Pernek, ŠM – to bola zastávka na znamenie medzi Pernekom a Kuchyňou, tipujem to na rázcestie k Novému dvoru (48° 23´ 19´´ / 17° 09´ 18´´)
Viničné, VÚ – žeby pred bránou Vojenského útvaru 4405 (48° 16´ 21´´ / 17° 19´ 18´´) ?
Studienka, Tŕnie, ŠM – 2 km za Studienkou smerom na L. N. Ves, zrejme pri tom opustenom komíne, bola to stála zastávka linky 106405 (CP r. 1998-99)
V prípade hlbšieho záujmu môžem preskenovať niektoré CP z rokov 1998/99. Mám brožúrku SAD pre Bratislavský kraj, okresy BA I-V, Malacky, Pezinok a Senec.
Ukončenie ťažby v bani Dolina je najväčšia blbosť, akú kto kedy urobí. Nielen, že v bani sa nachádzajú ešte významné ložiská hnedého uhlia, ale výrazne to prehĺbi nezamestnanosť v danej oblasti, z tej oblasti sa stane doslova hladová dolina, niečo podobné, ako Revúca, Hnúšťa. Aj tak stále verím, že sa nájde rozumné riešenie a baňu podržia naďalej, napríklad za cenu sprísnenia bezpečnostných predpisov...
Tej železnice bude škoda, holt, osobnú prepravu tam nemá naozaj zmysel prevádzkovať a nákladnú tiež. Je škoda, že neexistuje vetva smerom na Šahy, to by dosť pomohlo regiónu.
ja som nemyslel extrémne blbosti... neviem čo si furt robíš z toho srandu, keď také plány kedysi boli a určite keby sme teraz mali také železničné prepojenia, tak by to nebolo na zahodenie.
"Len ešte som neprišiel na to, kto okrem mňa sa tým vlakom bude voziť."
nebuď malicherný. na tomto fóre si podobnú otázku naozaj vôbec nik nekladie. (skoro) všetci navrhujú trasy (pochopitelne najkratšie) a grafikony (pochopitelne s čo najkratším intervalom v čase, v ktorom sami cestujú, v inom čase nemusí ísť nič, veď načo aj) a žiadajú najlepšie možné vozidlá... pridaj sa! buď in! ?
Pred 5 rokmi som šiel z Dlhej nad Oravou do Noweho Targu. Ten autobus začínal v DK a šiel jeden ráno a druhý poobede a to prosím denne. Čiže to stihli zrušiť? ?
Však to mi je jasné. Len už sa na tom dobre bavím, keď tu čítam niektoré príspevky a obnove tratí, kde bývam a dobre viem, že nikto nikdy nimi cestovať nebude (Orava).
Tiež si myslím, že nás čaká renesancia železničnej dopravy a jej búrlivý rozvoj v týchto rokoch tomu nasvedčuje.... Už sa neviem dočkať, keď si sadnem v Žiline do rýchlika smer Banská Bystrica-Brezno-Tisovec-Revúca-Slavošovce a z Bratislavy pôjdem priamo do Senice cez Rohožník. Len ešte som neprišiel na to, kto okrem mňa sa tým vlakom bude voziť.
k tomu ma napada otazka, ci niekedy jazdili autobusy aj dalej poza sklaren? v mape z 1983/akt.1987 mam linky 41 a 101 vedene az na slucku, ktora na opacnom konci zavodu, ako sucasna otocka. v 1987 vsak urcite chodili busy len na sucasnu zastavku, tak predpokladam, ze je to len chyba v mape.
neviem ci zrovna 811 dozili, kazdopadne na Orave normalne do premavky nezasahuju, vsetky spoje su vykonavane dvojickou 813+913 a suprava 811+011 je vypravovana iba v pripade ze sa nejaka 831-913 pokazi . 810ku som na Orave nevidel uz dost dlho, kazdopadne jeden znamy z Tvdrosina hovoril ze minuly rok tam islo nieco co vyzeralo ako 830ka, ci si ju pomylil s 810kou alebo bolo skutocne vypravene nieco take by som bol zvedavy
Re #134017 hefec: v tom otrasnom stave spociva caro tej trate ? uz by to nebola Oravska Hrkalka. Ale suhlasim, keby sa ta trat zrekonstruovala bolo by to fajn, niekedy ked tade idem mam pocit ze tej 913ke odpadnu podvozky jak to bucha.
Re #134020 no.ev.di.: priame spojenie Nowy Targ - Dolny Kubin pokial viem neexistuje, treba ist z Kubina do Suchej Hory (napriklad nejaky sukromnik robi linku Ruzomberok - Sucha Hora - http://www.k-report.net/discus/nahledy/318604.jpg ) a zo Suchej Hory by mal chodit nejaky polsky autobus do Noweho Targu
Re #134026 Majo: no ta 911ka na OLZtke moc nejazdi, co som sa rozpraval s jednym ujom co tam robi (znamy mojej frajerky) tak hovoril ze len malokedy je tolko ludi ze im nestacia tie dva letne vozne. Ale sci-fi by to bolo pekne taka suprava 810+911 nebyt rozlicneho rozchodu...
Re #134025 TeBeCe: Skôr určite, už to povrdili dvaja. ?
Len pre upresnenie. Výraz "opustnené" som použil zámerne lebo viem, že niektoré z nich môžu byť len premenované, ale žiaľ nemám možnosť spätne to vystopovať (keďže mám len súčasný CP a jeden z roku 2005).
Pochybujem silno, že z Ipolytarnóc sa osobná doprava tak ľahko vytratí, keď tam jadí 10 párov vlakov. Pozri si na stránke MÁV spojenie Ipolytarnóc - Balassagyarmat. Keby mala byť preprave len kvôli ťažbe tak by určite chodila polovica vlakov. Inak by ma veľmi zaujímalo ako sú na tom v ČR, Poľsku a Maďarsku s lokálnymi traťami.
2xT3SUCS