otazka je, ci ten vlak na danej relacii kapacitne stacil alebo nestacil. Nie, ze tam nesla nejaka gorila s piatimi Bhckami zavesenymi alebo co ja viem co tam bezne jazdi a v kazdom sedelo 5 ludi.
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.
Bageta je síce vydarená, ale tak pre trať Zohor - Záhorská Ves. Ale také vlaky ako Zvolen - Žilina obsluhovať Bagetou, to už považujem naozaj za zvrhlosť. V lete dokonca aj vlak Zr Kremničan obsluhovala bageta. Keby tu niekto silou mocou nepreferoval domácich (re)konštruktérov (teda ŽOSky), mohla Zločinecká spoločnosť radšej kúpiť nejaké ojazdené štvornápravové motoráky zo zahraničia, keď už nie nové.
rekonstrukcia tunela by mala zacat niekedy medzi februarom a aprilom a mala by trvat 6-8 mesiacov. Take su posledne informacie. Ak chces presnejsie napis si na DPB.
Však Ti to napísal Solider dosť jasne. Rekonštrukcia prebehne určite na budúci rok, už sú na to vyčlenené financie z rozpočtu. Kedy sa začne, nevie ešte nikto, lebo nemôžeš vedieť, či v marci nebude mrznúť. A to by sa robilo dosť blbo.
vies solider, plany urcite su, ale ved cez ten tunel prejde denne okolo 200-300 spojov. nemozu si dovolit ho len tak uzavriet. elektricky budu potom chodit asi popri parlamente. a naplanovat to je rozdiel ako uskutocnit. takze pytam sa este raz ci vobec ak ano tak kedy budu tunel rekonstruovat. odpovedou nie je "niekedy na jar ho uzavru na minimalne na 10 mesiacov."
Mne sa zas pri označení Bh vyjaví spomienka na staré dobré časy, kedy som sa na určitých regionálnych vlakoch viezol práve v týchto vozňoch a dnes sa tam veziem v jednej zo 100 variácií modernizovaného šukafónu natlačený na kraji maximálne nepohodlného sedadla.
Re #118466 Ámos: Tak tie určite nezačne ometať nikto, iba ak kvôli prevozu do múzea. Teraz majú modré gumy nový tunel, ktorým je 756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla. Ale hlavne, že ŽOS Zvolen dostala zákazku. ?
Re #118467 sony9: Začne sa budúci rok. A nepreháňaj, keby hrozilo, že sa zosype, už dávno tade nič nejazdí...
ZSSK Cargo urobilo z jednej 750 prototyp 756.001 na vozbu svojich nákladných vlakov a plánujú aj ďalšie. Inak, 755 by som neoživoval, lebo sa Ti to za tie peniaze vynaložené za to nemusí oplatiť.
A zabudol si na Zvolen, ten pre ZSSK robí tzv. bagety, čiže 813-913. Už ich urobil 24 a ešte nejakých 15 - 20 určite urobia. Opäť reinkarnované šukafóny. Ale toto je celkom podarená rekonštrukcia, oproti tým spackaným Bmee > Bmeer.
kedy uz konecne zrekonstruuje DPB ten tunel. ved to je katastrofa.V tuneli je potrebne vykonat rekonstrukciu kolajoveho aj trolejoveho vedenia. cely hradny kopec je staticky naruseny a ta stolna ktora vychadza na palisadach, ved to je otrasne. to je fakt take tazke najst asi 150 milionov SKK? ved radsej budem v spinavom vozidle ako keby sa mal na mna zosypat tunel.
ved oni sa to v tej Trnave naucia robit. Vrutky budu dodavat A/Bmpeer a Trnava modernizovat vozy.
Ono je normalne a asi to tak aj ma byt, ze narodny prepravca objednava doma. A hlavne teraz v casoch financnej krizy, kedy malokvalifikovanych ludi prepustenych zo zamestnania mozu zamestnat hlavne vladne investicie ci uz do infrastrukturnych projektov alebo aj modernizacii voznov ZSSK.
Ceska ekonomika predpoveda na buduci rok NULU a slovensky odhad 4,5% je tiez az moc optimisticky a bude to asi blizsie k tej Ceskej Nule.
A aby sme este neboli prekvapeny, ked zo 755 a 772 zacnu ometat pavuciny a ozivovat ich ?
Tak naozaj tie A/Bpeer a spol sú naozaj dobre zrekonštruované vozy. Laik by nepovedal, že nastúpil do reinkarnovaného, napríklad 40-ročného Bh ? ale pri Bmeer mám stále pocit, že som stále v tom 20-ročnom Bmee, v ktorom sa nič, možno okrem podlahy a pridania tej "klimatizácie" nezmenilo. Myslím si, že tie vozne by si zaslúžili poriadnu modernizáciu a nie tú paródiu na ňu u Póorovcov.
Ámos
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.