A to isté platí aj pre linky 80 a 94. Linka 94 je príliš veľký luxus na taký krátky interval a vozenie cca 20-30 ľudí na 1.mája a Vazku. Z 94 väčšina ľudí vylezie na Zochovej a ďaľej vezie autobus okolo 20-30 ľudí. Horšie to je s linkami 31 a 39. Ja by som 31+39 posilnil na interval 5min v špičke, 84 spojil s 34 do trasy Dúbravka - Patrónka - Račko - Nám. 1. mája - Nový most - ďalej po trase 84. 94 by som skrátil po Zochovu ako voľakedy 47-S a 80 zatiaľ ponechal po Kollárovo nám.
Samozrejme, dosť ľudí idúcich L93 na stanicu nastúpi až na Zochovej. Najlepšie je to postupné vyprázdňovanie sledovať v rannej špičke niekedy uprostred týždňa, keď ľudia nemajú veľa dôvodov cestovať na stanicu. Vtedy je pekne vidno, kto, odkiaľ a kam touto linkou cestuje.
Keď už sa tu rozoberá električkové linkové vedenie, tak ešte jedna otázka do pléna, odpovedať môžete aj mailom:
Rád by som vedel, aké by ste mali výhrady k linkovému vedeniu električiek, ktoré bolo navrhnuté v audite linkovania (v čase zavádzania petržalských zmien), ak by toto linkovanie bolo zavedené do praxe po otvorení petržalskej trate s tým, že by sa spravili nasledovné úpravy:
L3 z Vazovovej by pokračovala po Špitálskej a cez Šafárikovo nám. do Petržalky,
L8 Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - Petržalka,
L13 predĺženie do Petržalky,
skrátenie intervalu z 8 na 7,5 min. v pracovné dni,
a možno by som ešte trocha učesal číslovanie liniek.
Na linkovanie z auditu som totiž počul viacerých nadávať, ale okrem nevydarenej L3 (ktorú by som hneď viedol v trase ako budúce linky 3 a 8 - trasa viď vyššie, ukončenie na Nám. SNP prejadzom z jednej linky na druhú) som sa iné výhrady zatiaľ nedozvedel. ?
Re #122799 Ike: Presne tak. Viac ako polovica osadenstva ktorá nastúpila do L93 na stanici vystúpi najneskôr na Zochovej.
Re #122810 MiroBA: Práve linky ktoré si vymenoval sú najdementnejšie lebo ťa nikam inde ako do centra neodvezú. Vznikli len ako posila diametrálnych liniek. Je množstvo cestujúcich, ktorý sa potrebujú dostať z jedného konca mesta na druhý, a tí by ťa s tvojimi sprostými návrhmi zadupali do zeme.
Prečo teda 4 v sedle premáva len po ŽST Nové Mesto? Inak nebolo by vhodné prehodnotiť aj to či je prednejší jednotný interval na električkových linkách alebo prispôsobiť intervaly električiek potrebám v danej oblasti za cenu, že síce intervaly budú odlišné ale budú kopírovať potreby ľudí v danej MČ? Jednotnosť intervalov rieši preklady možno na radiále ale nie v centre, kde linky odídu nárazovo a potom nejde nič. Ja som dosť krát zažil také, že som šiel v 1, za nami bola 4 a keď sme prechádzali okolo Vazovovej (smer Trnavské mýto) tak sa do tandemu pripájala linka 2 ? preto mám aj odpor k tomuto vedeniu liniek lebo je to často vyzerá takto ako som opísal.
Tak ja keď idem 2 alebo 4 od Polusu alebo ZP, tak do Polusu sedia všetci a ešte je voľné, po prejdení cez Polus je električka plnšia ale nie je to natrepané, tak ako napr. ide ráno 93, že sa dvere nezavrú ani. Nikdy som nevidel, žeby električka mala v BA problém zavrieť dvere pre plnosť a to chodím s električkou aj v špičke.
nie je to chore, su tam ubytovne, su tam rozne sklady a ine prevadzky, zjavne si v tejto oblasti v zivote nebol...
cez leto je to este horsie
Re #122836 Kakke: neviem kedy si bol naposledy v poluse, ale vzdy ked tam idem MHD tak je plna zastavka, plno ludi vystupuje a ked pride elina zo zlatych je plna a ludia sa tam navela navela pomestia...
navyse rano tam chodia aj ludia co nemaju skolu a pracu + zamestnanci polusu, ktorych tiez nie je malo
Inak prečo v 90% prípadoch neumožnia šoféri na Kamennom námestí prestúpiť? Ma to riadne sere, keď stojíme na zastávke kým ľudia nastúpia do 11 pred nami a my tam stojíme zatiaľ čo mohli ľudia nastúpiť do 1 aj a zároveň z nej prestúpiť na 11. Tá zastávka je dlhá a ešte má aj rezervu, tak neviem prečo stojíme vďaka takýmto ignorantom na zastávke na 2x ?
Predstav si, že tú "narvatosť" som zažil ? ráno som nimi nikdy nešiel ale poobede keď idú ľudia z práce a do Polusu po práci nakupovať. Neviem či tie prázdne a zbytočne premávajúce električky navyše tam zacvakáš ty. Asi nie nadarmo sa pri intervaloch 8//15 uvažovalo, že na Vajnorskej pôjde jedna električka z Nového mesta a druhá zo Zlatých pieskov. Neviem či je vôbec na mieste našu električkovú sieť vôbec sieťou nazývať, keďže trate cez Obchodnú a Špitálsku sú v pešej dostupnosti 5-7min, a napr od zastávky Vazovova k Legionárskej, alebo Floriánske nám./STU k Americké/Odborárske nám. to sú 2-3minúty. Takže neviem čo je furt ťahanica o potreby linky z každej radiály na stanicu, Obchodnú a Špitálsku ? Ešte späť dodám k tvojmu problému so Zlatými pieskami, že asi by nekončila L4 medzi 9 a 11 doobeda na Novom meste keby bola využitá... Ja neviem kde žiješ, ale tu asi ťažko.
No podľa mňa je maximálna blbosť, že sa všetko točí cez Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafko. Rad radom 11 až 14 a je to zbytočné. Určite by som ten okruh zrušil pre 11 alebo 14, ale skôr 14, keďže Ružinov spojenie na Šafko má v podobe linky 50, kúsok od Šafka končí aj 202, z ktorej sa dá prestúpiť na Nevädzovej na 66,75,96 a 196 na smer Pošeň a Štrkovec.
Dobre samomurovaný puberťáčik ? Neviem kde si nabral takú blbosť, že na ZP musí každé 4 minúty jazdiť električka a už vôbec na ŽSTNM ? Tam aj pri 12minútach vychdáza L1 s prázdnymi vozňami.
Ako človek, ktorý už zo dve veveričky a aj niekoľko vtákov na svedomí má môžem kľudne povedať, že takéto poškodenie by v žiadnom prípade nespôsobila - jedine ak by cestovala v pazúroch vzrastlého orla alebo niečoho podobne veľkého. Ja by som skôr tipoval na kolíziu s niečím kovovým, ale potom nechápem tie zbytky čo tam zostali...
Odpoveď sa vraj dozvieme zajtra ráno, tak to ešte holt vydržím...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke