Aj ja by som si rád kúpil BMW 123d, kam si môžem prísť po peniaze, keď už chceš tak veľkoryso Bratislave doplácať rozdiel medzi síce subjektívne škaredým, ale funkciu plniacim autobusom a nejakým "svetovým výrobkom"?
Ona aj tá predpokladaná cerna bola fest premrštená a evidentne to nie je dobrý business, kupovať 19,5 m autobusy.
Ale na tvoju otázku ti odpoviem presne - pretože Dr. Z. už má sľúbené od Ing. G. príslušné všimné.
nechápem imhd.sk, pretože dlhodobo kritizuje (a aj skoro všetci na tomto fóre) DPB, že prednostne vyhrával SOR vo VO a teraz pri porovnávaní s Kapasity dáva každému na oči, že koľko tých SORov by sme mohli mať, síce by ich bolo viacej, ale ich design a podobne je na hranici mrazu - viacerým sa ten design nepáčil a osobne som radšej, ke´d vyhral vo VO nejaký svetový výrobca autobusov, ako nejaký z česka... ☠ ? ? ?
Neviem či tu už raz padla otázka a či bola aj zodpovedaná, tak sa dopredu ospravedlňujem.
Tak že : Chcel by som vedieť že prečo dali nášmu Medaku - Capacity číslo 1999. Napadlo ma či není ten rok nejaký významný že sa v tedy niečo stalo alebo tak, neviem no zaujíma ma to
Ešte k tej premrštenej cene mercedesov - obstarávateľ tovarov vo verejnej súťaži (v tomto prípade DPB) má právo neprijať ponuku v prípade neobvykle vysokých cien. Ak teda predpokladaná hodnotota zákazky uvedená v podmienkach tendra bola 19.916 mil. eur bez DPH a (jediný) účastník "súťaže" žiadal za 40 CapaCít 23,4 mil. bez DPH, nesplnil túto podmienku tendra a obstarávateľ mohol jeho ponuku odmietnuť. Prečo tak neurobil?
Zdá sa, že si to nepochopil správne. Cestovné a dodávku energií platíš dobrovoľne, lebo Ťa nikto nenúti tieto služby kupovať. Dane a odvody je treba platiť aj keby si nechcel.
"Naozaj iba lepia nalepky, co kamarati natlacili aby zarobili..." - možno tie certifikáty tiež "zmiznú" ako červené logo DPB po ktorom zostal len šedý podklad ?
S499.1023