2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?
Tam vidím ako jediné riešenie to, čo vravíš, do Rače len jeden pruh. Na Radlinského tým pádom zrušený IAD pruh na koľajniciach, môže ho však nahradiť dlhší BUS pruh, využiteľný pre 39.
Ono s tymi kompenzaciami je to daleko komplikovanejsie - napr. vlaky Banska Bystrica - Bratislava vozia ceske "plechovky" a (teraz neviem ci aj v tomto grafikone) zo ZA do KE jazdia ceske "banany". A takisto sa nejako kompenzuju vozne, v tomto grafikone napr. obsluhuju zrychlene vlaky Zilina - B. Bystrica (-Zvolen) vozne CD.
Chápem aj tvoju opatrnosť, no IADčkárov nejde donekonečná podporovať. Jedine tak ich prinúti situácia sa zamyslieť ak budú mať rovnocenného konkurenta, ktorý bude mať svoju cestu a oni svoju. Fight fire with fire - čiže budú nakopení vo svojich vlastných IAD pruhoch a električka vo svojom a budú mať celého automobilizmu po krk...
Žiadna ulice kde sa IADčkári navykli jazdiť v dvoch pruhoch na to nie je vhodná a už vôbec to nie je vhodné pre preferencie uchádzačov o posty na magistráte a ostatných orgánoch...
Pre zaujímavosť: Firma Inprop, dcérska spoločnosť českej Chaps, od 1.1. výrazne zmenila ceny aplikácie Cestovné poriadky. Pôvodnú cenu 1071 Sk s DPH, ktorá bola vo výraznom nepomere k českým 350 Kč za rovnaký produkt Chapsu (dokonca bohatší, čo sa týka počtu databáz i množstva dát), nahradila cena 15 €, čo je už celkom porovnateľné a prijateľné.
Napr. dostatočne širokým chodníkom, kde by tá sanitka mohla stáť. A nejde len o sanitku, ale napr. aj také sťahovanie, odvoz smetí, v prípade rekonštrukcie domu aj stavebné mechanizmy... a pod. Nemám nič proti električke vedenej po okrajoch komunikácie, ale zrovna Štefánikovu nepovažujem ako vhodnú ulicu na to.
Linka 206 nikdy po Štefanovičovej nechodila. Chodila tadiaľ linka 13 (v úseku Mýtna-Žilinská) a linka 12 (jednosmerne v úseku Leškova-Predstaničné nám. - otočka okolo bloku). Úsek medzi Žilinskou a Leškovou bol len manipulačnou traťou. Trať zanikla v rokoch 1976-77 (1976 zrušená 12, 1977 13 preložená popred technickú knižnicu).
Taký dlhý článok a taká zanedbateľná hodnota. Skôr by sa to malo volať "Vybrané štatistiky". Ak chceli páni hovoriť o nejakých problémoch, mali by ich jasnejšie pomenovať a aj načrtnúť nejaký návrh riešení.
ivanbuto
2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?