jaj a ešte k tej nechuti: nejde len o cestu tam a s5. ide aj o to, že na poniektorých strojoch treba povypínať 1. a pozapínať 2., inak sa nehneš. no a keď docúvaš, tak zas povypínať 2. a pozapínať 1., samozrejme.
šak teda aj páky s možnosťou pohybu nielen vpred a vzad, ale aj vľavo a vpravo existujú. tuším... ? neviem, už som dlho nesedel v lietadle, nepamätám sa presne, lebo já chválabohu, hodiny nepoznám.
hups, to už je o inom...
Otázka znie, či vôbec cúval zo zadného panelu? U bratislavských vodičov som odjakživa registrova nechuť k cúvaniu zo zadného panelu, podporenú aj postojom autoškoly. Ale je pravda, že to bolo dávno, keď ešte zďaleka toľko vozov ovládanie zo zadného panelu nemalo (paradoxom je, že ovládanie zo zadného panelu mala aj prvá séria K2, nikdy však nebolo využívané a bolo odpojené).
mno... už stačilo, šak pri takomto tempe nebude do prázdnin na čom jazdiť, kua...
ono je toho moc, čo človeka ovplyvňuje. a z toho moc môžme (občas) poznať len niečo.
klasik má pravdu, keď tvrdí, že: "je veľa vecí, o ktorých sa nedá vôbec nič vedieť. dokonca ani to, ktoré veci to sú."
"jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu a nedáva znamenie v dostatočnom predstihu" - Ani len ten vodičák by si nedostal.
Alebo ak nedodržuje šofér pitný režim tak v tomto horku môže ľahko dojsť k tomu, že stratí koncentráciu. Alebo čiste v tej chvíli sa môže stať, že mu vypne schopnosť správne reagovať. Mne sa tak stalo na bicykli, že som vojel jednu babu a pri tom do prdele som mohol kľudne zabrzdiť, stačilo len stiahnúť paprču a nemuselo to byť. Čiže asi tak, že človek potom neskôr premieta spätne v duchu "kur.. bolo to úplne primitívne, tak málo stačilo aby nebola kolízia".
Radšej nenarážaj, uspokojím sa s tým čo viem doteraz aj bez kamikadze pokusov ?
ešte k tej 16ke: prepokladám, že by ho poslali na stanicu... neviem to, len tipujem...
prečo nevolal, nevie podľa mňa nik. ani on.
do istej miery ho mohli rozhodiť nejaké tupé kydy a kadejaké nelichotivé výrazy, ktorými ho nepochybne častovali. ale jednoznačne sa nemal dať, to je mi jasné (teraz, keď o tom viem z jojky. keby som bol sám v takej situácii, neviem. dúfam, že by som najprv hľadal mobil. pri mojej lenivosti je to dosť reálne. mobil je bližšie než zadný panel) ?
na drogy nie. na alkohol zriedka (na môj vkus hádam až príliš). inak sa mi vidí komické, že fúka vodič, ktorý ohlásil ukopnutý strojček...
nejaké tlačítka a pedáliky sa stláčajú pri psychotestoch (raz za 2 roky)
neverím, že števo šnupal alebo si niečo pichal alebo čo. nedokážem si vysvetliť veľa vecí, mnohé z nich aj preto, že som ich nezažil (napr. nešťastné jurigovo minulý rok).
až narazím v obratisku, dám ti vedieť, sľubujem ? naozaj neviem... neviem ani to, či POTOM budem vedieť... ?
Nechcem sa nikoho zo šoférov dotknúť ale okrem toho, že sa robí dychová skúška na prítomnosť alkoholu, robí sa aj skúška na prítomnosť drog? Alebo ako často musia vodiči podstúpiť skúšky kde by sa testovala ich ostražitosť, reakcie a psychické pochody, vzhľadom na to ako napr. včera vodič L16 nevolal ani na dispečing aby mu istili chrbát (pre prípad, žeby šla 2,3,5 alebo a navyše sa začal vracať až za druhou výhybkou. Alebo k dnešnej situácii na ŽST N.M. si neviem vysvetliť ako môžem vraziť do vozidla pred sebou ako ho tam vidím stáť a ja sa len k nemu približujem. Chápem prípady ako sa stávajú pred mojim domom kde je vjazd do parkoviska, prvý šofér prudko zabrzdí napriek tomu, že za ním je nalepený druhý a ten už v rýchlosti 40-60km nestihne zabrzdiť (jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu a nedáva znamenie v dostatočnom predstihu). Ale stojace vozidlo pred sebou snáď dokážem registrovať jeho polohu a zastaviť bez kolízie.
Ale ak si pozreš na Google Earth alebo Google Maps satelitné zábery zistíš, že v predĺžení Tomášikovej sú rodinné domy a ešte medzi Kukučínovou a Račianskou je nejaký väčší objekt. Ak chceš môžem spraviť obrázky z toho a po dvoch kusoch ti to poslať na maila.
21Tr
Radšej nenarážaj, uspokojím sa s tým čo viem doteraz aj bez kamikadze pokusov ?