Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
Aaha, teraz som to kukol. Tak oni zrejme mysleli, ze na trati BA- BB miesto trojhodinoveho bude dvojhodinovy a trva dlhsie.
S tymi pripojmi mas pravdu. Ono vsetci vieme, ze ZSSK je proste na hovno. Hadam nieco zmeni ked regionalne vlaky prejdu pod samospravne kraje.
Stale verim, ze BID spustia a ze to ukaze smer ktorym sa da ist a ktory bude uspesny a potom sa pripoja aj ostatny. Dufam.
jaaaj uz rozumiem... polopatisticky ze vlaky medzi TT a BA nebudu mat SADisticky interval, ale budu mat napr
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?
Až na to, že tam ten takt je už roky rokúce ale nejako zabúdajú na jeho rozširovanie. A nehovoriac o tom, že ak je takt diaľkových vlakov a už nie je na prípojných tratiach, tak prípoje vychádzajú "ako to vyšlo".
takt je preneseny z hudby. Mas 2/4 takt tak to znamena, ze v tychto intervaloch mas udany rytmus. A tak je to aj s vlakom. Presnych intervaloch kazdu ti ide vlak do rovnakej relacie.
Takt je presne to iste ako v MHD pravidelny interval kazdu hodinu.
Prave bolo na TA3, ze ZSSK zavadza s novym cestovnym poriadkom pravidelny dvojhodinovy takt pre rychliky medzi BA - ZA - KE a BA - ZV - BB.
Tak predsalen vedia co to je. Mozno od buduceho pribudnu dalsie relacie s taktom ?
otazka je, ci ten vlak na danej relacii kapacitne stacil alebo nestacil. Nie, ze tam nesla nejaka gorila s piatimi Bhckami zavesenymi alebo co ja viem co tam bezne jazdi a v kazdom sedelo 5 ludi.
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.
Bageta je síce vydarená, ale tak pre trať Zohor - Záhorská Ves. Ale také vlaky ako Zvolen - Žilina obsluhovať Bagetou, to už považujem naozaj za zvrhlosť. V lete dokonca aj vlak Zr Kremničan obsluhovala bageta. Keby tu niekto silou mocou nepreferoval domácich (re)konštruktérov (teda ŽOSky), mohla Zločinecká spoločnosť radšej kúpiť nejaké ojazdené štvornápravové motoráky zo zahraničia, keď už nie nové.
rekonstrukcia tunela by mala zacat niekedy medzi februarom a aprilom a mala by trvat 6-8 mesiacov. Take su posledne informacie. Ak chces presnejsie napis si na DPB.
Však Ti to napísal Solider dosť jasne. Rekonštrukcia prebehne určite na budúci rok, už sú na to vyčlenené financie z rozpočtu. Kedy sa začne, nevie ešte nikto, lebo nemôžeš vedieť, či v marci nebude mrznúť. A to by sa robilo dosť blbo.
vies solider, plany urcite su, ale ved cez ten tunel prejde denne okolo 200-300 spojov. nemozu si dovolit ho len tak uzavriet. elektricky budu potom chodit asi popri parlamente. a naplanovat to je rozdiel ako uskutocnit. takze pytam sa este raz ci vobec ak ano tak kedy budu tunel rekonstruovat. odpovedou nie je "niekedy na jar ho uzavru na minimalne na 10 mesiacov."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike