v troch alternatívach, obsahovalo v tejto lokalite iba predĺženie električiek zo ZP bližšie k Vajnorom. Je nejaký nový?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.