"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?
Priciny odlyvu su inde a nie vozenie sa v akvariach.
Raz som si dal jazdu z Košic, cez Margecany, Červenu Skalu do Bystrice a Bratislavy a vyse dvoch hodin 81X medzi Margecanmi a Cervenou Skalou vobec neboli unavne. Jedine co bolo unavne je, ze trasu Margecany - BB nesiel vlak v kuse a clovek musel prestupovat na Cervenej Skale.
Jedine co ta podla mna mrzi, ze si nemozes na peknych usekoch odfotit gorilku ale len bagetku.
Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
Aaha, teraz som to kukol. Tak oni zrejme mysleli, ze na trati BA- BB miesto trojhodinoveho bude dvojhodinovy a trva dlhsie.
S tymi pripojmi mas pravdu. Ono vsetci vieme, ze ZSSK je proste na hovno. Hadam nieco zmeni ked regionalne vlaky prejdu pod samospravne kraje.
Stale verim, ze BID spustia a ze to ukaze smer ktorym sa da ist a ktory bude uspesny a potom sa pripoja aj ostatny. Dufam.
jaaaj uz rozumiem... polopatisticky ze vlaky medzi TT a BA nebudu mat SADisticky interval, ale budu mat napr
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?
Až na to, že tam ten takt je už roky rokúce ale nejako zabúdajú na jeho rozširovanie. A nehovoriac o tom, že ak je takt diaľkových vlakov a už nie je na prípojných tratiach, tak prípoje vychádzajú "ako to vyšlo".
takt je preneseny z hudby. Mas 2/4 takt tak to znamena, ze v tychto intervaloch mas udany rytmus. A tak je to aj s vlakom. Presnych intervaloch kazdu ti ide vlak do rovnakej relacie.
Takt je presne to iste ako v MHD pravidelny interval kazdu hodinu.
Prave bolo na TA3, ze ZSSK zavadza s novym cestovnym poriadkom pravidelny dvojhodinovy takt pre rychliky medzi BA - ZA - KE a BA - ZV - BB.
Tak predsalen vedia co to je. Mozno od buduceho pribudnu dalsie relacie s taktom ?
otazka je, ci ten vlak na danej relacii kapacitne stacil alebo nestacil. Nie, ze tam nesla nejaka gorila s piatimi Bhckami zavesenymi alebo co ja viem co tam bezne jazdi a v kazdom sedelo 5 ludi.
Proste ak 813+913 stacia na vozenie ludi medzi Zvolenom a Zilinou, tak ich nasadenie je plne OK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023