praveze z celej zmeny ma DPB profit. Rusi najpredavanejsie listky a ako zakladny (funkcne, nie papierovo) sa ponuka ten najdrahsi.
Okrem financneho profitu je tu aj znacne zjednodusenie tarify. 15 minutovy je len na kratke cesty jednou linkou. Vid #119239
30 minutovi listok sa rusi, pretoze cestovne poriadky DPB nezodpovedaju realite? podla mna by na sude niekto kto cestoval 35 minut s prestupom s 30 minutovym listkom len pretoze DPB nedodrzal grafikov vyhral.
ale toto sa moze stat rovnako aj pri 30 (do 1.1.) a pri 60 min
ja som cestovaval do skoly na polhodinovy DNV-Botanicka na 30 minutovy a v priemere to trvalo 29 minut... pokaslali Molecku, spravili Kuklovsku a megapreferenciu a napriek tomu ze CP sa nezmenil, cesta zacala trvat 35 minut...
a neboj, dalsi listok som si necvikal bol som pripraveny sa hadat ?
A pri 15 minútovom toto nebude v 16. minútu?
V druhom spoji (po prestúpení) - tam sa niekomu uznalo niekedy meškanie?
Neviem, či to stojí DPB za to, dohadovať sa teraz s ľudom zvyknutým 8 rokov na prestupnú tarifu, že máme už znova aj neprestupné lístky.
Ten návrh mi príde trochu modrogumný, mať len hodinový lístok.
Keby DPB spravil len 15 minútový lístok a 60 minútový, beriem to ako krok vpred - zjednodušenie tarifu. Ale toto, čo sa prichystalo je krok do boku. Aj zjednodušenie aj skomplikovanie.
Že by z toho mal to, že ubudne dohadovanie revízorov s cerstujúcimi v 11. minútu a v druhom spoji, či to šlo alebo nešlo podľa grafikonu stihnúť?
Inak ja by som to s ohľadom na tunajšie reakcie (kde sa dajú predsa len očakávať ľudia s trošku väčšími a hlbšími znalosťami o MHD) vyriešil tak, že by som ten lístok zrušil a nechal proste ten hodinový prestupný ako základný. Boli by ste spokojní?
To máš potvrdené kým (že ostane v OV)? Síce by to zodpovedalo obrazu Ostravy, ktorá súťaží s Brnom v počte prevádzkovaných typov ale myslel som, že na trolejbusovej prevádzke nie sú takí vyšinutí. No, možno to z väčšej časti zaplatil Cegelec...
Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
ufo
V druhom spoji (po prestúpení) - tam sa niekomu uznalo niekedy meškanie?
Neviem, či to stojí DPB za to, dohadovať sa teraz s ľudom zvyknutým 8 rokov na prestupnú tarifu, že máme už znova aj neprestupné lístky.
Ten návrh mi príde trochu modrogumný, mať len hodinový lístok.
Keby DPB spravil len 15 minútový lístok a 60 minútový, beriem to ako krok vpred - zjednodušenie tarifu. Ale toto, čo sa prichystalo je krok do boku. Aj zjednodušenie aj skomplikovanie.