Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #121763:
A netusis ako sa to tam dostalo? ?
Reply on: Kakke #121761:
Nevravim ze je to pohroma, ale nie je pravda ze keby tam bola elektricka tak problemy nie su.
Reply on: 810zssk #121753:
Keď sme už pri IDS; náš záhorský motorák má na dverách zvnútra vycapenú nálepku "S2 - IDS JMK". Aká to irónia...
Reply on: Valec #121760:
Ako to potom riešia tam kde je taká doprava ako bolo navrhnuté? Je to síce ľudský argument, ktorý však poväčšinu roka podporuje akurát IAD namiesto MHD.
Reply on: 810zssk #121756:
ja tadiaľ chodím, nie je to taká pohroma ako vykresľuješ ale je pravda, že napr. ráno keď dovážaujú tovar pred 9 a 10, tak je to tam holubník ? dakedy sa nájde umelec čo zaparkuje tak, že električka ledva prejde alebo si počká... jeden pán raz tak v 13 začal tak intenzívne nadávať na toho šoféra, že som podľahol dojmu ako keby som za to mohol ja ?
Reply on: Ike #121755:
Hej, hej. A keď príde sanitka po nejakú starú babku (ktorú budú v byte pol hodinu kriesiť), tak buď odpíše električkovú dopravu alebo zastaví v strede ulice. ?
Reply on: Ike #121755:
Čím sa toho viac napojí na električku, tak tým lepšie (samozrejme nie električková extáza a napojiť aj nemôžné, to nie!). Potom inak kde už budú električky tak väčšinou nasleduje krok minimalizovania súbehu autobusových liniek s električkovými, aj v BA také dačo nastalo viď 101,105,106 a 115... takže tam by stačila trať nejak oddelená od vozovky a autobusy by robili len doplnky kdesi ako DNV - Devín - Nový most, v rámci Petržalky a cez Prístavný most, Rača - Východné / Na Pantoch - Vajnory - Zlaté piesky - Ružinov - Vrakuňa - P.Biskupice, Lamač - Dúbravka - DNV a plus dáke lokality ako robia 41,44, 51, 57, 77, 79 a 151.
Reply on: Ike #121755:
To nie je intonyho idea, tak to funguje na niektorých uliciach aj vo Viedni, napríklad na Ringu. Ale však o tom vieš ?
Reply on: 810zssk #121756:
tak hej... ale ked to porovnas so sancovou? ?
Reply on: Ike #121755:
"to ze by sli elektricky v buspruhoh by aj zabezpecilo, ze tam nebudu parkovat vsakovaky tuaregovia" - Ty si davno nebol na Obchodnej... a to je to este aj pesia zona..
Reply on: Kakke #121754:
so stefanikovou a jednosmernym okruhom je to dost dobry napad... ak by sme zakomponovali intonyho ideu ze elektricky by sli po okrajoch vozovky, tak by to bolo podal mna pekne realizovatelne... to ze by sli elektricky v buspruhoh by aj zabezpecilo, ze tam nebudu parkovat vsakovaky tuaregovia 🙂
Reply on: intony #121742:

1)Si predstav tie električkové linky cez Štefánikovu cez Nám. SNP a ďalej cez Dunajskú po trase 202 a druhá cez Starý most po trase 95 (samozrejme medzi Technopolom a Vlasteneckým nám. vedená cca popri Chorvátskom ramene). Ak by sa ozaj pristúpilo na ten jednosmerný okruh, tak by som uvažoval aj o električke na Šancovej, čo znie určite blbo teraz ale je to predsa frekventovaná komunikácia a keď by tadiaľ mohol trolejbus premávať len jednosmerne, nebolo by to ono. Avšak pri zrušení trate cez Štefanovičovu a nahradenie trolejbusmi až na Odborárske nám. by to nemusela byť zlá vec. Autobusy a trolejbusy by v tom okruhu nejazdili, a doprava by sa tam robila električkou, ktorá by jazdila narozdiel od IAD obojsmerne a nedotýkali by sa jej ani zápchy ?

2)Keby bola električka z Petržalky tak by Nový most využívali akurát ľudia ktorí bývajú po trasách 80 a 93. Linky idúce cez Nový most majú to mínus, že zastavujú až na Zochovej alebo končia pod mostom a nepokračujú ďalej. Električka cez Starý most zastaví v podstate hneď pri brehu na Šafku a pokračuje ďalej do centra kam autobusy zo Zochovej nemôžu ísť. Na Zochovej je aj prestup z električky na autobusy idúce smerom von z mesta problematický trochu.
Reply on: Kakke #121752:
Vacsinu vykonov v BSK zabezpecuje SL tak nevidim problem. Aj v okoli Brna su myslim nejake nezaintegrovane linky.. Este co sa tyka IDS JMK - nefunguje tam nahodou ten system, ze sa dopravca vybera v sutazi (co ma byt casom aj v BID)?
Reply on: Emo #121729:
Lenže BID to nie je jeden dopravca MHD, jedna SAD a jedna železničná spoločnosť... Do BID by mali zapadať všetcia dopravcovia účinkujúci na území daného kraja. Teda ak sem zasahujú linky SAD TT a SAD DS, tak by aj tieto linky mali byť zapracované do tarifného systému a systému označovania liniek, pokiaľ viem, tak v IDSJMK, je tak integrovaných čo najviac dopravcov (nedovolím si tvrdiť, že všetcia). Tak tie nočáky by mohla robiť aj SADDS po dohode s BSK, ak by na tom bol obojstranný záujem to začleniť.
Reply on: Ike #121747:
Tiež ma to napadlo ?
Reply on: Valec #121749:
Pisalo sa to tu.. a nie kazdy si vsimol ze to zmizlo 😉
Reply on: zvedavec #121738:
A kde to tu píšu? ?

Re #121748 Ámos: "z vtedy ked som videl salinu zmiznut pod zem som si uvedomil, ze tam je!"

A keby si ju nevidel zmiznúť, tak ani nevieš že tam je a tým pádom ju ani nevyužiješ. Tým chcem povedať, že všade kde je to možné radšej pod zem IAD ako električku. Ale nie na Račku, tu by to naozaj bolo lepšie opačne.
Reply on: Solider #121745:
vsimni si podjazd pre auta na hodzku a najdi foto podjazdu pre saliny na Sudtiroler platz vo Viedni. Az vtedy ked som videl salinu zmiznut pod zem som si uvedomil, ze tam je! Nestavajme dalsie opachy v centre Bratislavy.
Reply on: Solider #121745:
to by bolo komplikovanejsie a financne narocnejsie riesenie s rovnakym vysledkom ?

Elektrickova trat totiz tvori priamku a mozno ju hocikedy "ponorit" a "vynorit"... cesty tvoria zhluk krizovatiek zo 6 roznych smerov... toto vsetko by muselo ist pod zem respektujuc stupen klesania a stupania...
Reply on: Solider #121745:
Dovod? Podjazd pre elektricky s podzemnym nastupistom a vychodmi na vsetky strany zaberie ovela menej priestoru. Pre IAD ostane Racko nadalej bodom, ktory ju bude spomalovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.