napr. včera večer bola 4960 na predposlednej L83 smer Petržalka ? nikdy som ešte BB Karosy nevidel na L83. Konečne, že DPB dal nejaké poradia vypravovať z Petržalky a robia tie 83-ky dojazdy.
Šafko je podľa mňa v ešte horšom stave! Cestujúci čo čakajú na L50,78 a 95 sa majú aspoň kde schovať pred dažďom, aj keď tie 3 prístrešky od JCD sú nepostačujúce - najlepší by bol jeden dlhý prístrešok, moderného vzhľadu, čo by sa tiahol od konca zastávky po začiatok, keďže tam neraz stoja aj dva autobusy naraz. Najhoršie na tom je električkové nástupište. Pri mizernom intervale električiek sa nie je kde schovať, okrem toho stromu čo tam visí ponad lavičky a priestor okolo bufetu pri označníku je úplne na prd. Ľudia si tam potrebujú pozrieť CP, pričom okolo nich sa ženú ľudia na/z Štúrova ulica. Skrátka Šafko je jeden veľký bordel.
Ad.: linka 133. Pomerne dlhé súbehy s elektrickou trakciou má na oboch koncoch aj linka 75, ale zatiaľ som nepočul, že by sa mala preto skrátiť na úsek medzi Gagarinovou a Pionierskou. Prečo?
Už dávno necestujem z Dlhých dielov, ale myslím si, že vrámci mesta by cestujúci mali mať možnosť sa odviezť do cieľa na jeden prestup, zvlášť ak nejde o nejakú "dedinu" či "Lieskovec", ale o cestovanie z väčšieho sídliska.
Reláciu, ktorú obsluhuje 133 (t.j. oblasť Nív, Pribinova s jedným prestupom smer Prievozská, Vlčie hrdlo alebo aj Ekonomická univerzita) električka neobsluhuje a zrejme obsluhovať, žiaľ, ani nikdy nebude. Linka 133 bola skutočne bezvýznamnou a zbytočnou, ak by bol opak pravdou.
Osobne som toho nazoru, ze pokial elektricky v spicke napor nezvladaju tak sa nic nestane pokial odtial niekolko cestujucich prejde do autobusov.. inak povedane, naco tlacit ludi do elektricky do ktorej sa ledva zmestia?
Ak by neslo o technicky problem, aky iny vplyv by na tuto nehodu a hlavne co mohlo mat??? Tazke vozidla jazdiace okolo??? Zle poveternostne podmienky??? Zly tlak, alebo silne UV ziarenie???
tak treba pre ine linky hladat ine oznacenia - preto 69 a nie 60. Navyse aj tak posledna cislica na 50% nesuhlasi s koncovou oblastou, takze nie je dovod sa nou zaoberat, lebo v tom aj tak nie je system.
Fakt niekedy nechapem logiku uvazovania v zmysle "linka XYZ je dobra preto, lebo ked vypadnu elektricky, tak je cim cestovat". Preco riesit MIMORIADNY stav RIADNOU linkou? Ak je problem, ked vypadnu elektricky, potom treba vypracovat iny plan hradenia elektriciek a nie 250 dni v roku prevadzkovat nejaku linku "keby nieco..."
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
USA? Zaujimave, ak mas zdroj, prosim ozvi sa na mail
Turkom by tu bol base na nic. Akurat tu tusim chcu lietat Turkish z Istanbulu (?).. a co sa full serviceov tyka, tych je dost vo VIE. BTS sa im zatial neoplati.
no Gamma som počul, že vraj aj lety do USA...no uvidime, ale je to Slovinská spol. tak snad si nas nepomylili a to druhe je čo? Niečo turecké že by? A inak som rad že je tu Ryanair /FR/ ale chcel by som tu mať aj nie nízskonákladovky. Taký AF alebo KLM alebo LH... to je bonbónik...
To je v pohode, Ryan pokial viem uz takmer dohodol zopar novych liniek a potom su tu dvaja zaujemcovia o base na BTS (jeden sialenec /Gamma, ale ti zatial nechcu SCH/ a jeden trochu mensi sialenec /TBA/)
to by bolo možno aj lepšie, neviem. Už len nech letisko BTS nájde kvalitné letecké spoločnosti, ktoré nahradia tretinový výpadok cestujúcich po SKY Europe, aby sa touto linkou aj niekdo odviezol... ?
K tej 50ke. V súčasnej situácii je to, čo spravil DPB správne. Ale po dodávke kĺbov, by som tam vrátil kĺby a cez týždeň aj pôvodný interval a cez víkend dal 12 minútový.