tymto by som sa fakt nechvalil ze vodic ktory viezol 1512 do nitry porusil cestny zakon, pretoze na dialnici je minimalna rychlost 80km/h a vozidla, ktore maju maximalku nizsiu tam nemaju co hladat...
Niesom si isty na 100% ale vyzera to na system aky ma aj zubacka. Nejde o tu zakrutu ale o to stupanie. Take nieco by musela pouzivat najpravdepodobnejsie aj elektricka na DD ak by jazdila ako sa volakedy uvazovalo...
brďo, 10% spojov má padnúť ( na 10 spojov jeden dole) a už sú na nože. U náš prišiel idiot na ministerské kreslo a behom pár dní odpálil, lokálne trate skrz celé Slovensko ?
Áno, aj v Česku už pár tratí padlo (najbližšie k nám, okrem hraničných prechodov, sú Čejč-Ždánice, Vranovice-Pohořelice, či Nezamyslice-Morkovice). Ale masívne zastavovanie dopravy tam ešte nenastalo.
Môžeš. Ale z diskusie na iMHD na túto tému by som si ťažkú hlavu nerobil, je to predsa o hromadnej doprave a už sa tu siahodlho preberali aj podstatne odťažitejšie témy...
Trať Šahy-Drégelypalánk bola v prevádzke do roku 1927 ako peážna (Štúrovo-Šahy-Lučenec). Po viedenskej arbitráži sa celá trať stala vnútroštátnou (v Maďarsku). Po vojne bola prevádzka zastavená a trať bola v roku 1963 v dĺžke 6,3 km zlikvidovaná (avšak zrejme na maďarskom území, keďže ešte v roku 1986 viedli koľaje až takmer na hranicu - pozri http://kotp.railnet.sk/?p=71).
Cesi su na tom najlebsie, ale ani tam to nieje idealne. Akurat vcera bola na CT2/24 v spravach a komentaroch diskusia o tom, kde sa najdu peniaze na vlaky, co si kraje objednaju, ale maju problem zaplatit. A zastupca CD tam nadhodil redukciu o 12% na lokalkach, co sa samozrejme nepaci krajom a skaredo sa pohadali. Ale na zaver bola pekna poznamka, ze sa najde kopa penazi na zbytocne prelozky (Brno,..), ale nenajde na vykrytie lokalok. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000370812-udalosti-komentare/?streamtype=RL2 - hned na zaciatku
ďakujem ti úprimne za vysvetlenie a trpezlivosť, ale mám ešte nejaké otázky no nechcem už sem písať lebo predsa je to fórum o MHD v BA (som sa pozabudol dosť). Môžem ti teda na mail poslať nejaké otázky?
Autobusové spoje prirodzene smerujú do Dubnice, Ilavy a Púchova ako regionálnych centier a križovatiek ciest. Vlakové holt musia po glajzách do Teplej, ktorá je zasa železničným uzlom. Ani do Leopoldova nechodí veľa autobusov.
Martin Fundárek