Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #118488:
Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Reply on: Ámos #118479:
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11019225&p1=51337#mesg19

19. Euro zdvihlo ceny lístkov v doprave
20. Za jazdu "na čierno" zaplatíte viac
Reply on: S499.1023 #118485:
Aaha, teraz som to kukol. Tak oni zrejme mysleli, ze na trati BA- BB miesto trojhodinoveho bude dvojhodinovy a trva dlhsie.

S tymi pripojmi mas pravdu. Ono vsetci vieme, ze ZSSK je proste na hovno. Hadam nieco zmeni ked regionalne vlaky prejdu pod samospravne kraje.
Stale verim, ze BID spustia a ze to ukaze smer ktorym sa da ist a ktory bude uspesny a potom sa pripoja aj ostatny. Dufam.
Reply on: Ámos #118482:
jaaaj uz rozumiem... polopatisticky ze vlaky medzi TT a BA nebudu mat SADisticky interval, ale budu mat napr
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?

dakujem 🙂
Reply on: Ámos #118480:
Až na to, že tam ten takt je už roky rokúce ale nejako zabúdajú na jeho rozširovanie. A nehovoriac o tom, že ak je takt diaľkových vlakov a už nie je na prípojných tratiach, tak prípoje vychádzajú "ako to vyšlo".
Reply on: Ámos #118480:
Len je trochu paradoxom ze pri dialkovych vlakoch ho zavadzaju, ale pri regionalnych (kde je jeho zmysel vacsi) nie.
Reply on: Ike #118481:
Interval 😉
Reply on: Ike #118481:
takt je preneseny z hudby. Mas 2/4 takt tak to znamena, ze v tychto intervaloch mas udany rytmus. A tak je to aj s vlakom. Presnych intervaloch kazdu ti ide vlak do rovnakej relacie.
Takt je presne to iste ako v MHD pravidelny interval kazdu hodinu.
Reply on: Ámos #118480:
mozete mi vysvetlit, co je to ten "takt"? ?
Prave bolo na TA3, ze ZSSK zavadza s novym cestovnym poriadkom pravidelny dvojhodinovy takt pre rychliky medzi BA - ZA - KE a BA - ZV - BB.
Tak predsalen vedia co to je. Mozno od buduceho pribudnu dalsie relacie s taktom ?
Reply on: Majo #118477:
otazka je, ci ten vlak na danej relacii kapacitne stacil alebo nestacil. Nie, ze tam nesla nejaka gorila s piatimi Bhckami zavesenymi alebo co ja viem co tam bezne jazdi a v kazdom sedelo 5 ludi.
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.
Reply on: Majo #118477:
Súhlasím s tebou. Silou mocou to dávajú tam, kde bežne jazdievali Bdtmee a teraz tam idú 2x bagety. To podľa mňa nestačí.
Reply on: Solider #118468:
Bageta je síce vydarená, ale tak pre trať Zohor - Záhorská Ves. Ale také vlaky ako Zvolen - Žilina obsluhovať Bagetou, to už považujem naozaj za zvrhlosť. V lete dokonca aj vlak Zr Kremničan obsluhovala bageta. Keby tu niekto silou mocou nepreferoval domácich (re)konštruktérov (teda ŽOSky), mohla Zločinecká spoločnosť radšej kúpiť nejaké ojazdené štvornápravové motoráky zo zahraničia, keď už nie nové.
myslel som v predchadzajucom prispevku samozrejme pomoze tunelu.
Reply on: sony9 #118471:
rekonstrukcia tunela by mala zacat niekedy medzi februarom a aprilom a mala by trvat 6-8 mesiacov. Take su posledne informacie. Ak chces presnejsie napis si na DPB.
Reply on: sony9 #118471:
Však Ti to napísal Solider dosť jasne. Rekonštrukcia prebehne určite na budúci rok, už sú na to vyčlenené financie z rozpočtu. Kedy sa začne, nevie ešte nikto, lebo nemôžeš vedieť, či v marci nebude mrznúť. A to by sa robilo dosť blbo.
faktom je, ze tunel je v zlom stave, ale neviem ci SONY9 tym ze sa tu bude rozhorcovat pomoze tunele.
Reply on: Kami #118398:
je to vec definicie, co si kazda krajina vylobuje u EU a ako si dane programy zadefinuje...

co myslis filialka je financovana z coho ? no OP doprava, ale nastastie to nebolo v kompetencii mesta..

to ze BA a VUC BA nekomunikovali je druha vec 😉

cize, ano teraz sa to uz zmenit neda, ale v 2006 sa odosielal ramec do bruselu a predtym sa to dalo 😉

praha mala miliardy na metro priklepnute skorej, ako sme mi poslali ramec do bruselu ..

a este perlicka, z OP doprava od roku 2006 doteraz nebola vycerpana ani jedna jedina koruna .. pardnom ani jeden jediny cent ..
vies solider, plany urcite su, ale ved cez ten tunel prejde denne okolo 200-300 spojov. nemozu si dovolit ho len tak uzavriet. elektricky budu potom chodit asi popri parlamente. a naplanovat to je rozdiel ako uskutocnit. takze pytam sa este raz ci vobec ak ano tak kedy budu tunel rekonstruovat. odpovedou nie je "niekedy na jar ho uzavru na minimalne na 10 mesiacov."

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.