Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #135616:
k tej električkovej trati na DD, dúfam vieš, že to nie je už možné. Dávnejšie tu aj niekto dal link na stiahnutie dokumentácie pre rôzne varianty riešenia električky na Dlhé diely. Vyplynulo z toho, že je to finančne neúnosne náročné a technicky v určitých miestach viac ako ťažko realizovateľné. Môžem ti to poslať cez nejaký web, má to 44Mb - ak chceš samozrejme ?
Reply on: bus564 #135611:
napr. včera večer bola 4960 na predposlednej L83 smer Petržalka ? nikdy som ešte BB Karosy nevidel na L83. Konečne, že DPB dal nejaké poradia vypravovať z Petržalky a robia tie 83-ky dojazdy.
Reply on: merice #135590:
Šafko je podľa mňa v ešte horšom stave! Cestujúci čo čakajú na L50,78 a 95 sa majú aspoň kde schovať pred dažďom, aj keď tie 3 prístrešky od JCD sú nepostačujúce - najlepší by bol jeden dlhý prístrešok, moderného vzhľadu, čo by sa tiahol od konca zastávky po začiatok, keďže tam neraz stoja aj dva autobusy naraz. Najhoršie na tom je električkové nástupište. Pri mizernom intervale električiek sa nie je kde schovať, okrem toho stromu čo tam visí ponad lavičky a priestor okolo bufetu pri označníku je úplne na prd. Ľudia si tam potrebujú pozrieť CP, pričom okolo nich sa ženú ľudia na/z Štúrova ulica. Skrátka Šafko je jeden veľký bordel.
Ad.: linka 133. Pomerne dlhé súbehy s elektrickou trakciou má na oboch koncoch aj linka 75, ale zatiaľ som nepočul, že by sa mala preto skrátiť na úsek medzi Gagarinovou a Pionierskou. Prečo?

Už dávno necestujem z Dlhých dielov, ale myslím si, že vrámci mesta by cestujúci mali mať možnosť sa odviezť do cieľa na jeden prestup, zvlášť ak nejde o nejakú "dedinu" či "Lieskovec", ale o cestovanie z väčšieho sídliska.

Reláciu, ktorú obsluhuje 133 (t.j. oblasť Nív, Pribinova s jedným prestupom smer Prievozská, Vlčie hrdlo alebo aj Ekonomická univerzita) električka neobsluhuje a zrejme obsluhovať, žiaľ, ani nikdy nebude. Linka 133 bola skutočne bezvýznamnou a zbytočnou, ak by bol opak pravdou.
Reply on: richardhudec #135618:
Cudzi objekt na ceste 😉
Reply on: d3k0 #135616:
Osobne som toho nazoru, ze pokial elektricky v spicke napor nezvladaju tak sa nic nestane pokial odtial niekolko cestujucich prejde do autobusov.. inak povedane, naco tlacit ludi do elektricky do ktorej sa ledva zmestia?
Reply on: d3k0 #135616:
Zobral si mi to z klávesnice, takže sa nemusím nervovat s dementmi ? .
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7484

Ak by neslo o technicky problem, aky iny vplyv by na tuto nehodu a hlavne co mohlo mat??? Tazke vozidla jazdiace okolo??? Zle poveternostne podmienky??? Zly tlak, alebo silne UV ziarenie??? 😃 😃 😃
Ad cislovanie - ak plati toto:

201 = 71
202 = 72
203 = 44
204 = 64
205 = 60
206 = 46
207 = 47
208 = 62
209 = 48
210 = 40
211 = 49
212 = 42
213 = 144

tak treba pre ine linky hladat ine oznacenia - preto 69 a nie 60. Navyse aj tak posledna cislica na 50% nesuhlasi s koncovou oblastou, takze nie je dovod sa nou zaoberat, lebo v tom aj tak nie je system.
Fakt niekedy nechapem logiku uvazovania v zmysle "linka XYZ je dobra preto, lebo ked vypadnu elektricky, tak je cim cestovat". Preco riesit MIMORIADNY stav RIADNOU linkou? Ak je problem, ked vypadnu elektricky, potom treba vypracovat iny plan hradenia elektriciek a nie 250 dni v roku prevadzkovat nejaku linku "keby nieco..."

A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.

Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
Reply on: Mike #135588:
"ak ide z oblasti 6x" (Letisko) do Mesta na druhom mieste by mala byť 0 alebo 1.." - a keď pôjde naspäť na letisko, tak to bude 16
?
Reply on: 810zssk #135610:
Napisal som ti, snad to došlo...Turkish...no neviem asi ich dcera alebo tak... a som zvedavy či z Ataturku alebo Sabiha...
Reply on: bus564 #135611:
Žeby už premávali?
Neviete niekto kedy budu opäť premávať tie bystrické karosy? ?
Reply on: merice #135609:
USA? Zaujimave, ak mas zdroj, prosim ozvi sa na mail 🙂

Turkom by tu bol base na nic. Akurat tu tusim chcu lietat Turkish z Istanbulu (?).. a co sa full serviceov tyka, tych je dost vo VIE. BTS sa im zatial neoplati.
Reply on: 810zssk #135608:
no Gamma som počul, že vraj aj lety do USA...no uvidime, ale je to Slovinská spol. tak snad si nas nepomylili 🙂 a to druhe je čo? Niečo turecké že by? A inak som rad že je tu Ryanair /FR/ ale chcel by som tu mať aj nie nízskonákladovky. Taký AF alebo KLM alebo LH... to je bonbónik...
Reply on: merice #135607:
To je v pohode, Ryan pokial viem uz takmer dohodol zopar novych liniek a potom su tu dvaja zaujemcovia o base na BTS (jeden sialenec /Gamma, ale ti zatial nechcu SCH/ a jeden trochu mensi sialenec /TBA/) 🙂
Reply on: 810zssk #135605:
to by bolo možno aj lepšie, neviem. Už len nech letisko BTS nájde kvalitné letecké spoločnosti, ktoré nahradia tretinový výpadok cestujúcich po SKY Europe, aby sa touto linkou aj niekdo odviezol... ?
Reply on: 810zssk #135592:
K tej 50ke. V súčasnej situácii je to, čo spravil DPB správne. Ale po dodávke kĺbov, by som tam vrátil kĺby a cez týždeň aj pôvodný interval a cez víkend dal 12 minútový.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.