Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ale veď príde jedna 21Tr a prišlo aj T6A5 2 a 3 séria. A treba aj busy. Ak by dali dobrú cenu tak prečo nie aj Mercedesy.
Reply on: KLF #13646:
Tych trolejbusov sa kupilo 13... z toho jeden bural..
Reply on: martiner #13645:

Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.
mna zaujima, kolko ten mercedes bude stat, ake budu prevadzkove naklady - nafa/plyn, udrzba (o tom ze udrzba mizerna radsej neuvazujem) atd...

IMHO realnejsie vidim nakup solarisov ako mercedesov, mercedesy su drahe palky
Reply on: Andy #13643:
To by mohol byť on, veď SAD Nitra kupovala Citaro na mestké linky. Sakra to by bolo keby sa kupovali v 2004 Citara. Júúúj, to potom keby sa niekto sťažoval na BA MHD tak už potom mu asi vybavím klistír 🙂 (just joke) Som zvedavý, či ho zajtra uvidím, síce doobeda som v škole ale potom, neviete nietko kde bude zajtra jazdiť, idem sa spýtať na dispečera. Dúfam, že sa nepomýlili v jednom mesiaci, a bude jazdiť len jeden deň. Bo minule namiesto 2-3 mil EUR napísali 2-3 mld.EUR. Trochu rozdiel.
Reply on: J #13642:
TY KOKOS!!!! Neviem, ale dnes som videl nieco 15 metrove modre a pekne na Gagarinke a bolo na nom, ze SAD Nitra... Ale to asi nebol on..
Čo otom viete, Mercedes v BA, z ktorej vozovne bude jazdiť.
Reply on: ja #13622:
Návrh ani tak nechcel riešiť kultúru cestovania ako racionálnosť trasovania liniek. Pre cestujúceho by sa počet spojov nezmenil a dopravca by tom mohol šetriť pekné prachy.
Predlžovanie autobusových liniek z Východného na Trnavské mýto odmietam z dôvodu súbehov s elektrickou trakciou (ako sa vyjadrili aj iní). Mimochodom v Tvojom návrhu si zabudol obslúžiť Studenú ul., ktorej si vzal L56 a nezaviedol náhradu 😉
Vrátim sa ešte k môjmu návrhu: bola to ukážka "štandardného prešovského riešenia"... ak vedia vodiči vymeniť tabuľku v Prešove, nevidím dôvod prečo by takými schopnosťami nemali disponovať bratislavskí vodiči. A vôbec, je smiešne sa o takejto otázke baviť v dobe, kedy má plno vozidiel displeje.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#13632> Aký územný plán? To, čo sa pripomienkovalo pred dvoma rokmi v troch alternatívach, obsahovalo v tejto lokalite iba predĺženie električiek zo ZP bližšie k Vajnorom. Je nejaký nový?
To je sranda, sem chodi 20 percent ludi nad 30 rokov 🙂
ty brdo, ocividne uz nevidim, ake preklepy pisem... pridte ma prosim vas niekto zabit... :,-(
d3k0: myslim si, ze by si kludne mohol zopakovat ankety, ktore uz boli na zaciatku... za s) nikto si to nebude pamata 😉 a za b) mohlo by byt celkom zaumijave sledovat vyvoj nazorov...
Reply on: ja #13626:
Čo je Rendez a Opičí ostrov? Východné?
ako uplne mimo mi pripada tento clanok o bide od pana waigla.
http://www.pravda.sk/dennik/2003/02/17/bratislava/70/article.95749.html

ja som z pezinka a mozno by som aj prestal chodit do roboty autom, keby ten bid zacal fungovat a pre pezincanov. ale mozno to zle chapem, co to ten bid vlastne je.

v sobotu som naivne podlahol domnienke, ze obchvat vajnor je uz hotovy ale nenie. na zaciatku blavy totiz pribudli nove smerove tabule na brno a tak som si uz myslel, ze to sprevadzkovali. kde tam maju robit ten kruhovy objazd? tiez ma dost nastvali, ze ten obchvat smerom od race o kusok nepredlzili, je tam zrovna este na starej ceste taka ostra zakruta a treba tam dost pribrzdit, co mi pride ako skoda.
Reply on: ja #13630:
tr3mpovo riesenie by bolo najlepsie, len by to xcelo drobnu financnu injekciu 🙂 On-line chat tu uz bol, ale lepsie sa osvedcil DP Talker (ako napisal tr3mp).
Reply on: ja #13630:
Na toto by mal stacit aj DP talker na adrese telnet://imhd.sk:6666/

Fiha ... nejako som sa rozpisal 🙂
Reply on: tr3mp #13631:
este doplnim sam seba: v kazdom pripade hovorit o novej elektrickovej trati v oblasti race je otazka buducnosti vzdialenej aspon 20 rokov, takze riesenie problemu je naozaj len v zlepsovani intervalov a prestupov ... inak neviem ci viete, ale v uzemnom plane sa rata aj s prepojenim Vychodneho a Zabieho majera (nadjazdom ponad kolajisko ZST), teda v buducnosti by aj toto mohlo byt zaujimave prepojenie (mozno s nejakou linkou 56 na trase Tbiliska - Vychodne - Zabi majer - Jurajov dvor - Avion - Ruzinov 😉 )
Reply on: ja #13629:
Mna tiez napadlo nieco podobne, ale mozno skor v takejto verzii:
Z Racianskej spravit trat na Rendez, druhu trat viest z Jurajovho dvora po Bojnickej cez Zabi majer. Na Rendzi by sa trate spojili a pokracovali dalej smerom na Rybnicnu (teda smerom, kde maju vyrast nove obytne zony). Prepojeni cez Racianska - Rendez - Jurajov dvor by malo vyhodu, ze by sa dalo pouzit aj na presmerovanie elektriciek v pripade vaznej nehody / vyluky na niektorej radiale (Mozna by bola aj alternativa Krasnany - Zabi majer - Jurajov dvor. Otazne je vsak, ci po zastavani uzemia bude pozadovana prepravna kapacita dosahovat taku hodnotu, ze sa tam oplati zaviest elektricku (aj ked uzemny plan planuje trat Raca - Vajnory - Zlate Piesky, tak snad ano)
re d3k0: K tej ankete Mohol by si urobit anketu s otázkou Ste za vytvorenie on-line chatu o mhd na iMHD??
1. áno, 2. nie, 3. staci aj forum, 4. je mi to jedno
Reply on: d3k0 #13628:
OK a co tak odklonit niektore eliny cez Rendez prepojit Komisarky a Zlate piesky 🙂 🙂 to by mohli zrusit aj tie autobusy a ziadny subeh by nebol. Co ty na to?????? 🙂 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.