Pochybujem silno, že z Ipolytarnóc sa osobná doprava tak ľahko vytratí, keď tam jadí 10 párov vlakov. Pozri si na stránke MÁV spojenie Ipolytarnóc - Balassagyarmat. Keby mala byť preprave len kvôli ťažbe tak by určite chodila polovica vlakov. Inak by ma veľmi zaujímalo ako sú na tom v ČR, Poľsku a Maďarsku s lokálnymi traťami.
Lebo depo Nové Zámky ich nemá. Ale pokiaľ viem, majú sa teraz rekonštruovať nejaké 011 (budú to stále prívešáky, označenie bude asi 012) a nasadzovať sa majú aj na trať BA - KN.
911 síce na Orave jazdí, avšak len na muzeálnej drážke Tanečník - Sedlo Beskyd. Jedná sa o úzkorozchodné vozidlo pôvodne jazdiace na TREŽ (druhé sa nachádza v depe TREŽ, tretie bolo rekonštruované na rad 411). Chcel by som to vidieť zapriahnuté za šukafónom. ? Predpokladám, že si videl súpravu 811+011+811. Riadiaci vozeň k 811 má ozančenie 912, ale je len jeden a jazdil (možno ešte stále jazdí) na Kysuciach.
Malacky sporiteľňa je dnešná zastávka Malacky pomník padlých. Čiže zastávka priamo v centre mesta, pri hlavnej križovatke. Malacky Sweedwood je bývalá Malacky Kablex. Tiež sa využíva.
Pernek, ŠM (štátny majetok) sa nachádza vlastne už mimo samotného Perneku na ceste do Kuchyne. Opustená nie je, je značená aj v cestovných poriadkoch, to znamená, že sa používa.
Malacky, garáž sa v súčasnosti volá Malacky, SAD a nachádza sa priamo v Malackách na starej ceste do Bratislavy. Takisto je značená aj v cestovných poriadkoch, teda sa používa.?
Ja si pamätám, že kedysi (naposledy som tam bol pred 6 rokmi) chodili 811+011+911 na Orave, čo teraz pri dvojičkách nejde... inak sú nejaké autobusové spoje Nowy Targ - Dolný Kubín? Ja som hľadal na www.cp.sk ale nič mi nenašlo.
Tak načo sa tie lokálky budovali potom keď ich ideme rušiť, resp. nechať opustené? Keď už to je postavené tak nie je na škodu to nechať zrazu tak? Prečo pred 20 rokmi boli dosť dobré, ľudia nimi chodili a dnes zrazu je to veľkí vzdialenosť? Teraz ľudia nemajú nohy, alebo sú invalidi, že nevedia ani 1km od domu prejsť pešo? Pre zaujímavosť si ja prejde na ŽST Petržalka aj pešo ak nestihnem poslednú L99 z vlaku a vôbec ma to nikdy nezabilo hoci to je skoro 1,5km. Ja viem, že prioritou ŽSR sú teraz hlavné ťahy, ale podľa teba je teda správne úplne zanedbať rozvoj alebo rekonštrukciu lokálnych tratí? Ešte si mi neodpovedal na to, ako je možné, že na druhej strane za Ipľom kde sú porovnateľné rite ako z druhej strany na Slovensku, chodí 8-12 párov vlakov a ľudia si prejdú na ne pešo.
no tie 913ky su relativne pohodlne, len keby ta oravska trat nebola v takom strasnom stave, ale dalo sa po nej jazdit rozumnou rychlostou, mozno by tym aj ludia cestovali viac
To je pravda. Ale čo z toho, keď tá trať bude udržiavaná, aj keď tam žiadny dopravca nebude jazdiť. Výhodou je, že sa tam nemenia náklady na výkon dopravnej služby, či sa tam jazdí, alebo nie, lebo ten výpravca je v Medzilaborciach aj tak. Čo potom trate, kde chodí výpravca do roboty turnusovo a pritom nevie, či za celú šichtu uvidí aspoň ten manipulák (ZV-Šahy, Trebišov - Vranov, Nižná Slaná).
no.ev.di.