Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
>>>dalšia nehoda električky na stanici žst nove mesto linka č 4 narazila do linky 1/5 č vozov ešte neviem ?
Dnesny spoj 11:20 z Noveho mosta do Hainburgu bol na moje prekvapenie celkom vytazeny (v spoji 12:35 z Wolfsthalu bolo samozrejme uz menej ludi..).

DPB by si vsak mohol trochu narobit pod mostom poriadok:
1) Mohol by tu 901 pristavovat skor a nie presne v case odchodu. Mozno by potom nemeskala 3 minuty.
2) Ked uz ho musi pristavovat nacas, tak by aspon mohol vodic pustit pred seba 37cku odchadzajucu v tej istej minute, aby za nim nemusela cakat a tiez meskat tri minuty.
3) Nezaskodilo by keby v Bratislave (kde su automaty) stal listok u vodica viac. "Zvyhodneny" spiatocny listok pri ktorom usetrim skvelych pat centov za motivaciu velmi nepovazujem.
Reply on: Majo #129771:
Tak samozrejme, pretož dnes nebude predsa nikto z divízie infraštruktúry prerábať projekt spred x rokov a keď tam bola vtedy unifikovaná výhybka, tak nová bude mať tie isté geometrické parametre... Ešte by museli pracovať...
Mňa ešte viac irituje výhybka pred bývalým Tempom na Kamennom námestí.
Výhybka s malým uhlom odbočenia má navyše nevýhodu, že by mohla mať hlbokú srdcovku, čím by električka pri prejazde cez ňu nerobila dostatočný rachot, obyvatelia okolitých domov by nevedeli oceniť, že tam majú električky a nejakého nepozorného chodca by to mohlo aj prejsť ? .
To je presne to isté ako u trolejových výhybiek - Voidnák má odpor k výhybkám s elektrickým krížom, pretože vyžadujú nejaké pracovné nasadenie a preto nechá do každého projektu narvať výhybky s uhlom odbočenia 20°, koľko sa tam zbytočne prepáli elektriny na brzdení a nasledovných rozjazdoch, ho netrápi, keďže elektrinu predsa žerú Bilčíkove trolejbusy a nie jeho drôty...
A keď už sa štíhlej výhybke nevyhne, tak tam dá mechanický kríž...
V tom Novom Čase pracuje dakto negramotný? Ako si môže mýliť redaktor DPB (Dopravný podnik Bratislava) s DPMB (Doprvaný podnik mesta Brno)? Už v druhom článku sa toto deje... A ešte k tomu v tom článku zavádzajú takže jeho výpovedná hodnota je 10%....
Reply on: TeBeCe #129772:
Ked sme uz pri tom stavani. Ta stavba na racku co ma byt dokoncena o dva tyzdne podla cedule, sa este ani nezacala stavat ?
Oznámenie územného konania o umiestnení stavby "Predstaničný priestor Hlavnej stanice ŽSR v Bratislave“
http://www.staremesto.sk/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=4108&Itemid=42
Reply on: S499.1023 #129770:
Faktom je ale to, že niektoré oblúky a výhybky sú v Bratislave zbytočne prudké - napr. na Trnavskom mýte...
Reply on: zakaznik #129733:
Asi preto, že sú tu úzke ulice s ostrými zákrutami? V Mníchove máš oblúky s polomerom až 14 metrov, v minulosti dokonca 10,5 m. Ono všeobecne vo svete jazdia električky mimo rýchlodrážne úseky podstatne pomalšie ako u nás. Často je rýchlosť mimo samostatné teleso obmedzená na 30 km/h.
Reply on: Martin Fundárek #129767:
Ja by som skôr povedal, že na kompetentných miestach sa zaoberajú len návrhmi dôchodcov. Pred necelým mesiacom som tu prezentoval návrh na úpravu trás liniek 65 a 67 vo Vrakuni/Pod. Biskupiciach, všetkým tu diskutujúcim sa to podľa ich reakcií pozdávalo, tak som to na Peonovo odporučenie poslal na DPB (na e-mail oddelenia informatiky a koordinácie dopravy aj na tú adresu zmenyMHD) a žiadna odpoveď mi nedošla a pochybujem, že sa tým vôbec niekto zaoberal. A bol to konštruktívny návrh s podrobne rozpísanými výhodami oproti súčasnému stavu, nie nejaké výkriky rozčúleného cestujúceho...
Reply on: TeBeCe #129660:
no to mi je teda dvojica - už len nad to dať titulok "Pat a Mat pracujú na preferencii" ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #129757:
Aj v civilizovanom svete odborníci rozhodujú o doprave aj podľa požiadaviek verejnosti. Ibaže u nás ľudia kašlú na všetko a nanajvýš si zanadávajú v krčme (prípadne na diskusnom fóre), ale keď by mali svoj názor ísť prejaviť na verejné zhromaždenie, prípadne napísať na kompetetné miesta, tak sa vyhovárajú na kadečo. A keďže následkom toho je jediným hlasom, ktorý sa ozýva, hlas dôchodcovský, prípadne slávičí, tak sa zdá, že ich úchylné predstavy zdieľa celá verejnosť. Preto tvrdím, že keď niekto hlása bludy, treba mu oponovať a nie ho ignorovať.
Reply on: Ike #129658:
Ten už je dlhší čas v delíriu, sa zdá... ?
Reply on: t6a57919 #129762:
Nie, nebude to treba, 7940 bude o pár dní v premávke, nebolo to nič vážne.
Reply on: kacka #129763:
to co som napisala? ?
7941 bez reklamy a 7940 s polovicnou reklamou?
?
Reply on: t6a57919 #129762:
7941 bez reklamy a 9040 s polovicnou reklamou? ?
Inač dala by sa na nejaky čas urobiť súprava 7941+7940 ?? ked predny voz 7940 a zadny voz 7941 su rozbite po nehodach ??
V tuneli uz zacali vytrhavat aj BKV panely 🙂
Reply on: zakaznik #129733:
Práveže niektoré sa neprojektujú vôbec. Napr. rekonštrukcia trate na Vazovovej sa robila podľa starého projektu. Kedysi sa robili prudké výhybky, lebo tu bola snaha uľahčiť si prácu a unifikovať výhybky na jeden typ, čo je samozrejme nezmysel. Taktiež DPB kedysi nebol schopný urobiť kríženie v oblúku, resp. sa toho z neznámych príčin veľmi bál.
Reply on: drink #129758:
väčšia do počtu obyvateľov ?
Reply on: Ike #129747:
"30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia" - to som sa nepriamo pýtal. Či sa "zväčšia" hranice aglomerácie, alebo počet obyvateľov v hraniciach v súčasnosti Ikom definovaných?
OK, nechajme to tak...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.