Reply on: markoo1 #127902:
Môj osobný a čisto subjektívny názor: voz s takouto poruchou nemá na trati čo hľadať. A ísť dozadu a ručne to spraviť je práca mechanika, NIE VODIČA. Pre vodiča je plus, ak pozná, čo má voz pod šatami a ako funguje, ale jeho náplňou práce je jazdiť a zabezpečovať prevoz cestujúcich, do technických vecí vodič nemá čo siahať. Ak ak predsa nejaké úžasné vozidlo (po technickej životnosti je podľa oficiálnych údajov 70 percent) pre nejakú príčinu uhynie, je povinnosťou vodiča podať vysielačkou správu a zabezpečiť bezpečnosť svoju a cestujúcich. Diskutabilné je len, v akom poradí, viď napríklad dnešný pic. Som zvedavá, ako by v takejto situácii reagovala väčšina tých, ktorá hneď vie, čo mal vodič urobiť, kde mal alebo nemal byť a že je určite na vine. A čo keby mal voz plný cestujúcich? Mal by najprv volať? Alebo sa snažiť čo najskôr o to, aby cestujúci stihli vozidlo opustiť? Pozrite si fotografie. Odhadujem rýchlosť Peršingu na 90-110, veď ten bus skončil cez 50 metrov ďalej, než pôvodne stál. A ak mal takú poruchu, mal stáť úplne niekde inde = v dielni a nie byť na trati. ?
VLK