STRÁVIL - už netráviš, a situácia sa od rokov tvojho existovania v BA zmenila. Nehovorím, že výrazne, tak žeby ľudia začali cestovať úplne inam ako za tie roky čo si tu žil ty, ale zmenilo sa tu dosť vecí a teda aj cesty ľudí. To, že sa ty vyjadruješ do MHD v BA je fajn, poznáš to tu ale, asi tak ako ja tú MHD v Žiline. Teda viem čo kde v ZA je, kam asi ako ľudia cestujú ale keďže som tam asi tak často ako ty v BA, tak neviem presne ako jazdia ktoré linky vyťažené.
Strávil som v Bratislave viac rokov ako ty. Skonči s neustálym omieľaním toho "nežije v Bratislave, nevie, nerozumie, nemá nárok", ty náhodný Bratislavčan.
K tej súčasnej výluke na Kramároch mám pár pripomienok:
1. Nechápem načo premáva aj cez týždeň 211 plne kopírovaná 22,
2. Ako náhradu za zastávku Patrónka mala byť pre a-22 zastávka Záhorácka, keďže je bližšie k Patrónke,
3. 32 mala zastavovať aj na Hroboňovej, ako náhrada za zastávku Siemens.
Ale na druhej strane DPB slúži ku cti, že trolejbusy nechal premávať smerom do mesta cez Červený kríž a nevymýšľal nejake podivné náhradné linky na Kramáre, resp. rušenie nejakych t-busových liniek a pod..
Ty si sám neefektívny. Ako som ti už napísal v žilinskej diskusii, tak buď nie si schopný porozumieť písanému textu alebo mu nerozumieš naschvál, aby si mohol aj naďalej napĺňať svoj zmysel života, čiže nepretržite kverulovať (je to normálna psychiatrická disgnóza, Querulantia chronica), lebo všetky tieto veci ti boli niekoľkokrát vysvetľované, ale ty si proste ideš po svojej lajne a točíš si svoje momotiny dokola.
A na margo toho "vidím": Aké okuliare používaš, že rozoznáš sčítača v teréne? Rád by som si tiež také zaobstaral.
v Brne máš napr. ešte frekventovanejšie trolejbusové linky, ktoré sú obsluhované sólo trolejbusmi (25,27), ktoré by mohli obsluhovať klbáky a mohli by tak skrátiť interval ale klbákov má Brno málo tak obsluhujú len L26 a občas samožno dačo objaví aj na iných linkách.
Si asi este nesiel v spicke 208?
Absolvovavam 2 krat denne (Cint. Ruzinov-Hodzovo) rano a popoludni spat. A byva teda poriadne natrieskana a mala by byt obsluhovana iba klbmi.
Ako to viem? Vidím predsa. Alebo ak teda DPB vysiela niekoho na prieskumy do terénu, tak jednoducho sa DPB neobťažuje zjednať nápravu, napr. prehodnotiť trasu L34 v centre, kde medzi Račianskym mýtom a Hodžovým námestím vozí minimum ľudí a ak som sa pomýlil tak možno to je od Račka až po SAVku. Ďalej spomeniem opäť otrepanú tému súbehu L84 a 99. Keby mal DPB v teréne ľudí, tak by nemohli 84 a 99 premávať v takom dlhom súbehu, bez prekladu a kadeako, čo je neefektívne.
Si si zase našiel tému, čo? Ako vieš, že DPB nevysiela zamestnancov do terénu?
t-212 je určite vhodná na kĺbové vozy, problém je v tom, že kĺbové vozy na t-201, t-202, t-33 a t-21 proste nie sú a u t-212 to bolí najmenej.
Tak dnes ťažko povedať z hľadiska dopravnej situácie čo je bežný pracovný deň, ale v bežný pracovný deň (povedzme od 2.9.t.r. do dnes) platí čo si napísal - že 78 je úplne mimo graf a z Muchovho chodí na otoč - iba cca od 6.30 do 9.30 a od 15.30 do 18.30.
"Zlepšiť dopravu v meste by mohlo aj vytvorenie 250-metrového pruhu BUS od Malej scény po Šafárikovo námestie." že im na tom magorstráte ešte nie je zle z tých ich "noviniek"...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike