Sú už niekde cestovné poriadky na 133? Môžem povedať, že DPB sa úplne vysr*l na informovanie občanov o znovu zrodení tejto linky. Nijaké info neboli v piatok na zástavkach ani v busoch čo boli na DD ako to bolo keď sa menila trasa linky 32. Takže to vidím tak, že zajtra pôjdem klasicky trolejbus+električka.
Prečo by 5 a 7 nemohli fungovať tak ako som napísal. L5 som viedol cez Americké preto aby malo čo odbočovať na Nám. SNP od Špitálskej na smer tunel. Teda pre lepšiu variáciu spojenia. Skúšal som to spraviť aj tak, že by som nechal 5 a 11 bez zmeny a namiesto toho viedol od Kapucínskej po Špitálskej L9 ale tam by zas mala pridlhý súbeh so 14 a tiež by potom na trasu z Trnavského mýta cez Vazovovu ostala linka 2, zatiaľ čo 4,9 a 14 by chodili cez Krížnu. A spraviť 14 okružnú trasu jednosmerne cez Vazovovu by bola blbosť lebo by z hornej trate cez Obchodnú bolo blbé spojenie na Trnavské mýto, preto som nechal 9 a 14 ako sú a 7 v centre otočil a predĺžil do Rače. Ešte pre upresnenie info, tak prihodím aj typy vozidiel počet :
L2 : 7ks 2xT
L4 : 15ks 2xT
L5 : 20ks 2xT
L7 : 10ks 2xT
L9 : 13ks 2xT
L12 : 10ks 2xT
L13 : 5ks K2
L14 : 8ks K2
dokopy 88 vozidiel + na vložené spoje na L7 v úseku ŽST Vinohrady centrum, v intervale 8-16min : 7-4ks K2
Terajšia potreba vozidiel vychádza na cca 93ks súprav a mne sa pri počet 92-95 ks podarilo zvýšiť kapacitu v Rači a KV, znížiť od Zátišia po Zlaté piesky kde stačí 7-8 spojov za hodinu.
Teraz neviem čo chceš vôbec. Na Obchodnú by z Rače jazdila L7, ktorá by smerom do Rače z Obchodnej šla cez Nám. SNP a ako terajšia 11 do Rače. A spojenie Kapucínska - Obchodná robí L9.
Lenže zabli ste na to, že od zastávky Legionárska po Jurajov dvor jazdila linka 10 rovnako robená sólami, čiže kapacita ostala, len tie sóla z 10 prešli ako druhé vozne na linku 2 a začali na 2 jazdiť dvojičky.
Režimku nemám, vlakom denne ani nechodím. Samozrejme keby som býval v Devínskej niekde pri trati a bolo by k dispozicií vačší počet vlak. spojov tak by som nad tým aj uvažoval.
Máš ty pocit, že kvôli Polusu musia jazdiť linky v intervaloch 2 minúty? Teraz je tam s tromi linkami po 12min interval 4 minúty, a dve linky po 8 minút dávajú tiež 4 minúty.
Tak to na tej 5 a 7 ,to by mohlo byť možno cez víkend, ale určite nie cez pracovný týždeň... Čím by si vykril špičky keď chodia do alebo zo školy školáci, teraz to je natrieskané jak hovado, a tolko vozov neni, aby v mohli chodiť na oplátku v krátkych intervaloch...
A nestačila by na Hl. stanicu len jedna linka? Premávala by po trase Hl. Stanica, Obchodná, Tunel, Nábrežie, Šafko, Kamenné nám., Špitálska, Vazovova, Radlinského, Hl. Stanica. Tak aby sa dalo z každej radiáli prestúpiť na linku na stanicu. Samozrejme by musela mať hustejšie intervali. Ale bolo by potrebné pre prestupujúcich z Rače presunúť zastávku na Radlinského ulici za križovatku Vazovova/Radlinského, aby s tými piatimi kuframi nemuseli ísť veľa peši.
Hmm, ktovie možno, to by chcelo dosť veľkú pravidelnost a presnosť odchodov elín. V podstate už teraz tam chodí dosť liniek. Podla mna by sa to dalo nejak vyregulovať podobným systémom aké býva v metre.
To som netvrdil, ale ísť 83jkou na stanicu alebo k SAV je výhodnejšie o dosť, vždy som takto chodil.
Ked som navrhoval zo Stupavy vlak obchádzkou mi to všetci obrblali a teraz ked sa jedná o ešte vačšiu obchádzku popri nábreží a cez celé centum, tak toto sa preferuje.
Kakke