Reply on: Martin Fundárek #123114:
7507/7715 pravdepodobne vznikla ako náhrada za 7715/7716 po pretvorení 7716 na 7610. Podobne 7713 slúžila po zániku banánu 7714 ako univerzálny prvý voz do súprav s T3SUCS, ktoré nemali svoj pár (7713/7772). Samozrejme bola snaha kvôli pohodliu vodiča dávať dopredu "esúčko" ale 7713 napriek enormnej snahe niekoľkých generácií elektrikárov odmietala fungovať ako druhý voz ? .
MiroBA
Nj -práve aj preto moc Diametrálne linky nepreferujem lebo sa tažko na oboch radiálach robia preklady. Diametrálne linky sú podľa mňa vhodné ako špičkové. No ono možno by sa stým dalo nejako pohrať.
Cez víkendy chodievam občas do Rače i ja a to nasledovne -bud si pozriem vopred na nete ktorou 95 mám ísť aby mi akurát nadviazala 11ska alebo idem na 98osminu až k Slimáku a ten kúsok cez tňžel. trať prejdem a tam mám možnosť 3, 5, 11.
Tých 20min je veru riedko už aj v špičke je tuším najlepší interval elín 12min? Čo som bol Brno Praha má intervaly 5-10min.