Ako to viem? Vidím predsa. Alebo ak teda DPB vysiela niekoho na prieskumy do terénu, tak jednoducho sa DPB neobťažuje zjednať nápravu, napr. prehodnotiť trasu L34 v centre, kde medzi Račianskym mýtom a Hodžovým námestím vozí minimum ľudí a ak som sa pomýlil tak možno to je od Račka až po SAVku. Ďalej spomeniem opäť otrepanú tému súbehu L84 a 99. Keby mal DPB v teréne ľudí, tak by nemohli 84 a 99 premávať v takom dlhom súbehu, bez prekladu a kadeako, čo je neefektívne.
Si si zase našiel tému, čo? Ako vieš, že DPB nevysiela zamestnancov do terénu?
t-212 je určite vhodná na kĺbové vozy, problém je v tom, že kĺbové vozy na t-201, t-202, t-33 a t-21 proste nie sú a u t-212 to bolí najmenej.
Tak dnes ťažko povedať z hľadiska dopravnej situácie čo je bežný pracovný deň, ale v bežný pracovný deň (povedzme od 2.9.t.r. do dnes) platí čo si napísal - že 78 je úplne mimo graf a z Muchovho chodí na otoč - iba cca od 6.30 do 9.30 a od 15.30 do 18.30.
"Zlepšiť dopravu v meste by mohlo aj vytvorenie 250-metrového pruhu BUS od Malej scény po Šafárikovo námestie." že im na tom magorstráte ešte nie je zle z tých ich "noviniek"...
L212 je ťažko definovať či sú na ňu vhodné krátke alebo dlhé trolejbusy. Viem, že ráno je na L212 klbák potreba, ale mimo rannej špičky sa moc klbáky na L212 neuživia. Možno od 14 do 16 aj áno. Je ťažko takto určiť či klbáky treba prednostne na L208 alebo 212. V úseku Kramáre - Kollárovo nám. určite je L212 využitá dosť, ale cez víkendy som videl vždy 212 zaplnenú tak, že ľudia si mohli vyberať miesta na sedenie ak došiel klbák. Nehovorím, že linkovanie trolejbusov je zlé, vždy je lepšie ako linkovanie električiek. V trolejbusoch aspoň je v praxi uplatnená filozofia dvoch liniek na jednu konečnú čo je presne to, čo by malo byť aj u električiek, aby bola zachovaná nejaká variabilita ale nie prehnaná zas ako je teraz. DPB by však mohol zamestnancov poslať do terénu ako DPMKáči a vyhodnotiť obsadenie liniek v jednotlivých úsekoch.
aha, tak L50 je oficialne solo linka uz, som videl ze na 50tke su nejak casto kratke vozidla, ale teda ked to spravili tak ze zlepsili interval a dali kratke, tak to je OK ? horsie je na tom taka L212 kde interval ostal a klbovy trolejbus je tam cez skolsky rok asi tak jeden, ked su vsetky klbove a duobusy funkcne, zvysok vsetko kratke, vsak uz aj oficialne L212 robi aj vozovna trnavka, ktora ziadne klbove nema...
počuj, keď ide na 92 maximálne 6spojov do hodiny aj to keď sa vozí na smenu a ak počítame, že klbák má kapacitu 110ľudí (s takou sa bežne počíta), tak potom to je dokopy max. 660 ľudí, vydelíš 70 a dostaneš 9-10spojov v najvyťaženejšej hodine. Mimo tú hodinu, kedy sú 3 spoje do hodiny (330 ľudí) by chodilo 5spojov do hodiny obsluhovaných sólami čo je kapacita 350 ľudí čo je zlepšenie!!! Také isté zlepšenie nastalo aj na L50 pokiaľ si si nevšimol, že nasadzovanie krátkych vozidiel bolo vykompenzované lepším intervalom, trubiroh! Doteraz si to vedel vždy pochopiť a všade, zrazu pri L92 to pochopiť nevieš! ?
Si normálny, L92 nechaj na pokoji stačí tam 15min interval s klbákmi ráno tie spoje chodia plné a keby tam boli sólo vozidlá tak by musela chodiť medzi 5-6 hod. v 3min. intervale pre VW, a navyše si za tú linku platí VW.
lenže tie linky s intervalom 8min môžeš preložiť do intervalu 4min a 12minútové do 6min. Pravda je tá, že linky idúce na rovnaký smer sa v Petržalke nedali prekladať - 80+81+92 = 12+8+20. Tu bol bordel vtedy a ešte sa dá povedať, že stále zostal v linkovaní našej MHD. V Petržalke treba nejaké kozmetické úpravy ako napr. vyriešiť NEpreklad 84 a 99, alebo spraviť podobný krok s L92 ako sa spravil s L50. Podľa mňa by bolo lepšie nasadzovať sólo autobusy na L92, teda ak dnes 3x spoj do hodiny s kapacitou 110 ľudí = 330, tak potom sóla s intervalom 12minút a vložené spoje pre VW, čiže v určenom čase by tam bol interval 6minút až počas špičky a klbáky by sa mohli nasadiť inde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.