A pri 15 minútovom toto nebude v 16. minútu?
V druhom spoji (po prestúpení) - tam sa niekomu uznalo niekedy meškanie?
Neviem, či to stojí DPB za to, dohadovať sa teraz s ľudom zvyknutým 8 rokov na prestupnú tarifu, že máme už znova aj neprestupné lístky.
Ten návrh mi príde trochu modrogumný, mať len hodinový lístok.
Keby DPB spravil len 15 minútový lístok a 60 minútový, beriem to ako krok vpred - zjednodušenie tarifu. Ale toto, čo sa prichystalo je krok do boku. Aj zjednodušenie aj skomplikovanie.
Že by z toho mal to, že ubudne dohadovanie revízorov s cerstujúcimi v 11. minútu a v druhom spoji, či to šlo alebo nešlo podľa grafikonu stihnúť?
Inak ja by som to s ohľadom na tunajšie reakcie (kde sa dajú predsa len očakávať ľudia s trošku väčšími a hlbšími znalosťami o MHD) vyriešil tak, že by som ten lístok zrušil a nechal proste ten hodinový prestupný ako základný. Boli by ste spokojní?
To máš potvrdené kým (že ostane v OV)? Síce by to zodpovedalo obrazu Ostravy, ktorá súťaží s Brnom v počte prevádzkovaných typov ale myslel som, že na trolejbusovej prevádzke nie sú takí vyšinutí. No, možno to z väčšej časti zaplatil Cegelec...
Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
"Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system" - Stale ho tu mame a nikto ho nerusi. To iba isty Stevo ma dojem ze jednym listkom ktory je neprestupny (co tam po tom ze prestup by stihlo pol percenta uzivatelov MHD) sa rusi prestupnost.