Ked tam ostal visiet, samozrejme mal volat policiu.
Musim ale pridat aj vlastnu skusenost. Ked na priecesti uz asi 10 minut blikali cervene svetla, auta v kolonach na vsetky tri strany (a bolo to medzi 5 a 6tou rano). Ja ako cestujuci som sa zhrozil, ked nas kratky plynak cez protismer obehol kolonu a preletel priecestie.
Okamzite som volal policiu a vysvetlil som co sa deje, a ze ci nechcu prist na miesto a upovedomit zeleznice resp. preverit ci ide o poruchu alebo skutocne treba stat. Ze dochadza k hazardovaniu automobilistov a moze z toho byt nehoda.
Poslali ma do prdele ze oni s tym nic nemaju.
Poslednu vetu pred tym nez mi zlozili som stihol povedat 'a vezmete si to na triko?'
Zjavne sa nic nestalo v ten den.
Ano, nemal som sa na to vybodnut a mal som poslat staznost na tento postup... ale len aby ste mali predstavu, ze zariadit informovanie zeleznic nie je jednoduche...
Ted se na ty fotky koukám pořádně a hlavně na lepší než jsou ty na SME. A vzhledem k tomu jak píše už i EMO, bylo to celkem jedno.
Ta 363 byla do busu očividně zaklíněná, takže při jejím vytahování z busu je celkem logické že se strhají plechy a prožraná Karosa už tak držící jen silou vůle se zákonitě celkem dobře rozpadne. A pokud byla zaklíněná i za čelo, a nejde s ní hnout, tak ti sku*venci asi jinak nemohou. Neboj se oni vědí co dělají. A nějaký sku*venci šotoušský jim do toho naštěstí kecat nemůžou. Chce to někdy při přemýšlení taky zapojit mozek. ?
Chvalabohu nič...len ma zarazilo Tvoje konštatovanie, ako by si hneď vedel, čo robiť a predstavila som si na mieste toho voza iný, veď vieš ktorý, ako iste v tom strese nájdeš patriu ochotných, ktorá Ti odtlačí 15tonovú kravu z koľajníc a prípadne ochotného, ktorý sa obetuje a sadne si za volant...a vlak prichádza...pekné, že? Panika nič?
My, ktorí vieme, aké je mať zodpovednosť za voz aj ľudí, by sme mali byť ticho vďační a nie primúdri...nevieš, u koho môže čierny peter skončiť nabudúce...
Iba toľko - a prepáč, ak som bola príliš osobná. ?
Môj osobný a čisto subjektívny názor: voz s takouto poruchou nemá na trati čo hľadať. A ísť dozadu a ručne to spraviť je práca mechanika, NIE VODIČA. Pre vodiča je plus, ak pozná, čo má voz pod šatami a ako funguje, ale jeho náplňou práce je jazdiť a zabezpečovať prevoz cestujúcich, do technických vecí vodič nemá čo siahať. Ak ak predsa nejaké úžasné vozidlo (po technickej životnosti je podľa oficiálnych údajov 70 percent) pre nejakú príčinu uhynie, je povinnosťou vodiča podať vysielačkou správu a zabezpečiť bezpečnosť svoju a cestujúcich. Diskutabilné je len, v akom poradí, viď napríklad dnešný pic. Som zvedavá, ako by v takejto situácii reagovala väčšina tých, ktorá hneď vie, čo mal vodič urobiť, kde mal alebo nemal byť a že je určite na vine. A čo keby mal voz plný cestujúcich? Mal by najprv volať? Alebo sa snažiť čo najskôr o to, aby cestujúci stihli vozidlo opustiť? Pozrite si fotografie. Odhadujem rýchlosť Peršingu na 90-110, veď ten bus skončil cez 50 metrov ďalej, než pôvodne stál. A ak mal takú poruchu, mal stáť úplne niekde inde = v dielni a nie byť na trati. ?
Ináč dneska už bola vonku 1105 a dokonca má aj oznamy ako používať dopyt na dverách. ? A na to, že jazdila zatiaľ najmenej pre nehodu sa mi zdá dáka odfláknuta. Napr. už mierne odlupnutá farba na tyčiach čo iné Tedomy nemajú... ?
Podľa info čo som počul,mal ten bus už dlhodobý problém s opätovným zapnutím prívoda plynu po vyšliapnutí brzdy a motor skapal a nešiel natočiť. Bolo treba ísť dozadu a ručne to spraviť, cca. 5 minút roboty. Takže mohol tam byť neskúsený vodič alebo úplne iná porucha.
ale sak rychlejsie by bolo ho potlacit,to priecestie je z obidvoch stran z kopca tam by len stacilo dat ten prvotny moment a smer a najlachsieho posadim za volant a ked mu zakricim tak nech len dupne na brzdu
P.S 4 dospeli a jeden slepec ma na rovinke potlacili docela solidnou rychlostou na rovinke s klbom ?
Takže poporadí. Ten autobus tam už nejaký čas stál a mal poruchu? Ak áno tak to mal šofér volať na dispečing a tí mali dať okamžite vedieť na ŽSR. Ale bolo na to dosť času?
Keď je to priecestie tak problematické tak nech umožnia odbočovanie len Ivanská - Martinský cintorín a nech tam dajú aj cestné semafory, ktoré autá nepustia na pricestie lebo takto čakajú na voľno na pricestí a vzniká tu to čo dnes. Ak to bol ten prípad. Nedivil by som sa kedy štatistiky ukázali, že sa počet nehôd na priecestiach za posledné roky zvýšil. Na ťahu BA - ZA už bolo nemálo nehôd, nedávno Polomka, kde skončili životy ľudí, ktorí šli na dovolenku. Samozrejme na vine boli prv ŽSR, vlak nebolo vidno, zákruta a sprosté výhovorky... Stačí ak sa pozreme na cesty, kde denne máme dôkazy o bezohľadnosti šoférov. Tak je chyba u ŽSR že nie všetky priecestia majú závory alebo je to v psychike ľudí, že si nevedia uvážiť či im stojí život za to aby boli niekde o minútu skôr, čo vidno nielen na priecestiach ale aj križovatkách bez signalizácie, zrazení chodcovia a predbiehanie v protismere.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133