Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #121622:
"áno, z Bulíkovej je to podľa CP 16 minút, pri 15min. lístku je to fasa..."

Na 15 min. lístok mám tiež svoj názor... ?
Reply on: Ámos #121600:
Šamorín má spojenie s Bratislavou aj cez deň a nikomu to nevadí. Harmónia je časť Modry a tá obsluhovaná je. Lozorno je na trase medzi Stupavou a Jablonovým, akurát v tej mapke nie je zaznačené.
Reply on: ivanbuto #121722:
Ok, dnes to snáď stihnem ešte musím padať.
Reply on: ivanbuto #121723:
A pri 78 asi aj o poobedňajšej, keď tam sa šlo z 10 min na 12. Okrem toho v CP linky 70 je oproti roku 2006 predĺženie jedného kola o 6min a tam nastala redukcia intervalu len počas sedla, čo nie je tak blbé ako u 78 počas špičky.
Reply on: Valec #121719:
blbost, minimalne zakladne pravidlo prieskumov - neobmedzovat sposob, akym sa ludia mozu vyjadrit, lebo robis prieskum nie celej spolocnosti, ale len jej urcitej podmnoziny (konkretne v tomto pripade sa anketa tyka len pouzivatelov internetu, ktori poznaju imhd.sk
Reply on: Valec #121719:
kto chce z ankiet vyvodzovat sudy, by si mal pozriet posledny cenzus obv. Bratislavy. Na zaklade neho oslovit aspon 1000 ludi a im polozit otazky. Samozrejme nie otazky sposobom, aby som si zabezpecil odpoved, ktoru chcem pocut.
Reply on: Ámos #121707:
povedz mi kedy v priebehu poslednych 10 rokov vydrzal sneh na ceste dlhsie ako 1-2dni?
mimochodom rovnako "nezjazdne" su potom aj ine cesty, ako napr medzi grobmi, medzi Ivankou a Bernolakovom, alebo napr aj medzi DNV a Lamacom

Re #121708 Ámos: je to cesta III. triedy, cesty II. triedy nemaju 6-ciferne oznacenie, ale troj

Re #121706 Ámos: asi to bude tym, ze je to rekreacna oblast... nocak by som tam dal na telefonicku objednavku, kedze tam ludia chodia vacsinou prespavat a nasledne rano idu domov...
Reply on: Kakke #121709:
Ešte raz, rozpor nie je, hovoríme o rannej špičke.
Reply on: Kakke #121711:
Obrázok môžeš poslať aj mailom. ?
Reply on: luky133 #121499:
už asi dostali nové bloèky 😉 v èase s dvojitou možnosťou platby ich nemali ?

Re #121534 luky133: ak ma pamäť neklame, pri prezentovaní projektu eliny v médiách + pri zmenách 09/2005 tvrdili, že zrušia 95ku, keïže má identickú trasu...

Re #121571 ivanbuto: bus by nezvládol ísť po elektrièkovej trati?

