A pri 15 minútovom toto nebude v 16. minútu?
V druhom spoji (po prestúpení) - tam sa niekomu uznalo niekedy meškanie?
Neviem, či to stojí DPB za to, dohadovať sa teraz s ľudom zvyknutým 8 rokov na prestupnú tarifu, že máme už znova aj neprestupné lístky.
Ten návrh mi príde trochu modrogumný, mať len hodinový lístok.
Keby DPB spravil len 15 minútový lístok a 60 minútový, beriem to ako krok vpred - zjednodušenie tarifu. Ale toto, čo sa prichystalo je krok do boku. Aj zjednodušenie aj skomplikovanie.
Že by z toho mal to, že ubudne dohadovanie revízorov s cerstujúcimi v 11. minútu a v druhom spoji, či to šlo alebo nešlo podľa grafikonu stihnúť?
Inak ja by som to s ohľadom na tunajšie reakcie (kde sa dajú predsa len očakávať ľudia s trošku väčšími a hlbšími znalosťami o MHD) vyriešil tak, že by som ten lístok zrušil a nechal proste ten hodinový prestupný ako základný. Boli by ste spokojní?
To máš potvrdené kým (že ostane v OV)? Síce by to zodpovedalo obrazu Ostravy, ktorá súťaží s Brnom v počte prevádzkovaných typov ale myslel som, že na trolejbusovej prevádzke nie sú takí vyšinutí. No, možno to z väčšej časti zaplatil Cegelec...
Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
"Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system" - Stale ho tu mame a nikto ho nerusi. To iba isty Stevo ma dojem ze jednym listkom ktory je neprestupny (co tam po tom ze prestup by stihlo pol percenta uzivatelov MHD) sa rusi prestupnost.
S499.1023