Ja by som prijal, Solaris Urbino 18. Tie sa mi naozaj pacia vyzeraju byt podla popisu kvalitne, ale boh vie aku si pytaju kvalitnu udrzbu a servis.
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.
To by mohol byť on, veď SAD Nitra kupovala Citaro na mestké linky. Sakra to by bolo keby sa kupovali v 2004 Citara. Júúúj, to potom keby sa niekto sťažoval na BA MHD tak už potom mu asi vybavím klistír (just joke) Som zvedavý, či ho zajtra uvidím, síce doobeda som v škole ale potom, neviete nietko kde bude zajtra jazdiť, idem sa spýtať na dispečera. Dúfam, že sa nepomýlili v jednom mesiaci, a bude jazdiť len jeden deň. Bo minule namiesto 2-3 mil EUR napísali 2-3 mld.EUR. Trochu rozdiel.
Návrh ani tak nechcel riešiť kultúru cestovania ako racionálnosť trasovania liniek. Pre cestujúceho by sa počet spojov nezmenil a dopravca by tom mohol šetriť pekné prachy.
Predlžovanie autobusových liniek z Východného na Trnavské mýto odmietam z dôvodu súbehov s elektrickou trakciou (ako sa vyjadrili aj iní). Mimochodom v Tvojom návrhu si zabudol obslúžiť Studenú ul., ktorej si vzal L56 a nezaviedol náhradu
Vrátim sa ešte k môjmu návrhu: bola to ukážka "štandardného prešovského riešenia"... ak vedia vodiči vymeniť tabuľku v Prešove, nevidím dôvod prečo by takými schopnosťami nemali disponovať bratislavskí vodiči. A vôbec, je smiešne sa o takejto otázke baviť v dobe, kedy má plno vozidiel displeje.
#13632> Aký územný plán? To, čo sa pripomienkovalo pred dvoma rokmi v troch alternatívach, obsahovalo v tejto lokalite iba predĺženie električiek zo ZP bližšie k Vajnorom. Je nejaký nový?
d3k0: myslim si, ze by si kludne mohol zopakovat ankety, ktore uz boli na zaciatku... za s) nikto si to nebude pamata a za b) mohlo by byt celkom zaumijave sledovat vyvoj nazorov...
ja som z pezinka a mozno by som aj prestal chodit do roboty autom, keby ten bid zacal fungovat a pre pezincanov. ale mozno to zle chapem, co to ten bid vlastne je.
v sobotu som naivne podlahol domnienke, ze obchvat vajnor je uz hotovy ale nenie. na zaciatku blavy totiz pribudli nove smerove tabule na brno a tak som si uz myslel, ze to sprevadzkovali. kde tam maju robit ten kruhovy objazd? tiez ma dost nastvali, ze ten obchvat smerom od race o kusok nepredlzili, je tam zrovna este na starej ceste taka ostra zakruta a treba tam dost pribrzdit, co mi pride ako skoda.
tr3mpovo riesenie by bolo najlepsie, len by to xcelo drobnu financnu injekciu On-line chat tu uz bol, ale lepsie sa osvedcil DP Talker (ako napisal tr3mp).
este doplnim sam seba: v kazdom pripade hovorit o novej elektrickovej trati v oblasti race je otazka buducnosti vzdialenej aspon 20 rokov, takze riesenie problemu je naozaj len v zlepsovani intervalov a prestupov ... inak neviem ci viete, ale v uzemnom plane sa rata aj s prepojenim Vychodneho a Zabieho majera (nadjazdom ponad kolajisko ZST), teda v buducnosti by aj toto mohlo byt zaujimave prepojenie (mozno s nejakou linkou 56 na trase Tbiliska - Vychodne - Zabi majer - Jurajov dvor - Avion - Ruzinov )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek