Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Nekafral by som do toho, čomu nerozumiem:
1) Gorilka nemôže ísť ani ZV-ZA. CHýbajú tam drôty.
2) Dezén 755 je otrasný a najmä vysoko nepraktický, o technike ani nehovoriac.
3) Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN.
Mne byva znama v Kvetoslavove a o kapacitnych problemoch nehovori. Ale spytam sa, ked bude online.
K zeleznici sa vratil urcite aj preto, ze nikto nema nervy na tamojsie zapchy pri ceste do a z Bratislavy.
Inak rentabilite trati by urcite pomohli aj sprievodcovia. Uz sa mi niekolkokrat stalo, ze nebol ziaden a ak bol listky nekontroloval iba sa presiel po vlaku. Pri vecernych/nocnych spojoch ked si kupujes listok az vo vlaku, je to myslim velky problem.
Modernizácia sa vždy dá spraviť tak, aby vozidlo vyzeralo ako nové. Viď K2S. Ale podstatné je, či to za tú cenu stojí a či sa potom neoplatí kúpiť už naozaj nové vozidlo.
niekedy ti nad tym hlava stoji, preco nieco podplatia a ine nie.
No 840 mohlo byt viac. Tender na 35 motorovych jednotiek za Dzurindovej vlady padol vdaka odhalenemu klientelizmu. Ci to bola skoda?! Pretunelovali sa inak...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
No 840 mohlo byt viac. Tender na 35 motorovych jednotiek za Dzurindovej vlady padol vdaka odhalenemu klientelizmu. Ci to bola skoda?! Pretunelovali sa inak...