počuj, keď ide na 92 maximálne 6spojov do hodiny aj to keď sa vozí na smenu a ak počítame, že klbák má kapacitu 110ľudí (s takou sa bežne počíta), tak potom to je dokopy max. 660 ľudí, vydelíš 70 a dostaneš 9-10spojov v najvyťaženejšej hodine. Mimo tú hodinu, kedy sú 3 spoje do hodiny (330 ľudí) by chodilo 5spojov do hodiny obsluhovaných sólami čo je kapacita 350 ľudí čo je zlepšenie!!! Také isté zlepšenie nastalo aj na L50 pokiaľ si si nevšimol, že nasadzovanie krátkych vozidiel bolo vykompenzované lepším intervalom, trubiroh! Doteraz si to vedel vždy pochopiť a všade, zrazu pri L92 to pochopiť nevieš! ?
Si normálny, L92 nechaj na pokoji stačí tam 15min interval s klbákmi ráno tie spoje chodia plné a keby tam boli sólo vozidlá tak by musela chodiť medzi 5-6 hod. v 3min. intervale pre VW, a navyše si za tú linku platí VW.
lenže tie linky s intervalom 8min môžeš preložiť do intervalu 4min a 12minútové do 6min. Pravda je tá, že linky idúce na rovnaký smer sa v Petržalke nedali prekladať - 80+81+92 = 12+8+20. Tu bol bordel vtedy a ešte sa dá povedať, že stále zostal v linkovaní našej MHD. V Petržalke treba nejaké kozmetické úpravy ako napr. vyriešiť NEpreklad 84 a 99, alebo spraviť podobný krok s L92 ako sa spravil s L50. Podľa mňa by bolo lepšie nasadzovať sólo autobusy na L92, teda ak dnes 3x spoj do hodiny s kapacitou 110 ľudí = 330, tak potom sóla s intervalom 12minút a vložené spoje pre VW, čiže v určenom čase by tam bol interval 6minút až počas špičky a klbáky by sa mohli nasadiť inde.
on myslel sprinter
Re #135953 luky133: ešte môžeš premenovať 31/39 prípadne ich zlúčiť do 31 a 131 resp. 39/139 a zase bude mať branko jedno voľné číslo pre linku na letisko...
Re #135959 M.C.: "by som bral to že teda si ich rozdelí Jurajov Dvor a Trnávka....dúfam že ich nedostane Petržalka" prečo? nemá náhodou najstarší vozový park? a aby mohli jazdiť na 133/32? si myslím, že aj tak niečo pôjde na 96tku, to je 5-6 vozov? aby bola zachovaná NP a zvýšená kapacita... niečo zožerie 95, ak ju šupnú cez apollo počas reko mosta, 68, možno 21 a je vybavené...
Re #135995 richi78: 78 sa dá stíhať na "+"?
to ešte nemá furt prachy na lepší house ako v bytovke? ? ja som čakal, že to čo naškrabal z pochybných zakázok už má našetrené na nejaký pekný pozemok niekde v okolí Slavína alebo v Rusovciach ?
ved prave. aj mne sa zdalo ze to bolo niekde spominute. neviem ci nahodou nie tu v diskusii. ze bolo nefunkcne alebo take nieco. tak preto ma prekvapilo ze ujo Z povedal ze vdaka tomu neboli skody horsie. a hovoril to pre obidva busy.
A ty si, doslovne povedané, idiot a k historickým vozidlám by t´a nemali púšt´at´ ani obzerat´. Čo je podl´a teba na takom historickom vozidle cenné? Však všetko sa dá vyrobit´. Teba by som zavrel do dielne a nedal ti žrat´ ani slopat´, kým by si nevyrobil podvozkový rám a elektrovýzbroj.
Ad 2:Netreba však zabúdať aj na taký faktor, že ľudia prichádzajú na zastávku prakticky neustále. Pri starom systéme mohla nastať situácia, že v jednu minútu naraz odídu spoje všetkých liniek a najbližších 8 minút nepôjde nič. Takže prvý nasledujúci spoj schytá nahromadených cestujúcich za dosť dlhú dobu. Pri novom systéme sa tiež síce môže stať že z dôvodu meškania jedného spoja môže nastať obdobná situácia, ale jej výskyt je predsa len zriedkavejší.
A toto je tiež jeden z dôvodov prečo nie dunčové linky 95/195 - jedna pôjde plná už z Vyšehradskej a druhá poloprázna od Technopolu.
Re #135959 M.C.: Hurá, rozdeľme zasa 40 vozov do všetkých vozovní, nech je v tom riadny bordel.
Re #135964 M.C.: Každý nový bus (okrem Citelisu, lebo jeho koncepcia vychádza z 20-rokov starého typu) má dnes šírku 2550 mm, takže na linku 95 budeme až do jej konca (alebo do konca mosta) nasadzovať historické Ikarusy a Karosy?
Re #135989 luky133: Ja skôr predpokladám, že za tú cenu dostane pár ľudí plnú výbavu na 4 kolesách pre osobné potreby.
Tam neviem kde by chceli spraviť konečnú. A ešte pri električke bude... Ale zase je to logické lebo už teraz niekedy Kuklovská nestíha a kebyže jazdí od konečnej 50% ľudí sa do toho nasáčkuje a dole vystúpi
kecho
Re #135953 luky133: ešte môžeš premenovať 31/39 prípadne ich zlúčiť do 31 a 131 resp. 39/139 a zase bude mať branko jedno voľné číslo pre linku na letisko...
Re #135959 M.C.: "by som bral to že teda si ich rozdelí Jurajov Dvor a Trnávka....dúfam že ich nedostane Petržalka" prečo? nemá náhodou najstarší vozový park? a aby mohli jazdiť na 133/32? si myslím, že aj tak niečo pôjde na 96tku, to je 5-6 vozov? aby bola zachovaná NP a zvýšená kapacita... niečo zožerie 95, ak ju šupnú cez apollo počas reko mosta, 68, možno 21 a je vybavené...
Re #135995 richi78: 78 sa dá stíhať na "+"?