Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #121770:
Ja som ale nikde nepovedal,že 206 a 212 chodili cez Štefanovičovu, len som to zle sformuloval, vypadlo mi, že tam kedysi chodili trolejbusy, tie s číslovaním 200 však toho nedožili, to ešte za čias 11-... Tak tupý niesom ?
Reply on: Emo #121730:
ak si dobre pamätám, pôvodne to bolo tuším 10 či 11 (som sa aj čudoval, že trať Einsteinova - Aupark sa dá stihnúť za 0 minút), neskôr 14...
Reply on: intony #121742:

2. OK.
3. A to by bolo načo dobré? Už ak by sa na Štefánikovej nanovo stavala električka, tak snáď nebudeme na koľaje púšťať autá. (Mimochodom, chcem vidieť náš DPB, ako by zrealizoval električkovú trať pojazdnú pre trolejbusy, konkrétne otázka trakčného vedenia.)
4. Hm, ešte pred nedávnom som tento argument od teba nepočul, ale to je OK, ľudia a ich názory sa vyvíjajú. Pokiaľ viem, jeden z argumentov pre petržalskú električku bol, že bude pokračovať ďalej do centra (Špitálska, atď.), teda predsa len bude znamenať viac ako 95.
Ale iste, argument je to dobrý, a spojenie cez Štefánikovu má aj historické korene. Otázka: Ako absencia tohto spojenia ovplyvňuje tvoj názor na petržalskú električku?
5. Električka už má byť aj na Svätoplukovej? Ďalej nekomentujem.
?
Reply on: Ike #121739:
Tam vidím ako jediné riešenie to, čo vravíš, do Rače len jeden pruh. Na Radlinského tým pádom zrušený IAD pruh na koľajniciach, môže ho však nahradiť dlhší BUS pruh, využiteľný pre 39.
Reply on: Majo #121779:
A aké výkony robí Zločinecká v ČR, že nám ČD vozidlá robia toľké výkony?
Reply on: AAA #121778:
Ono s tymi kompenzaciami je to daleko komplikovanejsie - napr. vlaky Banska Bystrica - Bratislava vozia ceske "plechovky" a (teraz neviem ci aj v tomto grafikone) zo ZA do KE jazdia ceske "banany". A takisto sa nejako kompenzuju vozne, v tomto grafikone napr. obsluhuju zrychlene vlaky Zilina - B. Bystrica (-Zvolen) vozne CD.
Reply on: Martin Fundárek #121773:
A to naša Zločinecká robí gorilami toľko výkonov na ČD, že sa to komepnzuje tým, že vlaky ČD premávajú na celej jednej trati ŽSR?
Reply on: Valec #121771:
Chápem aj tvoju opatrnosť, no IADčkárov nejde donekonečná podporovať. Jedine tak ich prinúti situácia sa zamyslieť ak budú mať rovnocenného konkurenta, ktorý bude mať svoju cestu a oni svoju. Fight fire with fire - čiže budú nakopení vo svojich vlastných IAD pruhoch a električka vo svojom a budú mať celého automobilizmu po krk...
Reply on: Martin Fundárek #121773:
Zohor - Záhorská Ves
Reply on: Valec #121771:
Žiadna ulice kde sa IADčkári navykli jazdiť v dvoch pruhoch na to nie je vhodná a už vôbec to nie je vhodné pre preferencie uchádzačov o posty na magistráte a ostatných orgánoch...
Reply on: Martin Fundárek #121773:
Dik 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #121765:
Ak myslí motorák na trati Kúty-Skalica, tú zabezpečujú vozidlá ČD. A jeden osobák ráno ide aj z Malaciek.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Pre zaujímavosť: Firma Inprop, dcérska spoločnosť českej Chaps, od 1.1. výrazne zmenila ceny aplikácie Cestovné poriadky. Pôvodnú cenu 1071 Sk s DPH, ktorá bola vo výraznom nepomere k českým 350 Kč za rovnaký produkt Chapsu (dokonca bohatší, čo sa týka počtu databáz i množstva dát), nahradila cena 15 €, čo je už celkom porovnateľné a prijateľné.
Reply on: Kakke #121762:
Napr. dostatočne širokým chodníkom, kde by tá sanitka mohla stáť. A nejde len o sanitku, ale napr. aj také sťahovanie, odvoz smetí, v prípade rekonštrukcie domu aj stavebné mechanizmy... a pod. Nemám nič proti električke vedenej po okrajoch komunikácie, ale zrovna Štefánikovu nepovažujem ako vhodnú ulicu na to.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kakke #121711:
Linka 206 nikdy po Štefanovičovej nechodila. Chodila tadiaľ linka 13 (v úseku Mýtna-Žilinská) a linka 12 (jednosmerne v úseku Leškova-Predstaničné nám. - otočka okolo bloku). Úsek medzi Žilinskou a Leškovou bol len manipulačnou traťou. Trať zanikla v rokoch 1976-77 (1976 zrušená 12, 1977 13 preložená popred technickú knižnicu).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: wizard112 #121680:
Taký dlhý článok a taká zanedbateľná hodnota. Skôr by sa to malo volať "Vybrané štatistiky". Ak chceli páni hovoriť o nejakých problémoch, mali by ich jasnejšie pomenovať a aj načrtnúť nejaký návrh riešení.
Reply on: Kakke #121767:
A ty kde zijes? Ved "Byt Bratislavcanmi nas bavi!"
Reply on: 810zssk #121764:
Inak státie v koľajovej trati sa nepokutuje? Resp. niesú za to nejaké sankcie?
Reply on: 810zssk #121765:
Ja som to tam nalepil - fakt len irónia. Nech je sranda, keď tu najbližšie roky nič také nehrozí. ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.