Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zaki823 #129777:
To je veľmi zlé... Zachvíľu zrušia do KV električky nakoľko DPB má len vodičov čo neviedia jazdiť. Samozrejme v KV bude jazdiť ako náhrada hneď niekoľko liniek s novými busmi a na Dúbravku sa dáko zabudne... A ináč pripomínam, že zajtra je tá diskusia. ?
Reply on: Peon #129786:
Ved hej, ale ze samotny napad pisat tam je blbost 🙂
Reply on: 810zssk #129785:
V tom mojom príspevku #129783 je aj smajlík. ? Tak ale niečo mu odpíšu určite. Mne odtiaľ minulý rok odpisovali aj ohľadne zastávky "Vápencová" aj ohľadne CP 23-ky. A aj tento rok ohľadne 66-ky #127049 .
Reply on: Peon #129783:
Co by tym ziskal? Tak mu odpisu ze ma smolu.. oni ked sa tym zaoberat nechcu, tak nebudu. Navyse, takuto info nie su povinny podla daneho zakona zverejnit 🙂
Reply on: luky133 #129774:
to je bežne.. 😃 s historickej t2 spravili t3 s 14Tr spravili klbak ... atd atd
Reply on: Majo #129769:
Skús na zakon.informacie@dpb.sk podľa pokynov na http://skratka.sk/7u3e1p . Odtiaľ vždy a pomerne rýchlo odpíšu.

A sformuluj to tak, že ich žiadaš o informáciu, kedy dôjde k zmene trás liniek 65 a 67 podľa tvojho návrhu. ?
Reply on: luky133 #129774:
však je to najčitanejší drbovník slovenska, a to sú také reportáže: obrázok na celú dvojstranu a v niakom rohu malý odstavec ?
Reply on: Martin Fundárek #129767:
"Aj v civilizovanom svete odborníci rozhodujú o doprave aj podľa požiadaviek verejnosti."
- áno, ale tu majú Tí odborníci majú akúsi zvláštnu náchylnosť dávať do praxe iba totálne idiotské požiadavky typu L84/184 a rozumné návrhy, dokonca od ľudí, ktorí sa v doprave vyznajú, napr. návrhy Molecovej od ľudí z iMHD, sú zmetené zo stola.

Čiže podľa mňa to nie je prekvapujúce, že dôchodci si majú chuť presadzovať svoje aj naďalej, a tí druhí sa na to radšej s pocitom bezmocnosti vykašlú. ?
Reply on: zaki823 #129777:
Uz Branko nezvolal krizove zasadnutie? ?
Reply on: S499.1023 #129770:
Tak ja sa do koľajových tratí nerozumiem, ale trate v štýle "ostrá výhybka - rovný úsek - ostrá zákruta", ako sú všade v BA, som v civilizovaných mestách nevidel. S tým majú úzke ulice spoločné čo? ?
Reply on: zaki823 #129777:
Nieco vazne? ci len tuknutie?
>>>dalšia nehoda električky na stanici žst nove mesto linka č 4 narazila do linky 1/5 č vozov ešte neviem ?
Dnesny spoj 11:20 z Noveho mosta do Hainburgu bol na moje prekvapenie celkom vytazeny (v spoji 12:35 z Wolfsthalu bolo samozrejme uz menej ludi..).

DPB by si vsak mohol trochu narobit pod mostom poriadok:
1) Mohol by tu 901 pristavovat skor a nie presne v case odchodu. Mozno by potom nemeskala 3 minuty.
2) Ked uz ho musi pristavovat nacas, tak by aspon mohol vodic pustit pred seba 37cku odchadzajucu v tej istej minute, aby za nim nemusela cakat a tiez meskat tri minuty.
3) Nezaskodilo by keby v Bratislave (kde su automaty) stal listok u vodica viac. "Zvyhodneny" spiatocny listok pri ktorom usetrim skvelych pat centov za motivaciu velmi nepovazujem.
Reply on: Majo #129771:
Tak samozrejme, pretož dnes nebude predsa nikto z divízie infraštruktúry prerábať projekt spred x rokov a keď tam bola vtedy unifikovaná výhybka, tak nová bude mať tie isté geometrické parametre... Ešte by museli pracovať...
Mňa ešte viac irituje výhybka pred bývalým Tempom na Kamennom námestí.
Výhybka s malým uhlom odbočenia má navyše nevýhodu, že by mohla mať hlbokú srdcovku, čím by električka pri prejazde cez ňu nerobila dostatočný rachot, obyvatelia okolitých domov by nevedeli oceniť, že tam majú električky a nejakého nepozorného chodca by to mohlo aj prejsť ? .
To je presne to isté ako u trolejových výhybiek - Voidnák má odpor k výhybkám s elektrickým krížom, pretože vyžadujú nejaké pracovné nasadenie a preto nechá do každého projektu narvať výhybky s uhlom odbočenia 20°, koľko sa tam zbytočne prepáli elektriny na brzdení a nasledovných rozjazdoch, ho netrápi, keďže elektrinu predsa žerú Bilčíkove trolejbusy a nie jeho drôty...
A keď už sa štíhlej výhybke nevyhne, tak tam dá mechanický kríž...
V tom Novom Čase pracuje dakto negramotný? Ako si môže mýliť redaktor DPB (Dopravný podnik Bratislava) s DPMB (Doprvaný podnik mesta Brno)? Už v druhom článku sa toto deje... A ešte k tomu v tom článku zavádzajú takže jeho výpovedná hodnota je 10%....
Reply on: TeBeCe #129772:
Ked sme uz pri tom stavani. Ta stavba na racku co ma byt dokoncena o dva tyzdne podla cedule, sa este ani nezacala stavat ?
Oznámenie územného konania o umiestnení stavby "Predstaničný priestor Hlavnej stanice ŽSR v Bratislave“
http://www.staremesto.sk/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=4108&Itemid=42
Reply on: S499.1023 #129770:
Faktom je ale to, že niektoré oblúky a výhybky sú v Bratislave zbytočne prudké - napr. na Trnavskom mýte...
Reply on: zakaznik #129733:
Asi preto, že sú tu úzke ulice s ostrými zákrutami? V Mníchove máš oblúky s polomerom až 14 metrov, v minulosti dokonca 10,5 m. Ono všeobecne vo svete jazdia električky mimo rýchlodrážne úseky podstatne pomalšie ako u nás. Často je rýchlosť mimo samostatné teleso obmedzená na 30 km/h.
Reply on: Martin Fundárek #129767:
Ja by som skôr povedal, že na kompetentných miestach sa zaoberajú len návrhmi dôchodcov. Pred necelým mesiacom som tu prezentoval návrh na úpravu trás liniek 65 a 67 vo Vrakuni/Pod. Biskupiciach, všetkým tu diskutujúcim sa to podľa ich reakcií pozdávalo, tak som to na Peonovo odporučenie poslal na DPB (na e-mail oddelenia informatiky a koordinácie dopravy aj na tú adresu zmenyMHD) a žiadna odpoveď mi nedošla a pochybujem, že sa tým vôbec niekto zaoberal. A bol to konštruktívny návrh s podrobne rozpísanými výhodami oproti súčasnému stavu, nie nejaké výkriky rozčúleného cestujúceho...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.