Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #119241:
V 16.minutu nebude, lebo nebude prestup a cestakom bude zavazne stanovene kam listok plati.
Reply on: ufo #119233:
Minimalizacia sedych pasazierov.
Reply on: S499.1023 #119239:
A pri 15 minútovom toto nebude v 16. minútu?
V druhom spoji (po prestúpení) - tam sa niekomu uznalo niekedy meškanie?
Neviem, či to stojí DPB za to, dohadovať sa teraz s ľudom zvyknutým 8 rokov na prestupnú tarifu, že máme už znova aj neprestupné lístky.
Ten návrh mi príde trochu modrogumný, mať len hodinový lístok.
Keby DPB spravil len 15 minútový lístok a 60 minútový, beriem to ako krok vpred - zjednodušenie tarifu. Ale toto, čo sa prichystalo je krok do boku. Aj zjednodušenie aj skomplikovanie.
Reply on: S499.1023 #119236:
No kedysi sa robili také strašné tajnosti okolo výmenného systému pri modernizácii K2 na K2S a nové vozidlo na papieroch starého je už legálne?
Reply on: ufo #119233:
Že by z toho mal to, že ubudne dohadovanie revízorov s cerstujúcimi v 11. minútu a v druhom spoji, či to šlo alebo nešlo podľa grafikonu stihnúť?
Inak ja by som to s ohľadom na tunajšie reakcie (kde sa dajú predsa len očakávať ľudia s trošku väčšími a hlbšími znalosťami o MHD) vyriešil tak, že by som ten lístok zrušil a nechal proste ten hodinový prestupný ako základný. Boli by ste spokojní?
Reply on: Majo #119235:
To máš potvrdené kým (že ostane v OV)? Síce by to zodpovedalo obrazu Ostravy, ktorá súťaží s Brnom v počte prevádzkovaných typov ale myslel som, že na trolejbusovej prevádzke nie sú takí vyšinutí. No, možno to z väčšej časti zaplatil Cegelec...
Reply on: Majo #119231:
Ostrava žiadny nekúpila. V Ostrave prebiehajú skúšky, keďže v Dolných Libchavách zatiaľ trolejbusdovú DKD (dedinskú kusovú dopravu) nezaviedli.
Reply on: Majo #119229:
A čo na tom? Na tom nie je nič nelegálneho.
Reply on: I2i50 #119232:
Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
Reply on: ufo #119233:
toto stale hovorim, keby z toho DPB mal profit, nepoviem pol slova... ale dokopy z toho nic nema a je to zbytocna buzeracia cestujucich
Reply on: 810zssk #119228:
A ake to má výhody pre DPB, že je ten lístok neprestupný?
Som myslel, že chcú viac zarobiť, ale keď len pol percenta cestujúcich by to využilo...?

Ja osobne málokedy cestujem viac ako 15 minút, no prestupujem stále.
Reply on: Majo #119231:
? ČOŽE??? Koľko?
Reply on: I2i50 #119230:
Ostrava.
Reply on: doktor54321 #119214:
? ? ? Náhodou sa nevie či sa už niekto obetoval a kúpil to?
Reply on: Ámos #119224:
Wow, teda na plnú hubu povedať do novín, že z toho vozidla naozaj zostáva len pôvodný TP, tak to už hej... ?
Reply on: stevo #119206:
"Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system" - Stale ho tu mame a nikto ho nerusi. To iba isty Stevo ma dojem ze jednym listkom ktory je neprestupny (co tam po tom ze prestup by stihlo pol percenta uzivatelov MHD) sa rusi prestupnost.
Reply on: Ámos #119224:
Reci, reci..
Reply on: Ámos #119224:
Pekne plany. Ambiciozne. Drzim palce. Nech aspon v Bratislave maju elektricky buducnost.
Reply on: Ámos #119224:
soory nemala byt reakcia na maja, ja sa tak len prihlasujem ? je to jednoduchie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.