Re #121625 Ámos: smajla si nevidel? 😉 btw. 68 je expres, 96tka pôvodne ani nemala od 09 existovať. 68 sa predåžila pri rovnakých koneèných a tuším aj int., 96tke by urèite pri int 20 predåženie o zachádzku, ktorou jazdila pôvodne + ide o linku do shopping centra, èiže by to bolo možno aj výhodnejšie pre ikeu, nevadilo. ïalej z Bosákovej 2 linky smer Baumax(napojenie na 7x linky), žiadna smer apollo, z šustekova/bulíkova(+euba) 2 linky apollo, žiadna smer baumaxovka... + samozrejme netreba zabúdať na klasické búraèky na prístavnom, keï 96 bude musieť ísť po apolle a nebude mať kadia¾ odboèiť na bosákovu a pôjde opäť tradiène... toť, kde je logika?
Reply on: Valec #121719:
Ono ten prieskum ešte nezahŕňa tých čo na ankety rezignovali, čiže výsledok do veľkej miery závisí aj od záujmu hlasovať. Určite dosť ľudí napadne otázka "Načo hlasovať, keď mesto s niečím pohne až tesne pred voľbami a potom si dáva zas na čas a medzičasom sú naše názory irelevantné?!" Tak nejak to beriem aj ja a málokedy hlasujem, keď viem, že pred voľbami sa veci hýbu a vždy počúvam ako potrebujú čas ďaľšie volebné obdobie aby mohli pokračovať.
Reply on: NN #121716:
Dovolím si nesúhlasiť. Server je iMHD je na verejnosti dosť známy na to, aby do ankety hlasovali rôzne skupiny obyvateľov. Je pravda, že do ankety hlasuje aj početná skupina skalných návštevníkov, ich počet hlasov však podľa výskytu na diskusných fórach možno odhadnúť na max. 10%.
Osobne považujem túto anketu za tak dôveryhodnú, ako akúkoľvek inú v mediách prezentovanú (obzvlášť ankety Koho by ste volili?). Koniec koncov aj príspevok pánov z Prírodovedeckej fakulty UK, na ktorý je odkaz o pár riadkov nižšie, sa odvoláva na ankety z iMHD.
Reply on: Ámos #121708:
ved hej, preto neviem, co riesis!
Cesta medzi labom a vysokou je prejazdna a dokonca tu premava zmluvny autobus (predpokladam, ze cez den). Zo zohoru dokonca 2 cesty, ak by sa ti nepacila ta miestna, tak tu mas cestu 3.triedy
Reply on: NN #121716:
? plny suhlas
dost hlupy clanok dnes robit na zaklade nejakej totalne neobjektivnej ankety z IMHD nejake zavery, su v nej snad zastupene proporcionalne vsetky skupiny cestujuce MHD alebo len ludia ktori zavitali na tuto stranku z ktorych vacsina ma elektricenky kedze skor ludia s jednorazovym listkom ani nemaju potuchy o tejto stranke... keby ste chceli vediet o kolko ludom realne zdrazelo cestovne tak musi nejaka agentura ci SSU spravit prieskum kde budu vsetky skupiny, tato anketa akurat vypoveda ze cestovne zdrazelo pre 43% navstevnikov IMHD, realne cisla budu daleko horsie kedze IMHD navstevuju ludia s vacsim prehladom ako usetrit takze ked na IMHD zdrazelo cestovne 43% navstevnikom, realny stav bude aspon tak 60%
Reply on: ivanbuto #121699:
Tak nie nadarmo sme s kámošom kedysi hovorili linke 78 "výlet po zápchach". Ešte v roku 2002 sa stávalo, že došli behom 8 minút (interval) aj 4 spoje 78 ? našťastie teraz to nie je také, teda aspoň v smere do Petržalky, to ako prichádzajú spoje 78 na Dolné hony neviem posúdiť. Aspoň, že zriadili linku 178, ktorá nabáda ľudí aby chodili električkami pri ceste do centra. Spomínam si, že pri ceste na zimnú službu na Astronomickú mi na Trnavskom mýte ušla 78, tak som šiel na električku ktorá šla o 2 minúty a boli sme tam skôr o 6 minút, pričom podľa CP tam má električka byť skôr len o 2 minúty.
Reply on: ivanbuto #121696:
Ten terminál tam ostáva problém že či by sa dal spraviť aj pri Cintoríne (neviem koľko nástupíšť a miesta by bolo treba pre autobusy SAD+trolejbusy), alebo by tam mohol byť terminál len trolejbus (Mierová - Dolné hony)+ električka a nižšie, už v Biskupiciach by bol terminál električka + SAD pre oblasť 600 a 700. Tak by SADkári nemuseli behať na Nivy a trčať v zápchach a električka by ľudí pozbierala a odviezla do centra. Jediná linka čo by ostala na Gagarinovej by bola 75 a električka. Jasné, že vybudovanie toho je problém ale to je tak vždy v Bratislave. Vôbec nie je problém predať pozemky a vpustiť na ne investorov ako divé psy nech si tam robia čo chcú. Terminál si vyžaduje len plošnú úpravu parkovacie plochy pre IAD+MHD+SAD a potom nejakú budovu (čakáreň, stánky, socíky pre šoférov). Samozrejme, že o tomto by som hovoril, až keby bola daná trať električky minimálne na pláne a neskôr aj v reále aspoň pri cintoríne Ružinov.
Reply on: Yzerman22 #121688:
Ja sa o 23 neviem vyjadriť, lebo som ju videl v živote len na fotkách... no mňa pri porovnávaní CP zarazila dosť linka 26, kde v roku 26 trval celý okruh 23 minút a teraz to je 30 minút! To jedno meranie robili na tých papierových hodinách určite. V rokiu 2006 pozerám úsek Pri kríži - VW za 5 min a teraz to je 8minút...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.