Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #122807:
Ale uz daj pokoj s kuframi.
Reply on: Ike #122806:
Problemy, ktore popisujes naozaj su dolezite. Ale aj linkovanie.

Dobre, potom naco bola zmena v Petrzalke? Ved aj predtym som si mohol pozriet ze mi autobus ide raz za pol hodinu a kedy.. a tiez som mohol prestupit.. ale prestup bol komplikovany a dlho som cakal..

Pre mna skratka elektricka nie je konkurencieschopna alternativa voci trolejbusu a autobusu na trasach na ktorych zvyknem cestovat. Niekde vinou infrastruktury, niekde vinou linkovania a mizernych intervalov.
Reply on: 810zssk #122795:

Možno aj...ono to bola taká moja úvaha ako spoje na Obchodnú.
A sám som sa zamýšlal či by bolo rentabilné také linky vôbec mať. Ja som myslel konkrétne tak, že to by boli také akoby núdzové,napr. sedel by som v podniku večer, vonku by bol lejak tak by som šiel na najbližšiu zastávku a vtedy by bolo výhodné počkať na nejaký taký spoj. Viem, možno som len ja trocha fajnový.
Ono by nebol celkom zlý ten nápad s len piatimi linkami. Ale to by som očakával všade plne nízkopodlažné vozidlá, kryté prestupné terminály a prestup pokial možno čo najviac na hrane čo by si vyžiadalo i posun niektorých zastávok. Dalej súčasne viac využiť i železničné Trate (niečo ako S-Bahn v Nemeckých mestách), potom by to bolo v poho a prestupy by mi až tak nevadili. Ale za súčasného stavu sa trepať s kuframi strmími schodami z električky a niekedy 15min čakať na nekrytej zastávke v lejaku na iný spoj a potom sa zase trepať do dalšej električky, to nie je bohviečo. Možno húfy ľudí s kuframi na stanicu necestujú ale nájdu sa predsa.
Aspoň, čo ja viem z 93jky často vidávam nejakého toho človeka.
A ak chce MHD konkurovať individuálnej doprave musí poskytovať aj nejaký konfort lebo potom sa každý na to jednoducho vykašle a kúpi si auto.
Reply on: 810zssk #122803:
ale interval je vec ktoru si vies pozriet a zariadit sa podla nej, navyse aj teraz mas "prestupny" system ak si ho spravis 🙂 ja napr z dubravky do race, ked mi zdrhne pred nosom 5, idem na 12 a prestupim na 11... to nie je ziadny problem...
problem je neskutocne pomala jazda a zastavka pri kazdej vrbe... do toho semafor pri kazdej vrbe
Reply on: Mischo1 #122804:
Ja som narazal na to ze info o tom ze to ide k Novej budove nie je ziadna novinka..
Reply on: 810zssk #122802:
ani nic len som pomohol
Reply on: Ike #122801:
Sucasny stav jednoznacne v pohode nie je. Interval je najma cez prazdniny a vikendy nedostacujuci. Prestupny system by len prospel..
Reply on: Mischo1 #122800:
Co je na tom take sokujuce?
Inak nechapem preco tu riesite reorganizaciu elektriciek, ked ta je podla mna v pohode... to co brzdi elektrickovu dopravu nie je sucasne linkovanie ale "preferencia" a "moderny nizkopodlazny" vozovy park
Reply on: luky133 #122793:
Včera chodil dispečér a kontroloval zastávky. Večer tam bolo nahodene 133 s prelepením na Nová budova SND ?
Reply on: MatejBA #122794:
93 nekonci na hlavnej pretoze tam ide cela petrzalka, ale preto lebo je tam jedine schopne obratisko na okoli... dolezite su zastavky Zochova a Hodzovo namestie
Reply on: Kakke #122784:
Jezis, ty uz nedristaj. Linka 10 bola zrusena DAAAVNO pred tym ako na dvojke zacali jazdit dvojicky.. Pamatam si to, do 6 rokov som zil priamo nad tou tratou, neskor som tam casto cestoval.
Reply on: Kakke #122782:
Mojko a ty si niekedy zazil ake byvaju narvate? Ci sa silou-mocou branime kulturnemu cestovaniu?
Reply on: Kakke #122764:
Ty si blbost. Chod sa tam previest!!!
Reply on: MiroBA #122761:
Prosim ta pochop ze doplnkove elektrickove linky s intervalom 20 - 30 minut su chujovina..
Reply on: Kakke #122792:
kakke siel si ti niekedy vobec na L5 s tym ze si nastupil na ZST Vinohrady? Lebo asi nie - nahodou Raca ma (mozno aj zo zlatymi) idealne riesenie elektriciek, ktore by som urcite nemenil (Spojenie s mestom, spojenie s hlavnou stanicou, aj ked by sa dalo uvazovat o kombinaci L3/5+L210/201 ci nieco ine a nakoniec spojenie s dubravkou, ktore je hojne vyuzivane (L7 by som zrusil)

Ja by som hlavne zmenil spojenie v KV a Dubravke a mozno zrusil 14 na ukor posilnenia 9 v podobednej spicke (tak ako je to v rannej)

A po otvoreni Rychlodrahy Petrzalka by som pridal pre petrzalku 2 linky - 1 na hlavnu stanicu (ako vypomoc 93) a druhu okruznu s koncom niekde v meste (mozno safko-vazovova-obchodna-nam. l. stura alebo safko-kapucinska-tunel-novy most)
Reply on: setra #122789:
V aktualitách sú len zo zástavky Kuklovská a Nová budova SND. Na cp.dpb.sk som sa pozeral a tam nie je nič. A ďakujem za typ cp.sk tam som vôbec nepredpokladal, že budú nakoľko nie sú ani tu a ani na dpb.sk ?
Reply on: MatejBA #122791:
Ja som jazdnú dobu predĺžil o 3 minúty , zabi ma! ? Vieš, skús sa radšej pozrieť na stav tratí, preferenciu a prílišnú hustotu zastávok. Teraz má jazdnú dobu L5 asi 53min, môj návrh robí 56min, no s preferenciou a rozumnými vzdialenosťami zastávok by to bolo 50minút. Tam sa obzeraj radšej teda a nie po 3minútach.
Reply on: Kakke #122785:
Ide mi o to, ze ti ludia v elektricke by ta obesili kebyze im predlzis jazdnu dobu o nejake minuty, o to mi ide - 5 by som absolutne nemenil je to jedna z najvytazenejsich liniek
Reply on: MiroBA #122783:
no vidis, ja byvam v DNV pri trati a cele mi je to naprd, pretoze tam kam dochadzam vlak nechodi 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.