Pred 5 rokmi som šiel z Dlhej nad Oravou do Noweho Targu. Ten autobus začínal v DK a šiel jeden ráno a druhý poobede a to prosím denne. Čiže to stihli zrušiť? ?
Však to mi je jasné. Len už sa na tom dobre bavím, keď tu čítam niektoré príspevky a obnove tratí, kde bývam a dobre viem, že nikto nikdy nimi cestovať nebude (Orava).
Tiež si myslím, že nás čaká renesancia železničnej dopravy a jej búrlivý rozvoj v týchto rokoch tomu nasvedčuje.... Už sa neviem dočkať, keď si sadnem v Žiline do rýchlika smer Banská Bystrica-Brezno-Tisovec-Revúca-Slavošovce a z Bratislavy pôjdem priamo do Senice cez Rohožník. Len ešte som neprišiel na to, kto okrem mňa sa tým vlakom bude voziť.
k tomu ma napada otazka, ci niekedy jazdili autobusy aj dalej poza sklaren? v mape z 1983/akt.1987 mam linky 41 a 101 vedene az na slucku, ktora na opacnom konci zavodu, ako sucasna otocka. v 1987 vsak urcite chodili busy len na sucasnu zastavku, tak predpokladam, ze je to len chyba v mape.
neviem ci zrovna 811 dozili, kazdopadne na Orave normalne do premavky nezasahuju, vsetky spoje su vykonavane dvojickou 813+913 a suprava 811+011 je vypravovana iba v pripade ze sa nejaka 831-913 pokazi . 810ku som na Orave nevidel uz dost dlho, kazdopadne jeden znamy z Tvdrosina hovoril ze minuly rok tam islo nieco co vyzeralo ako 830ka, ci si ju pomylil s 810kou alebo bolo skutocne vypravene nieco take by som bol zvedavy
Re #134017 hefec: v tom otrasnom stave spociva caro tej trate ? uz by to nebola Oravska Hrkalka. Ale suhlasim, keby sa ta trat zrekonstruovala bolo by to fajn, niekedy ked tade idem mam pocit ze tej 913ke odpadnu podvozky jak to bucha.
Re #134020 no.ev.di.: priame spojenie Nowy Targ - Dolny Kubin pokial viem neexistuje, treba ist z Kubina do Suchej Hory (napriklad nejaky sukromnik robi linku Ruzomberok - Sucha Hora - http://www.k-report.net/discus/nahledy/318604.jpg ) a zo Suchej Hory by mal chodit nejaky polsky autobus do Noweho Targu
Re #134026 Majo: no ta 911ka na OLZtke moc nejazdi, co som sa rozpraval s jednym ujom co tam robi (znamy mojej frajerky) tak hovoril ze len malokedy je tolko ludi ze im nestacia tie dva letne vozne. Ale sci-fi by to bolo pekne taka suprava 810+911 nebyt rozlicneho rozchodu...
Re #134025 TeBeCe: Skôr určite, už to povrdili dvaja. ?
Len pre upresnenie. Výraz "opustnené" som použil zámerne lebo viem, že niektoré z nich môžu byť len premenované, ale žiaľ nemám možnosť spätne to vystopovať (keďže mám len súčasný CP a jeden z roku 2005).
Pochybujem silno, že z Ipolytarnóc sa osobná doprava tak ľahko vytratí, keď tam jadí 10 párov vlakov. Pozri si na stránke MÁV spojenie Ipolytarnóc - Balassagyarmat. Keby mala byť preprave len kvôli ťažbe tak by určite chodila polovica vlakov. Inak by ma veľmi zaujímalo ako sú na tom v ČR, Poľsku a Maďarsku s lokálnymi traťami.
Lebo depo Nové Zámky ich nemá. Ale pokiaľ viem, majú sa teraz rekonštruovať nejaké 011 (budú to stále prívešáky, označenie bude asi 012) a nasadzovať sa majú aj na trať BA - KN.
911 síce na Orave jazdí, avšak len na muzeálnej drážke Tanečník - Sedlo Beskyd. Jedná sa o úzkorozchodné vozidlo pôvodne jazdiace na TREŽ (druhé sa nachádza v depe TREŽ, tretie bolo rekonštruované na rad 411). Chcel by som to vidieť zapriahnuté za šukafónom. ? Predpokladám, že si videl súpravu 811+011+811. Riadiaci vozeň k 811 má ozančenie 912, ale je len jeden a jazdil (možno ešte stále jazdí) na Kysuciach.
Malacky sporiteľňa je dnešná zastávka Malacky pomník padlých. Čiže zastávka priamo v centre mesta, pri hlavnej križovatke. Malacky Sweedwood je bývalá Malacky Kablex. Tiež sa využíva.
Pernek, ŠM (štátny majetok) sa nachádza vlastne už mimo samotného Perneku na ceste do Kuchyne. Opustená nie je, je značená aj v cestovných poriadkoch, to znamená, že sa používa.
Malacky, garáž sa v súčasnosti volá Malacky, SAD a nachádza sa priamo v Malackách na starej ceste do Bratislavy. Takisto je značená aj v cestovných poriadkoch, teda sa používa.?
luky133