Reply on: Ámos #118517:
Nemám nič proti domácim firmám, božechráň. Ale kupoval by som ich produkty len vtedy, ak by zodpovedali narokom na modrnu zeleznicnu dopravu. Napr. za cenu tých 40 bagiet (či koľko ich je objednaných) mohla radšej ŽOS Vrútky vyrobiť ďalšie GTW 2/6 (840), príp. aj dlhšie GTW 4/8. Ale aby niekto platil ŽOS Zvolen za modernizáciu Okuliarnika len o 15 mil. menej ako za nákup nového Herkulesa, to je minimálne na hlavu postavené. Nový rušeň má predsa lepšie vlastnosti a vydrží dlhšie ako modernizovaný. A 10 ks 471 budeme mat aj my, vyhrali tender.
Ámos
Re #118496 S499.1023: JA som myslel ZV - ZA a gorilku. Aj ked neviem, ci tam niekedy jazdili. ?
Re #118497 Martin Fundárek: Preco nie?! Treba ju hned a okamzite postavit vedla 755! ?
(Stale nechapem, preco ten dizajn sa pri reko rusnov nepouziva. Voz z polovice 90tych rokov a vyzera stokrat lepsie ako Skoda 109E. A nech sa namna nikto nehneva, ale jej podobnost s Taurusom je viac ako napadna)
Re #118500 Majo: A co by si poslal na trat Bratislava - Komarno?
Zvalstne 813+913 sa vyraba od 2007. To je ten rok, co sa zastavil odliv (dakujem za opravu) cestujucich zo zeleznice ☺ a tento rok pocet stupol. Nechcem tym tvrdit, ze bagety vytrhli ZSSK z biedy ale ani tvoje tvrdenie nedokazes potvrdit!
Re #118504 S499.1023: Ked moze mat bustu Langoš, tak ju moze mat ja Husak. A raz ju bude mat aj Mečiar a nikto sa z toho neposerie. ? Bohuzial.