práve preto je ten problém, že tá Karosa je 2,5roka po GO u Vás, v Zlineri... Ale výnimočne, je vo veľmi dobrom stave. Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá.
Nie, ale bolo meranie ? kde sa zistila nadmerná hladina hluku a rýchlosti vlakov, najprv to chceli vyriešiť bariérov, lenže zistili, že ju nemajú kam dať... V roku 2003 sľubovali železnice viadukt, 6 rokov prešlo a ani zmienka o tom...
hej, v tomto smere bolo velmi dobre ze to bola "len" lokomotiva (aj ked aj vozne maju brzdy, ale kym ti zareaguje priebezna vlakova brzda.....
(lokomotivna brzda ma predsalen o dost mensie oneskorenie )
Re #127919 Z: masina urcite brdzila co to da, jasne ze v useku sa chodi rychlejsie (rychlostniky na 131-cke su ak si pamatam na 80 alebo 90 kmh, 132ka na tom v danom useku bude asi podobne...)
PS: mal som uz moznost "tahat" aj zeleznicnu masinku, je to uplne nieco ine ako elektricka alebo bus.... (aj sposobom riadenia aj tym ako sa to sprava)
Kedysi som sa viezol v lokomotive (osobny vlak)z petrzalky na Nove mesto a mam taky dojem ze po celej trase bola 60tka.
Okrem toho platil taky pradpis ze lokomotivne vlaky maju Vmax 60kmh, pretoze su velmi tazke a nemaju vagony co by ich v pripade koliznych situacii brzdili.
Ako to je v sucasnosti netusim.
Bol to len subjektívny odhad laika, odhadovala som rýchlosť podľa toho, že aj bus niečo váži, a samozrejme, strojvedúci, keď zbadal prekážku, musel začať brzdiť, neprebehol cez bus na plný céres. Ale také hovado tiež nezastavíš na povel a to priecestie tiež nevidíš hneď, je to mierne lomená zákruta. Navyše, som "domáca" a veľakrát som videla tade ísť lokomotívu alebo vlak a nešli veľmi pomaly... Ale môžem sa v odhade samozrejme mýliť. ?
Šťastím bolo podľa mňa aj to, že to bola len lokomotíva. Keby mala aj vozy, to by bola aj väčšia hmotnosť, zotrvačnosť a ten bus by dopadol ešte horšie.
keby mala masina v case narazu rychlost 90-110 kmh, tak by to tam vyzeralo troska inac...
moj odhad na rychlost LVcka pri naraze je cca 30-50 kmh, ale sak uvidime co poviedia cisla zo zaznamovych medii masiny a autobusu
PS: porovnaj si pomer hmotnosti (a tym zotrvacne sily); lokomotivu len tak neaky autobus nezabrzdi...
Ked tam ostal visiet, samozrejme mal volat policiu.
Musim ale pridat aj vlastnu skusenost. Ked na priecesti uz asi 10 minut blikali cervene svetla, auta v kolonach na vsetky tri strany (a bolo to medzi 5 a 6tou rano). Ja ako cestujuci som sa zhrozil, ked nas kratky plynak cez protismer obehol kolonu a preletel priecestie.
Okamzite som volal policiu a vysvetlil som co sa deje, a ze ci nechcu prist na miesto a upovedomit zeleznice resp. preverit ci ide o poruchu alebo skutocne treba stat. Ze dochadza k hazardovaniu automobilistov a moze z toho byt nehoda.
Poslali ma do prdele ze oni s tym nic nemaju.
Poslednu vetu pred tym nez mi zlozili som stihol povedat 'a vezmete si to na triko?'
Zjavne sa nic nestalo v ten den.
Ano, nemal som sa na to vybodnut a mal som poslat staznost na tento postup... ale len aby ste mali predstavu, ze zariadit informovanie zeleznic nie je jednoduche...
Ted se na ty fotky koukám pořádně a hlavně na lepší než jsou ty na SME. A vzhledem k tomu jak píše už i EMO, bylo to celkem jedno.
Ta 363 byla do busu očividně zaklíněná, takže při jejím vytahování z busu je celkem logické že se strhají plechy a prožraná Karosa už tak držící jen silou vůle se zákonitě celkem dobře rozpadne. A pokud byla zaklíněná i za čelo, a nejde s ní hnout, tak ti sku*venci asi jinak nemohou. Neboj se oni vědí co dělají. A nějaký sku*venci šotoušský jim do toho naštěstí kecat nemůžou. Chce to někdy při přemýšlení taky zapojit mozek. ?
Chvalabohu nič...len ma zarazilo Tvoje konštatovanie, ako by si hneď vedel, čo robiť a predstavila som si na mieste toho voza iný, veď vieš ktorý, ako iste v tom strese nájdeš patriu ochotných, ktorá Ti odtlačí 15tonovú kravu z koľajníc a prípadne ochotného, ktorý sa obetuje a sadne si za volant...a vlak prichádza...pekné, že? Panika nič?
My, ktorí vieme, aké je mať zodpovednosť za voz aj ľudí, by sme mali byť ticho vďační a nie primúdri...nevieš, u koho môže čierny peter skončiť nabudúce...
Iba toľko - a prepáč, ak som bola príliš osobná. ?
Môj osobný a čisto subjektívny názor: voz s takouto poruchou nemá na trati čo hľadať. A ísť dozadu a ručne to spraviť je práca mechanika, NIE VODIČA. Pre vodiča je plus, ak pozná, čo má voz pod šatami a ako funguje, ale jeho náplňou práce je jazdiť a zabezpečovať prevoz cestujúcich, do technických vecí vodič nemá čo siahať. Ak ak predsa nejaké úžasné vozidlo (po technickej životnosti je podľa oficiálnych údajov 70 percent) pre nejakú príčinu uhynie, je povinnosťou vodiča podať vysielačkou správu a zabezpečiť bezpečnosť svoju a cestujúcich. Diskutabilné je len, v akom poradí, viď napríklad dnešný pic. Som zvedavá, ako by v takejto situácii reagovala väčšina tých, ktorá hneď vie, čo mal vodič urobiť, kde mal alebo nemal byť a že je určite na vine. A čo keby mal voz plný cestujúcich? Mal by najprv volať? Alebo sa snažiť čo najskôr o to, aby cestujúci stihli vozidlo opustiť? Pozrite si fotografie. Odhadujem rýchlosť Peršingu na 90-110, veď ten bus skončil cez 50 metrov ďalej, než pôvodne stál. A ak mal takú poruchu, mal stáť úplne niekde inde = v dielni a nie byť na trati. ?
Ináč dneska už bola vonku 1105 a dokonca má aj oznamy ako používať dopyt na dverách. ? A na to, že jazdila zatiaľ najmenej pre nehodu sa mi zdá dáka odfláknuta. Napr. už mierne odlupnutá farba na tyčiach čo iné Tedomy nemajú... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
A to odkiaľ vieš, že tam jazdia 110? Si to meral? ?