Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K tej súčasnej výluke na Kramároch mám pár pripomienok:
1. Nechápem načo premáva aj cez týždeň 211 plne kopírovaná 22,
2. Ako náhradu za zastávku Patrónka mala byť pre a-22 zastávka Záhorácka, keďže je bližšie k Patrónke,
3. 32 mala zastavovať aj na Hroboňovej, ako náhrada za zastávku Siemens.
Ale na druhej strane DPB slúži ku cti, že trolejbusy nechal premávať smerom do mesta cez Červený kríž a nevymýšľal nejake podivné náhradné linky na Kramáre, resp. rušenie nejakych t-busových liniek a pod..
Reply on: S499.1023 #136038:
začni bývať v BA a zistíš, že DPB sotva robí nejaké prieskumy vyťaženosti...
Reply on: no.ev.di. #136032:
Ty si sám neefektívny. Ako som ti už napísal v žilinskej diskusii, tak buď nie si schopný porozumieť písanému textu alebo mu nerozumieš naschvál, aby si mohol aj naďalej napĺňať svoj zmysel života, čiže nepretržite kverulovať (je to normálna psychiatrická disgnóza, Querulantia chronica), lebo všetky tieto veci ti boli niekoľkokrát vysvetľované, ale ty si proste ideš po svojej lajne a točíš si svoje momotiny dokola.
A na margo toho "vidím": Aké okuliare používaš, že rozoznáš sčítača v teréne? Rád by som si tiež také zaobstaral.
Reply on: M3go #136031:
To by bola pekná momotina. Na t-208 sú potrebné viac. BA by vôbec potrebovala viac drátolezných kĺbov.
Reply on: kacka #136033:
Myslel som t-212 a šlo o nedotlačenie klávesy. Ešte nejaké otázky ? ?
Reply on: pepino23 #136034:
v Brne máš napr. ešte frekventovanejšie trolejbusové linky, ktoré sú obsluhované sólo trolejbusmi (25,27), ktoré by mohli obsluhovať klbáky a mohli by tak skrátiť interval ale klbákov má Brno málo tak obsluhujú len L26 a občas samožno dačo objaví aj na iných linkách.
Reply on: M3go #136031:
Si asi este nesiel v spicke 208?
Absolvovavam 2 krat denne (Cint. Ruzinov-Hodzovo) rano a popoludni spat. A byva teda poriadne natrieskana a mala by byt obsluhovana iba klbmi.
Reply on: S499.1023 #136030:
nechcem sa blbo pytat ale "t-21" si myslel ako trolejbusovu 21? ?
Reply on: S499.1023 #136030:
Ako to viem? Vidím predsa. Alebo ak teda DPB vysiela niekoho na prieskumy do terénu, tak jednoducho sa DPB neobťažuje zjednať nápravu, napr. prehodnotiť trasu L34 v centre, kde medzi Račianskym mýtom a Hodžovým námestím vozí minimum ľudí a ak som sa pomýlil tak možno to je od Račka až po SAVku. Ďalej spomeniem opäť otrepanú tému súbehu L84 a 99. Keby mal DPB v teréne ľudí, tak by nemohli 84 a 99 premávať v takom dlhom súbehu, bez prekladu a kadeako, čo je neefektívne.
Reply on: S499.1023 #136030:
Ono by stačilo stiahnuť Klby s 208 a mame volné t-busy na 212
Reply on: no.ev.di. #136022:
Si si zase našiel tému, čo? Ako vieš, že DPB nevysiela zamestnancov do terénu?
t-212 je určite vhodná na kĺbové vozy, problém je v tom, že kĺbové vozy na t-201, t-202, t-33 a t-21 proste nie sú a u t-212 to bolí najmenej.
Reply on: no.ev.di. #136023:
Lenže a-50 nie je linka s nárazovitým dobytom ako a-92.
Reply on: kecho #136027:
Jasné, čo ja mám skúsenosť tak vtedy jazdí 78 podľa grafikonu (v upravenej, druhokolónnej tolareancií ? ).. a tiež medzi 19 a 23. ?
Reply on: Mike #136026:
? , čiže medzi 10 a 15 by sa mohlo dať riadiť podľa grafikonu, keby som náhodou potreboval ňou dakedy ísť 😉
Reply on: kecho #136024:
Tak dnes ťažko povedať z hľadiska dopravnej situácie čo je bežný pracovný deň, ale v bežný pracovný deň (povedzme od 2.9.t.r. do dnes) platí čo si napísal - že 78 je úplne mimo graf a z Muchovho chodí na otoč - iba cca od 6.30 do 9.30 a od 15.30 do 18.30.
http://bratislava.sme.sk/c/5010244/viedenska-cesta-v-petrzalke-bude-jednosmerna.html

"Zlepšiť dopravu v meste by mohlo aj vytvorenie 250-metrového pruhu BUS od Malej scény po Šafárikovo námestie." že im na tom magorstráte ešte nie je zle z tých ich "noviniek"...
Reply on: Mike #136018:
lebo kedysi bolo spomínané, že 78 jazdí úplne mimo grafu a na Mušacom sa iba točí, lebo zápchy. tak preto ma to prekvapilo 🙂
Reply on: S499.1023 #136021:
to isté platí u L50 kde je teraz určite viac poradí pri kratšom intervale, plne si to uvedomujem, že by to vyžadovalo viac vodičov a vozidiel.
Reply on: eripmav #136020:
L212 je ťažko definovať či sú na ňu vhodné krátke alebo dlhé trolejbusy. Viem, že ráno je na L212 klbák potreba, ale mimo rannej špičky sa moc klbáky na L212 neuživia. Možno od 14 do 16 aj áno. Je ťažko takto určiť či klbáky treba prednostne na L208 alebo 212. V úseku Kramáre - Kollárovo nám. určite je L212 využitá dosť, ale cez víkendy som videl vždy 212 zaplnenú tak, že ľudia si mohli vyberať miesta na sedenie ak došiel klbák. Nehovorím, že linkovanie trolejbusov je zlé, vždy je lepšie ako linkovanie električiek. V trolejbusoch aspoň je v praxi uplatnená filozofia dvoch liniek na jednu konečnú čo je presne to, čo by malo byť aj u električiek, aby bola zachovaná nejaká variabilita ale nie prehnaná zas ako je teraz. DPB by však mohol zamestnancov poslať do terénu ako DPMKáči a vyhodnotiť obsadenie liniek v jednotlivých úsekoch.
Reply on: no.ev.di. #136016:
Vodičov a naftu zaplatíš ty? Trubiroha nepoužívaj, táto prezývka patrí jednomu vysokopostavenému činovníkovi DPB.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.