Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #118538:
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Reply on: Ámos #118535:
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Reply on: Ámos #118539:
To"ľahko" sú modrogumné fantázie. Tretí brzdový kotúč znamená nové nápravy, tlakotesnosť znamená zásadné úpravy skrine.
Reply on: Ámos #118539:
Tak hej je zmysluplná, ale na vlaky tu je napr. http://vlaky.net/online/diskusia/default.asp?lang=1 A toto je o MHD a vlaky mi tam moc nespadajú. No to je jedno čo už. ?
Reply on: Ámos #118523:
A ty vieš, aký je rozdiel medzi 471 a 671? Ostatných prosím, aby mu nenašepkávali.
Reply on: Ámos #118532:
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Reply on: Ámos #118519:
Ty si môžeš vybrať čo chceš. Ja by som si vyberal podľa pohodlia, čiže krabicu až na záver.
Reply on: S499.1023 #118533:
Tie posledne objednavky su na 160km/h ale tak aby sa dali lahko prerobit na 200km/h.

Re #118534 luky133: Konecne aspon trochu zmysluplna debata.
Reply on: Majo #118518:
Nasadenie 750+klasika je ale typická šotopožiadavka, to musím s Ámosom súhlasiť.
Reply on: Ámos #118512:
Nekafral by som do toho, čomu nerozumiem:
1) Gorilka nemôže ísť ani ZV-ZA. CHýbajú tam drôty.
2) Dezén 755 je otrasný a najmä vysoko nepraktický, o technike ani nehovoriac.
3) Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN.
Reply on: ufo #118511:
A aby som nezabudol - aký TIS kedy jazdil do Stralsundu?
Reply on: Majo #118531:
Ak kukneme na cenu K2S a novej elektricky, tak sa to stale oplaca.
V poslednom čase mám pocit, že nie som v diskusnom fóre o MHD v Bratislave, ale na diskusnom fóre o vlakoch... ?
Reply on: ufo #118511:
Móric nemá najmenší problém vyrobiť vozy na 200 km/h. Ale taký voz je výrazne drahší, bo tlakotesnosť.
Reply on: Majo #118529:
Mne byva znama v Kvetoslavove a o kapacitnych problemoch nehovori. Ale spytam sa, ked bude online.
K zeleznici sa vratil urcite aj preto, ze nikto nema nervy na tamojsie zapchy pri ceste do a z Bratislavy.

Inak rentabilite trati by urcite pomohli aj sprievodcovia. Uz sa mi niekolkokrat stalo, ze nebol ziaden a ak bol listky nekontroloval iba sa presiel po vlaku. Pri vecernych/nocnych spojoch ked si kupujes listok az vo vlaku, je to myslim velky problem.
Reply on: Ámos #118528:
Modernizácia sa vždy dá spraviť tak, aby vozidlo vyzeralo ako nové. Viď K2S. Ale podstatné je, či to za tú cenu stojí a či sa potom neoplatí kúpiť už naozaj nové vozidlo.
Reply on: Solider #118527:
niekedy ti nad tym hlava stoji, preco nieco podplatia a ine nie.
No 840 mohlo byt viac. Tender na 35 motorovych jednotiek za Dzurindovej vlady padol vdaka odhalenemu klientelizmu. Ci to bola skoda?! Pretunelovali sa inak...
Reply on: Ámos #118522:
A zase došli argumenty, takže hádžeš vinu na šotoušstvo? Ako Ti mám vysvetliť, aby si to pochopil, že vlaky nefotím? Ak, tak len pri nejakej akcii, ale v zásade fotím len MHD... Tie vozne som uviedol len ako príklad, čo by tam mohlo jazdiť, netvrdím, že všetky v jednej súprave. Šukafóny tam postačujúce určite nie sú. Mám napr. známeho čo každý piatok cestuje z BA do DS a v nedeľu naspäť a odvtedy, čo tam začal jazdiť Turancar za výhodnú cenu a rýchlo, presedlal z vlaku na autobus. Odkedy na ten "jeho" vlak začali zločinci opäť nasadzovať klasickú súpravu s Okuliarnikom, vrátil sa k železnici, aj keď je to o pár korún drahšie ako autobus. Ale je to pohodlné.
Reply on: Majo #118525:
Samozrejme, ze sa da. Vsetko sa da zmodernizovat. Aj nase T3P su modernizovane. Ale stale vyzeraju ako z roku 196x.
A to je to co cestujucemu vadi. Chce sa vozit moderne alebo mat aspon ten pocit.
Reply on: Ámos #118524:
Keby urobili opäť nejaký kamarátsky biznis, napríklad s 840, nevidím dôvod, prečo by ich nemohlo byť viac. Veď to vozidlo je nízkopodlažné aj po motorickej stránke vcelku dobré 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.