Jurko, prvy bol samozrejme odliv (mimochodom, pise sa s makkym i) cestujucich, ale zeleznice ho nasadenim bagiet a inych sukafonov len zvacsili. Aj som milionkrat isiel sukafonom trat (B. Bystrica) - Cervena Skala - Margecany (aj ked nie celu, ale po usekoch pocas dovolenky) a pohodlne som sa teda rozhodne necitil. Ale urcite som sa citil prijemnejsie ako vtedy, ked som pocas tohto leta v 011 stal zo Zvolena do Lucenca, kedze suprava kapacitne akosi nepostacovala. A tam prestup na dalsi sukafon do Jesenskeho a tam na dalsi do Rimavskej Soboty. Najblizsie sa na to vykaslem a pojdem autobusom. Alebo odporucam Ti napr. previezt sa sukafonom z Komarna do Bratislavy, absolvoval som jednu takuto trojhodinovu jazdu a stacilo mi na cely zivot.
Gorilku by som si na Horehroni vyfotil asi tazko, kedze (ak nahodou nevies) rusen zavislej trakcie dokaze samostatne jazdit len pod dratmi. Nehovoriac o tom, ze zeleznicu fotim len vynimocne. Ale to je typicke pre Teba, ak ma niekto iny nazor ako Ty, spravit z neho absolutneho sotousa a vsetko zle hadzat na sotousov.
http://bratislava.sme.sk/c/4216793/posudia-rentabilnost-novej-zeleznice.html
"„Ide o stavbu trate, ktorá spojí Predmestie s Filiálkou. Železnice ako investor teraz posunú dokumentáciu na štátnu expertízu, tá posúdi náklady a rentabilnosť stavby,“ povedala Petra Pauerová z Dopravoprojektu"
Hmm, ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami...
"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?
Priciny odlyvu su inde a nie vozenie sa v akvariach.
Raz som si dal jazdu z Košic, cez Margecany, Červenu Skalu do Bystrice a Bratislavy a vyse dvoch hodin 81X medzi Margecanmi a Cervenou Skalou vobec neboli unavne. Jedine co bolo unavne je, ze trasu Margecany - BB nesiel vlak v kuse a clovek musel prestupovat na Cervenej Skale.
Jedine co ta podla mna mrzi, ze si nemozes na peknych usekoch odfotit gorilku ale len bagetku.
Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
Aaha, teraz som to kukol. Tak oni zrejme mysleli, ze na trati BA- BB miesto trojhodinoveho bude dvojhodinovy a trva dlhsie.
S tymi pripojmi mas pravdu. Ono vsetci vieme, ze ZSSK je proste na hovno. Hadam nieco zmeni ked regionalne vlaky prejdu pod samospravne kraje.
Stale verim, ze BID spustia a ze to ukaze smer ktorym sa da ist a ktory bude uspesny a potom sa pripoja aj ostatny. Dufam.
jaaaj uz rozumiem... polopatisticky ze vlaky medzi TT a BA nebudu mat SADisticky interval, ale budu mat napr
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?
Až na to, že tam ten takt je už roky rokúce ale nejako zabúdajú na jeho rozširovanie. A nehovoriac o tom, že ak je takt diaľkových vlakov a už nie je na prípojných tratiach, tak prípoje vychádzajú "ako to vyšlo".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
00/15/30/45 (priklad) v spicke a 00 v sedle... nie?
dakujem