A to nie sú voľnoosé tie čo má Rybák? Až tak sa do toho nevyznám, som elektrotechnik, nie strojár. Každopádne sa aj vďaka tým podvozkom v tom pohodne necestuje...
Ja by som ten rušeň zatracoval preto, že stačí pridať 15 melónov a máme nový Herkules od Siemensu s úplne inými parametrami.
(Inak mám okuliarniky rád, ale treba uvažovať efektívne do budúcnosti...)
Inak ten bocny transparent na IVECU sa endal spravit aby tam bolo len cislo linky a nie ten obdlznik?
ad nater... kombinacie sedej, ciernej bielej a cervenej tym minibusom fakt pristane... ale sprdznili to tymi logami ktore polepili dokolecka a napriek tomu ze globalne je autobus biely, loga su inverzne aj neiverzne + zvhrla verzia so sedym pozadim...
mozno by si sa cudoval. Podla kozenky a hluku to rozoznavaju a ja som to podla oznacenia napr. naucil aj kolegynu. Potom sme si neomylne vyberali len Bt.
Re #118472 aquila: Filialka ide z Kohezneho fondu, ten je aj pre BA. Inak s 1. vetou suhlas.
A k poslednej vete: ano, je to smutne. No zial sme na Slovensku.
Jurko, prvy bol samozrejme odliv (mimochodom, pise sa s makkym i) cestujucich, ale zeleznice ho nasadenim bagiet a inych sukafonov len zvacsili. Aj som milionkrat isiel sukafonom trat (B. Bystrica) - Cervena Skala - Margecany (aj ked nie celu, ale po usekoch pocas dovolenky) a pohodlne som sa teda rozhodne necitil. Ale urcite som sa citil prijemnejsie ako vtedy, ked som pocas tohto leta v 011 stal zo Zvolena do Lucenca, kedze suprava kapacitne akosi nepostacovala. A tam prestup na dalsi sukafon do Jesenskeho a tam na dalsi do Rimavskej Soboty. Najblizsie sa na to vykaslem a pojdem autobusom. Alebo odporucam Ti napr. previezt sa sukafonom z Komarna do Bratislavy, absolvoval som jednu takuto trojhodinovu jazdu a stacilo mi na cely zivot.
Gorilku by som si na Horehroni vyfotil asi tazko, kedze (ak nahodou nevies) rusen zavislej trakcie dokaze samostatne jazdit len pod dratmi. Nehovoriac o tom, ze zeleznicu fotim len vynimocne. Ale to je typicke pre Teba, ak ma niekto iny nazor ako Ty, spravit z neho absolutneho sotousa a vsetko zle hadzat na sotousov.
http://bratislava.sme.sk/c/4216793/posudia-rentabilnost-novej-zeleznice.html
"„Ide o stavbu trate, ktorá spojí Predmestie s Filiálkou. Železnice ako investor teraz posunú dokumentáciu na štátnu expertízu, tá posúdi náklady a rentabilnosť stavby,“ povedala Petra Pauerová z Dopravoprojektu"
Hmm, ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami...
"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?
Priciny odlyvu su inde a nie vozenie sa v akvariach.
Raz som si dal jazdu z Košic, cez Margecany, Červenu Skalu do Bystrice a Bratislavy a vyse dvoch hodin 81X medzi Margecanmi a Cervenou Skalou vobec neboli unavne. Jedine co bolo unavne je, ze trasu Margecany - BB nesiel vlak v kuse a clovek musel prestupovat na Cervenej Skale.
Jedine co ta podla mna mrzi, ze si nemozes na peknych usekoch odfotit gorilku ale len bagetku.
S499.1023