Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #127917:
Šťastím bolo podľa mňa aj to, že to bola len lokomotíva. Keby mala aj vozy, to by bola aj väčšia hmotnosť, zotrvačnosť a ten bus by dopadol ešte horšie.
Reply on: Z #127910:
keby mala masina v case narazu rychlost 90-110 kmh, tak by to tam vyzeralo troska inac...
moj odhad na rychlost LVcka pri naraze je cca 30-50 kmh, ale sak uvidime co poviedia cisla zo zaznamovych medii masiny a autobusu

PS: porovnaj si pomer hmotnosti (a tym zotrvacne sily); lokomotivu len tak neaky autobus nezabrzdi...
Reply on: Z #127913:
Nie v pohode ja som len chcel vedeit preco si to pisala a ver mi jazdil som tade rok ale to vies po bytke je kazdy general ❗ ?
Ked tam ostal visiet, samozrejme mal volat policiu.

Musim ale pridat aj vlastnu skusenost. Ked na priecesti uz asi 10 minut blikali cervene svetla, auta v kolonach na vsetky tri strany (a bolo to medzi 5 a 6tou rano). Ja ako cestujuci som sa zhrozil, ked nas kratky plynak cez protismer obehol kolonu a preletel priecestie.

Okamzite som volal policiu a vysvetlil som co sa deje, a ze ci nechcu prist na miesto a upovedomit zeleznice resp. preverit ci ide o poruchu alebo skutocne treba stat. Ze dochadza k hazardovaniu automobilistov a moze z toho byt nehoda.
Poslali ma do prdele ze oni s tym nic nemaju.

Poslednu vetu pred tym nez mi zlozili som stihol povedat 'a vezmete si to na triko?'
Zjavne sa nic nestalo v ten den.

Ano, nemal som sa na to vybodnut a mal som poslat staznost na tento postup... ale len aby ste mali predstavu, ze zariadit informovanie zeleznic nie je jednoduche...
Reply on: gagarintomik #127881:
Ted se na ty fotky koukám pořádně a hlavně na lepší než jsou ty na SME. A vzhledem k tomu jak píše už i EMO, bylo to celkem jedno.

Ta 363 byla do busu očividně zaklíněná, takže při jejím vytahování z busu je celkem logické že se strhají plechy a prožraná Karosa už tak držící jen silou vůle se zákonitě celkem dobře rozpadne. A pokud byla zaklíněná i za čelo, a nejde s ní hnout, tak ti sku*venci asi jinak nemohou. Neboj se oni vědí co dělají. A nějaký sku*venci šotoušský jim do toho naštěstí kecat nemůžou. Chce to někdy při přemýšlení taky zapojit mozek. ?
Reply on: Sati #127908:
Chvalabohu nič...len ma zarazilo Tvoje konštatovanie, ako by si hneď vedel, čo robiť a predstavila som si na mieste toho voza iný, veď vieš ktorý, ako iste v tom strese nájdeš patriu ochotných, ktorá Ti odtlačí 15tonovú kravu z koľajníc a prípadne ochotného, ktorý sa obetuje a sadne si za volant...a vlak prichádza...pekné, že? Panika nič?

My, ktorí vieme, aké je mať zodpovednosť za voz aj ľudí, by sme mali byť ticho vďační a nie primúdri...nevieš, u koho môže čierny peter skončiť nabudúce...

Iba toľko - a prepáč, ak som bola príliš osobná. ?
Reply on: gagarintomik #127852:
To by mne taky zajímalo kde jsi vzal těch 110? Jsi tam byl se stopkama?

A to hraní s dvěřmi? Nějak to nechápu, když koukám na fotky, tak mašina ten bus nabrala právě na straně dvěří. Šotoušku pobochane.
Reply on: gagarintomik #127881:
"Skur*enci železničiarsky pri vyprosťovaní 363ky strhali plechy z Karosky a odje*ali predné čelo... "

A nemyslíš, že pri stave toho autobusu to už bolo vcelku jedno? ?
Reply on: markoo1 #127902:
Môj osobný a čisto subjektívny názor: voz s takouto poruchou nemá na trati čo hľadať. A ísť dozadu a ručne to spraviť je práca mechanika, NIE VODIČA. Pre vodiča je plus, ak pozná, čo má voz pod šatami a ako funguje, ale jeho náplňou práce je jazdiť a zabezpečovať prevoz cestujúcich, do technických vecí vodič nemá čo siahať. Ak ak predsa nejaké úžasné vozidlo (po technickej životnosti je podľa oficiálnych údajov 70 percent) pre nejakú príčinu uhynie, je povinnosťou vodiča podať vysielačkou správu a zabezpečiť bezpečnosť svoju a cestujúcich. Diskutabilné je len, v akom poradí, viď napríklad dnešný pic. Som zvedavá, ako by v takejto situácii reagovala väčšina tých, ktorá hneď vie, čo mal vodič urobiť, kde mal alebo nemal byť a že je určite na vine. A čo keby mal voz plný cestujúcich? Mal by najprv volať? Alebo sa snažiť čo najskôr o to, aby cestujúci stihli vozidlo opustiť? Pozrite si fotografie. Odhadujem rýchlosť Peršingu na 90-110, veď ten bus skončil cez 50 metrov ďalej, než pôvodne stál. A ak mal takú poruchu, mal stáť úplne niekde inde = v dielni a nie byť na trati. ?
Reply on: corner81 #127904:
ale aspoň na pohľad to vyzerá normálnejšie, jak keď tade pechádza Solaris, alebo MAN A26 ?

Re #127907 emo: tomu sa hovorí, že odhad ?
Reply on: Z #127901:
A co to ma spolocne somnou ❓
Reply on: gagarintomik #127852:
"50km/h, ale v poho tam jazdia aj 110..."

A to odkiaľ vieš, že tam jazdia 110? Si to meral? ?
Ináč dneska už bola vonku 1105 a dokonca má aj oznamy ako používať dopyt na dverách. ? A na to, že jazdila zatiaľ najmenej pre nehodu sa mi zdá dáka odfláknuta. Napr. už mierne odlupnutá farba na tyčiach čo iné Tedomy nemajú... ?
iba tolko chcem pisat, ze klbove autobusy maju zakaz prejst cez zeleznicnej priecesti na ivanskej smerom od avionu do vrakuni.
Reply on: gagarintomik #127852:
Netrep.
Podľa info čo som počul,mal ten bus už dlhodobý problém s opätovným zapnutím prívoda plynu po vyšliapnutí brzdy a motor skapal a nešiel natočiť. Bolo treba ísť dozadu a ručne to spraviť, cca. 5 minút roboty. Takže mohol tam byť neskúsený vodič alebo úplne iná porucha.
Reply on: Z #127900:
Adresované Sati-mu...
...ako si každý vie s rozvahou poradiť....vyzeralo by to tak isto, keby to bola Tvoja smola... ❓
Reply on: Andy #127891:
určite je na vine vodič, porušil predpisy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.